du är inte värd att gråta för bara att skratta åt


foto: Beatrice jakobsson (jag)
modell: Joel Lehdonheimo
kamera: canon eos 500d

snart vet jag inte vad jag ska göra, om jag bara ska skratta eller gråta. eller helt enkelt gå och slå ner någon. inte på humör, men det kan inte jag hjälpa något åt. det finns bara en som kan göra det, men skit i den personen. helt ärligt skrattar jag för att jag tycker det är töntigt. (HATAR DIG STICK FRÅN MITT LIV)

men iaf, det här är min halvbror som är 6 år. bilden är tagen i torsdags, när mina små syskon badar. snart har hela dagen gått och snart är det tisdag, äntligen ska man få träffa normalt folk. det ser jag fram imot, hatar när folk ska vara 5 år i kroppen men är mycket äldre och inte kan göra saker själv.

du är inte värd att gråta för bara att skratta åt

Kommentarer

Svar: nej vet inte jag heller :)

sv: yesyes :D



Tråkigt nr det är så :/

Åh varför det?:(

I september?? DATUM? :D haha

ska nog ta och packa klart det sista sen. :)

Mår du bättee nu?:)

Ja visst :D

Aha aa, September e iaf bäst :D fyller år 30:onde :D

Men herregud vad jobbigt! :( hoppas det löser sig!

Åh,det är jobbigt när det ska krångla med vänner. Så är det för mig ibland...

Du andvänder Photoshop va?:)

Skulle du rekommendera det till mig?

Kram!

okej :/ fin bild iaf :)

Svar: ja :D

Svar: ja :D

vad är det som har hänt? :(

sv: jadå :)



Vad vill du läsa mer om i min blogg? :D tacksam för svar!

sv: haha :)

inte så mke :)

tack vännen :) vad gör du då?

Absolut! :) härlig bild föresten

Det är bara bra här med, gjort idag?



Föresten snygging! Lust att rösta på mig här: http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=ebpzm20100809093921xf



Skulle verkligen va jätte gulligt! :)

hopaps det ordnar sig ! =)

Haha :D

ja :)

:D så lite så!

sv: ush :/ Får man fråga vad det är hon skriver/säger? Eller det kanske är privat! :s

Trevlig kväll! =)

sv: Supersnällt! :D

Galet härlig bild! :)

låter inte kul :/

why? :( jag sitter och kollar på en film bara.

skönt att höra :) jora de är bra :)

kramkram

nej nu måste jag försöka packar klart..xD

sv ; kom precis in från att ha fotat sj ? :)

Svar: :D

men shit! hon kan väl hämta sakerna själv? eller vänta med det. ofta man drar in sin mamma i det. Skum kompis:S

nu har jag glömt vad vi pratade om :( sorry. men du skrev "det blev lite mycket bråk bara". var? ;P

varse :D

ok...nägot på tok?

okej...hänt ngt ? :/

fin bild! :)

Jag är också irriterad.. på människor. Skulle kunna ha kossor som kompisar och pojkvän.

Söt pojke<3

Tack!:)<3

Har varit i stan = )

Vad gör du ? = )

jag har redan läst men jag fattar inte.. S:

Hehe :P

jag fattar fortfarande inte så mycket men jag fattar i alla fall lite nu. :P

♥ ursäkta att jag stör, men jag måste bara fråga en sak. Är det bara jag som skulle uppskatta lite sol åtminståne till skolstarten? Känns inte särskilt kul att komma med genomblött hår första dagen..

Vad tycker du om vädret egentligen?

sjukt härlig bild!:)

haha :P

allt bra? =)

har du ngra planer inför morgondagen? :D

sv: heh:D oh, älskar bildern haha:D skön min han har.♥

det där kallar vi för en riktigt sommarbild :D



Svar: hehe :D härlig bild på din lillebror förresten :)

vad gör du?

Sv; ja dem är riktigt goda :) men man får ont i munnen efter ett tag ;)

Härlig bild!:)<3

sv; jag mår bra =)

aha, surt /:

samma här .)

sv på kommentar; precis, ingen sommar utan sol :)

Sv; När börjar du skolan igen då?

Hahhaha sweet :)

aha då fattar jag! :P varför kunde du bara inte säga det på en gång? xD hehe..du VET att jag är trög..(A)

Hihi ja :D Vad gör du? :D

Mm:D

Jätte fin blogg !♥

Har läst din blogg ett tag nu :) hoppas u börjar läsa min nu och kommenterar C:

jag med xD hehe. vad åt du?

söt bild

Sv; haha okej, då är det väl jag som är onormal :)

sv: Härligt, jara allt e kanon ;)

Härlig bild :D

Ska vara med kompis och spela fotboll :D

Tack!:)<3

Vad roligt att du tycker det!:D <3

men du vet i alla fall att jag finns här för dig gumman!

Du kan få mitt nummer också om du vill..vi har ju snackat så mycket med varandra nu att jag känner mig bekväm i att ge det till dig om du vill. :)

är det bättre med dina kompisar och det nu? :)

Sv: Tack, haha :)

Svar: varsågod :) haha.. Får hoppas att något utav skiten stämmer :D

Vad gör du? :D

Sv. Svarar just nu på kommentarer.



Cool bild,btw :D

härlig bild!

Älskar barn<3

jaadu :) cool bild :)

Okii... kollar på olika bloggar!! Vad har du gjort idag? :D

SVAR så lite så :)

Ja ;)

Mår du bra?

SV: Är din syster som hade spenderat några tusen på att inreda 11 år`?! :O

Svar: haha ja :D

Det gör jag med ibland:P<3

okej :)

jättehärlig bild!



är allt bra med dig idag? :)

så lite så

SV:vad händer imorgon då? :)

Fin blogg :)



Följa varandra med bloglovin? <3

;)<3

Joda :) Jag mår toppen ;)

haha ;) kram

Okej, nu blir det filmkväll med Moa och Molly!

SJälv då?:9

aa :)

SV: nej inte så mkt :/

Lyssnar på musik = )

Gott :D Vad gör du nu? :D

nope, jag har telia men du får mitt nummer i alla fall så har du till framtiden. :) jag har dock börjat stänga av telefonen på nätterna så då går det inte att nå mig mer. :P men slår på den diräkt på morronen. :)

Sv. Varsågod. Vad gör du då?

Hallå där!

Nu var det ett tag sen! Är allting bra med dig?

Ha det bra

Rebecca

sv: hah, det har jag nästan svårt att tro att något kan toppa den bilden(A) haha:D♥

Gör du?:)<3

cool bild :>

Fina bilder du tar!























Follow my on Bloglovin







Trackback