äntligen börjar det närma sig MP10



det här är mitt schema, äntligen har man fått det ♥


som några kanske vet, fick jag mitt schema idag. man ser inte allt som står, eller det kanske man gör. men är det något ni undrar över är det lika bra att ni frågar. det står inga tider på mitt schema, men jag börjar alltid klockan 09:00. och slutar runt 14:30. och på onsdagar som ni kan se, ska man jobba hemma men jag ska till skolan några dagar och fixa till mitt betyg i eneglska. nu äntligen börjar skola, ska bli super kul tycker jag. MP10, en grym klass ♥

sitter hemma och
väntar på att min mobil ska komma hem med pappa. och sen ska jag se fångarna på fortet, flera som ska se det? senare ska jag fixa med min mobil, jag är ju ledig imorgon så jag kan vara vaken hur länge jag vill. skööönt!

har ni ett bra schema?

mitt schema, kanske inte ser så slappt ut. men man tar ju kort hela tiden, jag gillar det.

Kommentarer

hej! förlåt för sent svar, allt bra? :) har förresten frågestund i bloggen så fråga gärna något om du har nåt på hjärtat

bra :) <3

jadå :)

sv: haha :)

sv: ja, jag har fått massvis med läxor :o

thihi <3

SV: Jasså? Tycker att den är jättefin!! (:

det var okey..lite segt..hehe.

håller på göra ansiktsmask nu:D

Tack :)

Jag har inte gjort så mycket, hur är det med dig då? :)

Hej hej! Jag har inte bloggat på en dag men nu är jag igång igen hihi! :) Jag kör "Gissa kändis" varje dag och om man gissar rätt så får man en fet länkning! :D

vad går du för linje? :)

tack du!

Ser ut som ett bra schema :)



Sv; okej skönt. Jo min dag har också varit bra :)

Haha, tack tack ^^

:)

SVAR: Tack! :)

nej tror inte det, durå? ;p

Vilken mobil har du köpt?:)<3

härligt (;

;D

bra schema!

jaha okej, vill jag också :(

sv. jaha :) hehe det viste inte jag. mne då spelar det ju ingen större roll =)

sv: händer då? :)

tack:D

hur mår du? (:<3

sv. hihi, okej va bra :) händer i helgen?

svar: tack:D

allt bra?^^

Okej!:D

härligt! :DDD jo det funkar

sv. okej :D sova hos julia tror jag :)

ja, men såklart så finns det inget nära ähär :/

vilken inriktning?=)

sv: javisst :D!

svar: det är bra med mig också, gör du då?:D

va bra!

Vad bra, allt är bra här med :) Hoppas du kommer gissa sen på "Gissa kändis" :)

svar: kollar på Fångarna på fortet:D

ja verkligen! och vet du det är detta året som de tar bort linjen här i min stad och så ska det typ bli samhäll media men det kan ju inte bli samma grej! :/

roligt! =)

ser ut som ett skönt schema :)men varför står det inga tider på de?:S

jadå (:

:)

Va tomt det ser ut :p

sv: haha ingenting, just nu! själv då?:)

sv: hur ser din vecka ut på fritiden? (:

söt bild (:

härligt..



jaha okej, går du media eller samhäll/media? :)

jaha okej, fusk! :/

thihi varsågod (:b

thihi varsågod (:

sv: min far handlar (inte som i shoppar ;) ) inte som en far borde göra :/

:D

sv; varsågod :D.

trevlig schema :)

Skola är inte skoj !

vad gör du?

va gör du ikväll ?

jag försöker lägga min dotter, men hon e envis som faan o vägrar

sv; mja, som vanligt typ (:

själv? :D

sv. joodå :D

Härligt schema!:)<3

ser ut som ett bra schema :)

Gör du?:)<3

Det är bara bra .. vad händer resten av kvällen då?

Kram

sv. hehe jag med ;*

sv. hihi inga problem :D dom studiobilderna på dig, dom är inte tagna hemma va? :)

sv: jah! jag älskar dom! :)

jag kikade in, ha en fin kväll!

jag har precis kommit hem från terminens första danslektion :) du då?

sv: okej, samma och sen kompis :)

haha :D

sv: haha okej (:

allt bra idag?? :)

SV: Jaop , gör du dÅ?

SV; Jo tack det är bara bra! :)

nu sover hela familjen :p

vad gör du denna kväll? :)

jag kör veckans blogg om du vill vara med



har du haft en bra dag?

ska sova snart :)

Vadådå? :/

Jag åt nyss paj med min pappa, nu ska jag snart ringa min pojkvän :)

vi har fått ett bättre schema nu!! :)



sV; vad gör duå? :D

Ha en underbar kväll!

Kram

ja :)



Gud vad surt!

JO :)

Sov gott!

Kram

ja gud ja..

kan inte din pappa använda sitt legg?

sv: ja :)

själv ?

sv; fan va bra! :D

haft en bra dag?

SV: Samma här :)

men gör så:)

svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg !

Ja, det får man alltid göra!

känns de bra o bröja skolan igen efter sommarlovet ?

jora=)

händer i morgon?

fan va kul då..

Fin blogg! Allt bra med dig?

skola å sånt typ =)

=)

Sv: Sådär har feber och är jätte förskyld men annars är det ganska bra. Vad har du gjort ikväll då?

SV: nice :D

sv: tack :)

det ser ut att vara ett bra schema..

vad gör du?:)

okej, inte så mke :)

svar yes !

händer imorgon då ?

kram :)

Fiin blogg! (Y) :D <3

jaha men ofta en klassresa i tre månader:P

sv: jo det är bara bra :D

ye :)

gött schema med en ledig dag:)

Härligt schema :)

Jo det kan man säga! :) Vad hoppas du få jobba med när du är klar?

sv. märkte det nu :o får prova publicera om det. tack för du sa till (:























Follow my on Bloglovin







Trackback