hemma efter en hel vecka


foto: Jenny Hellsing
modell: Hela konfimander gruppen plus tre ledare
kamera: canon 500d

nu är jag hemma, har ni saknat mig? några har då börjat skolan som jag vet, men några har inte gjort det. jag börjar imorgon, fast ska åka till skolan ikväll. för att det har blivit lite krångel.

måndagen: började med att åka jätte tidigt, till visby för att ta båten. (åkte den lilla båten) och jag har aldrig gjort det förrut. men iaf, den var grymt liten jag och moa somnade iaf på golvet. senare den dagen kom vi till möja tidigare, och åt mat. packade upp och badade, satt och spelade kort riktigt roligt.

tisdagen: började med att vi åt frukost och hade en lite morgonbön. sen hade konfirmanderna lektion nästan under hela dagen. och ett fritispass, så vi har lekt dom flesta dagarna.

onsdagen: lektioner, för konfimanderna och lite fritispass som vi ledare fixat. senare på kvällen såg vi film, och hade riktigt mysigt.

torsdag: lektion och fritispass som vanligt.

fredag: då gick vi på pilgrimsvandring, helt okej. och solen var hos oss. så det var riktigt mysigt. senare på dagen hade i fritispass, fast det hade vi alla dagar.

lördag:
en vanlig dag med lektioner och lite men när klockan blev tre skulle vi på vigsel för sandra och pelle. och vi fick sitta över allt annat folk, i krykan eller hur man ska säga. och kvällen blev super bra, med pizza.

söndag:
alla ville bara hem, så städade fort och sen en lite gudstjänst i möja kyrka. efter där åkt vi två timmar för att komma till nynäshamn. och när vi var på nynäshamn kännde jag mig vekligern super glad, snart hemma. men iaf, båten var riktigt kul tycker jag hmm undra varaför. träffade massvis med folk på båten det var trevligt. kom hem klockan 03:30 i morse och somnade.

JAG HAR HAFT EN HELTM OKEJ VECKA.
var ni med haft en bra vecka?

Kommentarer

Sv; vad kul :) det är bara bra, själv då?

Jag ska till jobbet snart

sv. nice :) allt är bra, sj? :)

Jo helt okej!

härligt att du är tillbaka :D

Fullt upp hela veckan ser jag ;o)



Svara gärna på frågan i inlägget mitt med :o)

sv: ja verkligen! Blir så sugen på att börja redan! :D

sv: jo, jag mår bra :D hur är de själv? ;)

dt e bara fint..sj då?D

Låter härligt, haft kul då? :)

allt är bra här :) självdå?

Okej.. men du är inte intresserad av min blogg?

stukat foten annars ok

vad gör du?

kram

sv: åh vad kul :D

det är jätte bra,självdå :D

okej :)



det är sådär, sj då?

sv; Ja, det är bra :). SJälv?

ja det e bra med mig med :)<3

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

ojj det var ingen stor konfirmandgrupp! :) hehe

jag är ledare för konfa här i halmstad, och där är det ungefär 50 stycken konfirmander hehe :D

haha välkommen hem ;) visst var det fint där ute?

sv: vad bra!! :D

jag börjar bli bättre, själv då? :)

Sv; okej låter bra. Taggad inför att börja skolan då :)

Fin blogg :D ha en bradag

Oh, vad roligt att ha dig tillbaka! Haft de bra? :)

Jo tack det är bara bra med mig, hur är det själv?

vad kul :)

dock har jag slutat svara på kommentarer så länge det inte är något vettigt pga lite tid till det! puss

sv: jo tack, det är bra!! =) hur är det själv?

sv; vad roligt!:D:D

nja sådär, har lite ont i huvudet annars bra dudå? :)

Sv: Åhh, äntligen är du tillbaka! Gud vad jag har saknat din uppdatering! :O<3

sv. okej härligt!

har du skola idag eller imorgon? :D

Sv: yää!

sv: jo jag mår bra, själv?

Härligt:D Det är bra och hur är det sj?<3

- det är bra här;D själv?

skönt=)

svar; Vad roligt. Hade du det bra? :D



Kram♥

sv:så bra :D

sv: hihi:D lite konstig fråga kanske .. men visst heter din pappa Bengt ? haha :)

Svar: härligt! :D nja..förkyld och så.. Själv?<3

Hej! Vilken bra blogg du har!

Du vet väl att du kan beställa hem alla dina favorit hårprodukter till hårresande bra priser från FixaTillDig.se.

Där finns hårvård från de flesta stora märkena. Du kan också registrera dig som BannerPartner där och tjäna på dina inlägg!



Vänliga hälsningar



Kent Ellegaard

www.fixatilldig.se

bra!! :D<3

Jo min sommar har varit kanon ! :) Hur känns det inför skolan nu då ? :)

härligt... fullplanerad vecka för din del juD

Haft en bra dag hittills? :)

JO VI HAR SAKNAT DIG! hihi. Hoppas du har haft det bra på möja :) Kram

Söt bild! :)

SV; BRA:D

Jodå allt är bra, sj? :)

sv: haha välkommen ;)

de e bara fint! själv? :)

Okejokej. jag började idag. :D

va kul att du är hemma igen :D :D :D :D :D <3



jarå, allt är bra :) själv då? hahah, medans du har varit borta har jag börjat 7an och sånt hahah :D

sv: hihi:D wow, det känns som det var en evighet sen typ(A) Eller det kanske bara är jag som är konstig, som alltid...♥

sv. okej välkommen tbx :D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback