bästa låten på länge


Hoffmaestro - So do you

vilken underbar låt detta är jag älskar den sjukt mycket!

sitter hemma hos johannes och kristina ännu, har just ätit den goda tårtan. efter det tänkte vi dra till min halv syster och hälsa på sen är det nästan bara att ta och dra hem. 

nu har jag bestämt mig till 98% att jag ska köpa en rosa klänning till skol avslutningen. den är inte jätte dyr heller, och det är bra för jag tänker inte lägga ut mer än 600 kr på den. men jag måste ännu tänka, och se om jag verkligen skulle ha den.

jag har frågat frågan förut, men nu börjar det närma sig.
har ni hittat klänning ännu?

Kommentarer

- tack :D

nejd u e söt! =)♥

Hey, förlåt för sent svar..

men jag har haft så mycket i skolan och på fritiden så jag har inte haft tid att sitta vid datan.

Men nu är jag tillbaka ^^

KRAM!<3

tack detsamma då! :DD♥

sv: ja absoluit :D

sv; ajdå!

ska du göra idag? :)

- hoppas du får en superlördag :D

sv: vad bra! :) vad händer?

hehe ja :D

Aa :D

absolut..



vad ska du göra ikv då?:D

du är söt (:

sitter och myser framför datan med min stora lurviga vovve, du dah?

-okejj

svar: tack! :D

okejj allt e bra sj ? :D

Ja, jag har kollat in hennes blogg och sagt grattis. :)

Tackar!:)<3

svar:bokstäverna är köpte på Mio där jag jobbar,men finns tyvärr inte kvar..

sv: :) inget svarar på kommentarer :)

Sv:Det är fin fint fast har lite ont i huvudet!!

Händer ikväll??



Kram<33

OFFFFFC!!!;)

svar; Jadå allt är bara bra:) själv då?(:



Jag har skaffat avslutningskläning, fast ska ha den till konfirmationen också!:)

sv; okej =) jag ska börja plugga nu hehe

Det är helt okej med mig, är dock väldigt trött!

sv: Händer nu resten utav dagen då? ;)

Hej hur är det med dig? :)

sv. hihi tack :D

Sv; haha okej :) Du kan ju åka med båten över :)

hehe alltså om det är en nikon d3000, canon EOS1000d o.s.v :)

jo allt är bara bra ! :)

med dig då?

jag har hittat en klänning, men jag har inte köpt den än. så vi får väl se om jag hittar nån annan eller om jag kör på den. tänkte kompensera den med röda eller vita converse. det har jag inte heller köpt än ^^.

hare bra<3

Vad fina bilder du har :)

tack, men det är du som är sötnosen! :) Jo bara bra. Själv? <3

fråga gärna något på min frågestund! :D

skulle bli jätte glad! :)

kram!

blev en liten bloggpaus för mig! nu är jag tillbaka och hoppas du vill fortsätta följa mig nu :) <3

svar: gör inget :D

jag med !

har ingen avslutning så slipper det problemet :D

sv; Aa:)

Vad gördu? :)

Oki Har precis kommit hem från svärföräldrarna där vi spenderat hela eftermiddagen!

Hur ska du spendera din kväll då?

Kram

Du har en jätte fin blogg. KRAM

SV. ja! :)

vad ska du göra imorn då?

hehe ja jag gillar dom :)

vad gör du?

kram på dig.

hejsan vilken fin blogg du har :)

allt bra med dig?

sv: Jodå, bara bra! =) Själv då?

Svar: Det är lugnt! :D Allt är bra med mig, själv? :)

sv: haft dansuppvisning :) gör du då?

gjort idag?:D

skönt, men är allt bra?

det var ju längesen vi talades vid :)

KRAM!<3

sv; ja, det har jag :)

vad ska du hitta på imorgon? (söndag)

sv: haft en bra dag?

KRAM

Rosa är alltid fint :)

Kram girly

sv. lugnt!

jag har hittat en söt klänning igår, en rosa :)

hur ser din ut?

SVAR Ok :)

Bra låt. :D

jag har hittat en klänning till våran bal som är två dagar innan. Men jag vet inte om jag kommer ha den på avslutningen..

bäst du köper den innan den tar slut!

tack! :)

typ inget=) vad har du för kamra?

va härligt :D

Åh, tack så jätte mycket! :D damn, många minnen man har med den där låten, underbar!

Hur är det med dig? :)

vsg:D

vadå missat gotland bilder? fattar inte ?:O

okejs så bra, jo det är bra :D <3

sv; Aw, tack sötan :)

Hejsan tjejen! :D

Går igenom alla sötnosar som jag följer på bloglovin och vill önska en bra söndag! :D

allt bra med dig idag?

xx C...



http://www.cajsa1.webblogg.se

Jo, det var faktiskt svårt:(

sv: okej =) jo jag mår bra :D <3

Låten var inte min stil :) Men annars helt okej!

Vad roligt att du tycker det! Tack så jätte mycket :)

sött av dig:D

Wiii din header byts när man rör vid den :D

hoppas helgen har varit bra<3

SV: Okej vad trevligt :)

Allt är bra här med tack! :)



jag har hittat en avslutningsklänning, den finns inne på min kategori "shopping" om du bläddrar ner lite :D

vad gör du? :)

allt är bara bra själv då :)?

sv: hehe :)



vilken klass går du i?;d

nej jag har inte hittat, måste nog börja leta känner jag, ananrs koomer det bli panik i sista minuten, haha ;)

Jag står ju numer för skolavslutnignarna så man kanske skulle ha en klänning beror ju på vädret =)

SVAR: tack så jättemycket! :D

Mysig låt:)

Jag har inte skaffat klänning än, men tänkte sy än, orka slösa pengar, jag sparar det till Stockholm, London och Lettland om jag ska dit i sommar och jag VIIIILL!

Hihi C:

oj :$. förlåt själv! :) <3

Har inte hittat en klänning ännu. =)

åh jag älskar den låten ! :D:D

Det var faktiskt en bra låt! =)



//Sofia























Follow my on Bloglovin







Trackback