en helt ny vecka, och en början på augusti

foto: Moa Lindqvist
modell: min pappa & jag

godmorgon, har ni sovit gott? inatt sov jag riktigt gott, fast min dröm gjorde det inte bra när jag vaknade. men som sagt jag över lever, en liten dröm. snart hade jag tänkt gå och äta frukost, och sen vet jag inte vad som händer. jag börjar inte förän klockan fyra, och jag slipper cykla. 

en bild är tagen några dagar när det är studenten, och den andra när vi klärvagnen. nu tänkte jag ta vad som händer i veckan det kommer blir grymt roligt.

dagens planner:
måndag: jobba 16:00-20:30 (behöver inte cykla)
tisdag: cyklar till jobbet och jobbar 16:00-20:30 (sen spelning på fiket)
onsdag: cykla till jobbet och jobba 16:00-20:30
torsdag: först på lite kalas sen jobba 16:00-20:30 (MIN SISTA DAG PÅ JOBBET)
fredag: spela kubb, och sen fidepuben
lördag: se på kubb, party hos min syster och sen till kubbvm och festa.
söndag: ligga hemma och vila kanske.

Kommentarer

tack:)

fin blogg :)

dehär va åxå fina bilder, men de känns ju muppigt att skriva fina bilder till alla dina bilder. Men iallafall ;)



allt bra idag? :)

sv: så lite så du :D

tack så mycket, härliga bilder! :D

ja :) ska du har nån mer bloggträff?

hihihi du blir så bra på bilder! :)

SVAR: Åh tackar så mycket! :D



KRAM

SVAR Tack :)

Godmorgon :) Sovit gott?

sv: hihi okej nice , göra idag då? :D

sv; japp jag med :) allt bra?

Tack så mycket :)

har sovit jättebra!

allt bra idag? :)

God morogn!

SV; Det är superbra här med :)<3

sv: haha tack^^

Hon hälsar tack=D

sv; Det är toppen, händer idag då? :)

Allt bra?<3

härlig blogg! Superfin verkligen! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Vad jobbar du med =)?

Ser ut som om du kommer få en fin vecka! :)

sv: det är lugnt :)

ska du hitta på idag då? :)

SVAR: hihi vsg! :D har du något syskon ? :)

HEY;)



allt väl idag?:)

Guuud vd fin blogg! :D

Trevligt att läsa i den (:

guud vad fin blogg!

Trevligt tt läsa i den! :D

fin blogg, vra gärna med i min veckns blogg. :)

Bara toppen:D

sv: hiih tack :)

fina bilder!

Ha en bra dag!

Fin blogg :)

Jag har sovit rätt så gott jag med :D

sv: Vad härligt att höra!!:)



Jo tack, allt är bra med mig:)

Söta bilder!

okej, jag har lagt till dig nu :)

hhihi :)

sv: okidoki, jag svarar på komentarer :)

svarar på kommentarer :P , vem har gjort din design ? :)

ja går inte på hennes så :)

gör du?:)<3

thihi ja precis:D

Härliga bilder:D<3

sv: okeej ! vad jobbar du med nu? :)

min kusin kommer hit :D

sv: aaaalltid ;)<3

Wow va mycke du ska göra!

SVAR; hehe =D

sv: ska ut o gå snart, sj ? :D

Sv: haha ja kanske :P



vart jobbar du?

sv. haha jo de kan jag förstå, du får göra som jag, flytta till värmen i spanien :P

fina bilder förresten!

händer idag? :)

tack!

Jo da det ar bra har med :)

SVAR Tack så mycket :)

sv: jeppjepp!

jag ska dra till mora :)



okej!

Sv: jaha va roligt :D är det bara över sommaren eller?

sv: ahaa låter nice :)



tack ska du ha! :D

Vilka fina bilder:) Art! Söt e du också:)

Sv: Fin blogg du har! :)

Okej, vad bra. :) Det är bara bra med mig!

god morgon! allt bra?

sjukt fin blogg

btw, älskar dina bilder :)

Fina bilder :)

Vad jobbar du med? :)

Den första bilden var riktigt härlig! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback