kneippbyn, & en bra helg


foto:Beatrice Jakobsson(jag)
modell: Jonathan Jakobsson
kamera: canon 500d

ifredags var jag i skolan, minns inte vad vi hade först. eller vad det heter, men vi lekte lite lekar och sånt. sen efter maten hade vi en lektion där vi satt och pratade om mål. och efter åkte jag in till visby och träffade moa. vi gick på stan ett tag, jag hittade lite saker. efter det drog vi hem till henne, och sen vidare och träffa david och daniel. och alla andra, det var riktigt mycket folk, och det var super trevligt. finns inte så mycket mer att säga, men det var iaf super kul.

och i lördags,var jag och moa på kneippbyn. det är mycket mycket mindre än grönalund, det är för små barn. men om det ändå kostar 100kr och blir bjuden tackar man inte nej. senare efter det, åt jag mat med min underbara broder. och sen, träffade jag emma en stund sen hem och sova. vad jag gjorde i söndags komemr senare, och vad jag gjorde idag i skolan.

hade ni en bra helg, vad har ni gjort?

Kommentarer

SVAR: Tack :)

Svar: den är jättefin :)

Härligt!

härligt! det är bara fint med mej med:D



kramen/ skojj med gokart:))

idag har jag varit och gymmat imorse och nu kom jag precis hem från en promenad med hunden :) själv då, hur har din dag varit?

tack:D



haft njas i skolan idag?:D

Tack så mycket, sötnops (:

Sv; Okej, Ska kanske vara med en kompis:)

Fin bild:D

svar: varsågod:)

hur mår du idag?

kram

sv: okej :) det är bra med mig också, lite förkyld bara.

händer i veckan då?

älskar när du fotar och sådär. roligt att kolla på bloggar med mycket bilder.

va kul! :D

SV; Jepp:)

Varsegod:D

Tack!

jag har också varit på kneippbyn ;D

Lyssnar på musik:) Dd?

jag har haft en superkul helg med mina bästa vänner! :)

ja några år sedan ;) tyckte mest om vattenlandet eftersom det andra typ var för småbarn. Kartan över stället visade ju värsta berg och dalbanan och så ju så var det pyttelitet haha ;)

Svar: hehe :)

ja verkligen! vad tyckte du då? :)

SVAR: inegn orsak! :)



vad ska du göra imorgon då?

Nice:D

söt bild:D

SV; :)

Haft en bra helg?:)

svar vad roligt att höra !

det är bra här med, lite hungrig bara :)

kramar

Jo,min helg var bra:)

SVAR: ja, förkyld bara. Själv? :)

<3

ja verkligen, gillade vattenlandet!!:)

svar; jaa, det är den verkligen! :D

sv: tack! :D

haft en bra dag?

svar yes, jag väntar på middag :D (Y)

kram

Sv: Ja, allt är bara bra med mig, själv? <3

sv; tack så mycket! :)

sv: Det är bra med mej med :D

Vill också köra gokart:D

Jag med:)

:)

sv: allt bra? :)

Ja det förstår jag :D

<3

Kan tänka mej det !

Jodå, allt är bara bra = )

Sj ? = )

Härligt !

Gjort idag ? = )

sv: okej! ska träna:)

vad roligt :)

Planer för veckan?

ohja :D

sv: Yes :D

vad händer ikväll då? :)

Fin blogg :) och vilka fina bilder!

bor du nära där? :)

Sv: vad gör du då? :P

Skola,plugg,blogg:P

händer ikväll då?

Sv; härligt :) jag mår jättebra :)

Åh vad roligt :D hehe. Hänt idag då? :)

Yes:D

sv: jag ska titta på fångarna på fortet tror jag ;)

Okej :D vad går du i för klass/linje? Sj har jag varit ledig idag :)

sv; ska kolla på tv hehe :)

sv: bara bra , med dig? :)



/Shoppaholly

Chattar på msn, dd?<3

sv: Ja det tycker jag :D

Sv: Ja, det är dom! :)

Allt bra med dig?

Ok :) Jag går tredje året, pluggar hemifrån!

Nice!

sv; tack! :D

härlig header du ha :D

Ja men precis! Hur är det med dig då? :)

jaha okej, då har du varit där många gånger eller? :)

allt bra?

Sv; Jaa :D

åh tack! :D har du en bra dag elller?:D

vad roligt med gocart ! :D

Aw, visst ären söt!? :D

sv; vrs :D

allt bra eller? :D

SV; Förstår det :D

Visst är dom :)

Sv; aww :)

hejhej , är allt bra ? :)

jaha okej ;)

härligt! :) jodå, galet trött men ;)

sv; härligt :D jo bra, fast min hals gör verkligen jätte ont :(

Sv: Vad bra! Jo, det är bara bra med mig. :)

svar; Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

sv;tack! :D

sv; det är bra med mig också , hihi :)

Hehe jaao! Jag sitter och svarar på alla komentarer och har ingen aning om vem som är vem längre. haha skriver fel svar till fel personer xD haha vad gör du då?

sv; kan man säga!

haru nå bra tips för att få bort de? :)

är allt bra idag då? :)

bara bra!

jo de brukar ju de, haha! jobbigt.. ;)

hehe aah, xD

Verkar som om du har haft en rolig helg :)

sv ; det är super kul inne på kneippbyn , var där förra sommaren :)

bor du på Gotland? :)

fin blogg :)

sv; hih okej, tack :D

Imorn är jag ledig, sjdå? :)

bara bra,. vad gör du då? :)

ja det har jag :D rikigt mysig helg

sv : ÅHHH, jag ÄLLSKAAAAR gotland, världens finaste ställe.

jag hatar att bo här jag bor ! "//

:D

sv: Tack så mycket :D

kramar

några planer för kvällen?

svar; good:) Jorå, det har jag!:D

Men jag har ångest att det är skolvecka nu igen. Måndagar är jobbiga!























Follow my on Bloglovin







Trackback