ingen bra start på veckan..


foto: bildvision
modell: Joel & Merci

det är inte jag som tagit den här bilden, det är bildvision. där imot vill jag ha min kamera, men den har knappt kommit fram. och sen ska den ännu tillbaka hit till gotland.

igår var det måndag värdens dåligast dag på länge, mitt humör var inte det bästa men det blev bättre mot kvällen kan man säga. och idag har inte heller vart så bra, idag har jag kännt mig sjuk och haft annat i huvudet. ingen bra start på veckan, hoppas det känns bättre imorgon så jag kan gå i skolan och jobba.

och nu måste jag plugga, eller ska försöka fast jag inte är så pigg.
har ni haft en bra start på veckan?

Kommentarer

TAck :)

aww, va söta! :D



allt bra med dig idag då?

hoppas det blir bättre <3

hhe okej;P

Hoppas pluggningen går bra! :)

okej, vad dygt..:(

hehe..aa sant:) dt regnar här nu iaf:S

ja det suger! :/<3

sv; nejnej:)

vad bra .)

härligt :)

Jag hade kunnat ha bättre, min bästa kompis flyttar till Australien...



Svar: mm :)

sv: Ja! :D Vilken klass går du i? ;)

wooow :O varför?

:D

hejpådig! :)

jag har en töntig fråga, men jag tycker du har en underbart häftig design!

du gör inga gratisdesigner eller?

för det hade varit nått för mig annars! :D

sv: hehe tack! :)

hejsan!

just nu har jag frågestund och jag skulle bli jätteglad om du ställde ett par frågor, självklart kommer jag göra detsamma om du behöver nån gång en röst för att bli veckans blogg eller att jag ska ställa frågor i din frågestund!



ursäkta om ni anser detta som reklam och ni får ta bort kommentaren isf.

men skulle vara super gulligt om ni ställde en fråga!



puss!



söööt bild

- varför har du inte din kamera?:P

sv: Jodå! =)

sv; ja, visst är dom :D

svar: hehe ;)

vad händer ikväll ? :-)

Något som hänt?

Det är bara bra

Kram

okej, vad kasst! :(

sv: hihi :D

Fin blogg :)

SVAR Ja verkligen :)

yes!

är allt bra idag? :)

Varsågod :D

tack! :D

ååh, söt bild :)

inte kul:/ jag har haft en jättebra start på veckan:D

för ovanlighetens skull;)



har precis satt igång en outfit tävling:D anmäl dig gärna!

riktigt fina bilder! :)



aha.. hur känns de då?

jag mår bra <3

sv: Tack , det var en underbar dag så bilden blev lika underbar den med :)



Jaha, då förstår jag. haha

Usch, hoppas du får en bättre dag imorgon gumman! :)

Krya på dig!!:)<333

Hoppas veckan slutar bra då :D<3

ja visst är det så! mycket i skolan, hemmet , skolan och kompisarna allt måste man hinna med!<3

vilka söta

Men en gullig bildi af!

SV: samma här :)

hejsan , super fin blogg :):)!

hur äre me dej idag da?:D

sv: Men du försöker iaf;D tack för din kommentar.

kramar

sv: allt bra idag då? :)

sv: allt bra idag då? :)

Sv; jag mår toppen :)

Sv: tack du(:

gud vad söta ungar :-O

så söta!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback