valborg, och det blir vänner.


foto: Beatrice Jakobsson

ikväll blir det nog ingen blogg..

i torsdags skulle vi gå ner till glassbaren och äta glass, men det blev inte så. gick direkt till jobbet, fast fick träffa några vänner innan. det var sista dagen på jobbet, för ett tag. dom ringer om dom behöver mig igen. efter gick jag och moa och väntade på bussen skullle hem. somnade dirket när vi kom hem och på bussen.

idag fick jag sova till klockan åtta och sen var jag och moa tvungen att gå upp för att faga. först gick vi en kilometer sen var vi och räfsade och hade sjukt tråkigt. fast vi fick sluta vid tolv tiden, och det är sista gången vi gjorde det. när vi skulle hem till moa träffade vi en lärare vi hade i sjuan. jätte härligt att få träffa henne, ikväll blir det att vara med moa och lite. får se hur roligt och bra kvällen blir..

vad gjorde ni i torsdags?

Kommentarer

Sv; jag mår toppen :)

hmm :( <3

hihi tack så mkt :DD<3

SVAR Inte mkt..

- fin bild:)

Sv: Ingen orsak!

Härligt, skönt att höra :D Jo, det är fint med mig :D



Härlig bild! Vår/sommar känslor gånger tusen!

sv: Jaha okej :D <3 Hur är det idag då?

Vilka fina bilder du tar :)

hihi, hoppas du får en bra kväll :D

Fin bild :)

Ska du kolla nån brasa ikväll?

sv; :(



grymt fin bild!

blir nog hemma, är sjuk! hoppas du har en bra kväll!<33

Svar: Så lite så! :D

Kul att du är gotlänning, det är jag med :)

hihi <3

ha en riktigt bra valborg du!

följa varandra genom bloglovin ?:)

sv; Tack, detsamma :).

tack:D<3

gud så härlig bild!

vad gör du denna underbara kväll? :)

jag med :D<3

Haha:D

Hur äre med dig?

Riktigt fin blogg, header och bilderna! Underbara :D

jo da :) :) <3

söt bild:)

trevlig valborg hjärtat

Vad FIN bild! Jättesöt nyckelpiga^^



Pleaase hjälp mig att bli veckans blogg här:

http://ashopaholicslife.blogg.se/2010/april/finalisterna-ar-uttagna.html#comment

Vore kul om du ville hjälpa till:)



Ha en fin valborg! Kram<3

okej :D intem kt alls:p

sv: härligt, joda de e finfint ;)

tack söta du



vad gör du?

kram

oej :)

lyssnar på musik ;D<3.

Ha en trevlig valborg!

sånt är verkligen jobbit, eller hur!? :(

Fin blogg du har!:D

Hoppas du haft en trevlig valborg:)

nyckelpigor är så söta :)

vilken söt bild :)

sv; hur e dedt då? :)

Hoppas du har haft en trevlig dag!!

Igår var jag i skolan, var i stallet och såg fotboll senare på kvällen =)



sv: Jo, det blev att vara med en kompis till slut =)

jag älskar nyckelpigor :)

haha okej ;) hur har din valborg vart da ? :)

Föresten börjar tröttna lite på att blogga så ge mig tips vad jag ska blogga om ? :)Puss<33 söötaste

SVAR: vad händer hos dig idag? :D

i torsdags hade jag träning :P sj?

Fiin bild! :)

sv; Varsegod:)

Allt bra?:)<3

Varsågod. :)

Hejsan, allt bra? :)

<3

SV. jo! :)

vad ska du göra idag då?

:) <3

:)

sv. jag vet jag är inte så snabb när det gäller att svara på kommentarer. men jag försöker så gott jag kan.



hade du en trevlig kväll igår då?

det hade jag, kommer att lägga ut lite bilder sedan, lite flumm hehe ~~

ha det så bra!

hoppas att du får en bra helg! :-)

sv; var så lite så :) fick du en bra valborg igår då ? :)

fin bild :)

vad gör du? :)

älskar kortet, riktigt snyggt!

Hej!

Ett litet tips!

Det finns en nystartad tvblogg som heter

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad det ska stå om där.

tack:D

vad är det du jobbar med? ;o

söt bild:)

vad ska du hitta på idag då? första maj och allt!

Hoppas att du fick en rolig Valborg!

duesöt:D<3

svar: hehe ;)

sv: haft en bra dag?

KRAM

sv: Kul att du tyckte det var snyggt:D tack!



Jättefin bild:)

cool bild:D

hade du det bra igår?:)

sv: haha jag har verkligen lärt mig att ta bra outfitsbilder!:P

hur mår du? :)

så fni bild:D

gillar biden :)

härlig blogg, fortsätt så!

hänt idag då? :)

CUTE!























Follow my on Bloglovin







Trackback