min mobil redan kommit?


kamera: conon eos 500d

det här är en suddig bild med mina tönt glasögon

det är emma hade ett par tönt glasögon, som hon kallar dom. men hon hittade inte dom, och jag vill bara ha glasögonen bara för att ha. jag skiter i om jag inte ser bra ut i dem. jag har dom och det är huvudsaken, emma var iaf på slite marknad och hittade ett par och köpte dom. men här får ni se en bild med mig och mina tönt glasögon som emma säger. (suddig och utan smink)

kom just hem från skolan och min dag har vart helt okej. men vi har typ inte gjort så mycket, hört på några treor som vart bort rest i 3 månader. hur dom har haft det, och sen skulle vi ju ha den här lek grejen. varje linje fick en färg, som dom skulle ha. och sen skulle man leta efter grejer i skolan som var gula t.ex och lägga ut på en långrad. men vi tog bara kort hela dagen, och myste med klassen. vi letade inte efter så mycket gult, för det var svårt.

tror min mobil har kommit ska hämta den snart!!
vad har ni gjort idag?

Kommentarer

fin blogg du har bwt!

ja absolut

själv?:)

SV; Ja visst, allt bra ?

hih :)

Bara bra:)

sv:hur e allt idag? :D

bra :) sj?

hihi söt du var då:)



sv: okej, men jag tycker det har blivit längre.

gillar bilden!

Söt bild:D

JO! :D

Svar: varsågod! :)



Såg det. Det ska vara återgärdat nu :)

Sv: Svårt att säga , men t.ex..

Width: som vanligt, antagligen typ 600, 700 eller 800.

Height: 1000 , så kan du beskära sen :)

sv: haha :) vad har du gjort idag då??

<3

sv: inget :D<3

Planer ikväll?:)

Plugg och kanske gyma:)

Haft en bra dag? :)

Svar: hehe ;D ja<3

oj tre månader? vr va dem det?:P

Yes:)

sv: Jodå :D händer ikväll då? :)

svar: härligt. Jag mår sådär, har dragit på mig en fruktansvärd förkylning. Haft det bra idag?

kram

<3

sv: det är fint!

vad gör du :)

hoppas du har haft en bra dag hittils:D

YouthCoach är en blogg för dig som tonåring i dagens samhälle. Bloggen är skapad för att hjälpa ungdomar runt om i sverige med frågor som inte annan har lyckats besvara.



Som ungdom själv kan jag lättare relatera och säkerligen besvara alla dussintals frågor som kommer in.



Ställ din fråga nu idag så får du den besvarad så snart som möjligt. :) Kram YC

Svar: haha :)

Ha en bra kväll!

haha ja :)

Fin blogg<3

Svar: händer imorgon då :)?

sv: grejar med min gamla mobil :)

Göru?<3

svar: tack!

min dag var helt okej :) händer ikväll?

kram

Hej!

Jag anmälde mig till en foto tävling, och jag kom faktiskt med. Så ja undrar ifall du vill rösta på mig där. Jag är nummer 5. skulle varit guldvärt om du ville det. :D

Som tack får man en länk såklart! :)



BILD NUMMER 5

http://www.jpic.se/finalister/#comments



Tack så mycket! :)

Så fin du var i glasögon:)

sv:datorn, tv och väntar på mat:), allt bra idag?

Tack:)

svar: jag ska plugga lite sen tv och duscha :)

kram

sv: haha ! fina glasses!:)

Varsågod:*

Gjort idag ? = =

hejan! hur har din dag vart? :)

sv: haha, tror du de? satt där och liksom fejksmajla och de känndes som om jag blunda haha!:o

sv: min dag har vart sjukt lång känns det som :p så är lite trötter!

sv: ja här med, vad ska du göra ikväll?

Sötsöt!



Tack så mycket, jag hoppas det inte kommer mer som de redan är så jag inte missar nått i skolan de vill säga :)

sv: jag vet inte heller

Sööt!:)<333

jag gillar töntglasögon, dem är stiliga! jag äger själv ett par.

svar: hur mås det här då? (:

men vart va de i tre månader då? och vr?

SVAR Tack igen :) Hur är det med dig idag?

tack:) din var riktigt snygg :)

sv: njae sådär :/

vad har du gjort idag då? :)

vsg:) Är det bra idag?=)

SV: tittar på tv :)

söt bild! :'D

kramar

här e de kanon, hur e de själv? snygg ny header :D

Vad går du för skola?



SV; :)

sv. så lite så :)

oh, vad för mobil?



hoppas min okcås kmr snart.. den är på lagning-.-

sv; haha ja ;)

Fin bild :). Vad har du beställt för mobil då+ :)

sv: haha ja men endå..:o

Sv; aha okej :) haft det bra annars idag då?:)

SVAR Det är sådär... Är täppt i näsan och förkyld.

du passar i glasögon!

SVAR Ska försöka ;)

sv. jaa! xd



hehe okok, vilken färg? :)

SV; Det är bra, själv söt? :D <3

Ha en trevlig kväll!

Kika gärna in i min blogg, en stor blogg på väg upp!

www.Livelifefool.com

vad gör du? :)

Sv: Kan inte du fota din nya mobil och lägga ut de på bloggen? :)

Ska ut och gå :)

VAD HAR DU FÖR DIG IKVÄLL DÅ?:)

Sv: Brabra :)

Ohja :D

tack <3

så lite så=)

visst är den :D

Nu ska jag promenera! :) Vi hörs lite senare.

kram på dig :)

tack:D

vad för mobil?

vad gör du? :)

sv:okej ja det kan vara skönt det också, jag ska inte göra så mycket. :)

sv: okeej :) pluggar :p

sony?(A)

Hur mår du? <3

Ja, det va jättegott :)

sv. hehe jaha okok :) spännande då!

okej ;p snackar i skype

sv: aahrå :)

megasöt!

sv; aww (: <3

sv. å taack!

hihi va söt du är bea ;*

sv: okej, tack :)

söt bild

Sv: Tack :) Fin blogg!

Jag har precis fått reda på att jag behöver glasögon























Follow my on Bloglovin







Trackback