riktigt nöjd med bilden.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

här är en av bilderna som jag tog hemma hos min syster. det är på hennes arm, som speglar i ett bord som dom har. blev faktist jättenöjd med bilden, fast vi bara skulle prova. sitter ännu på jobbet, och jag vet att jag inte borde gnälla. för det är snart bara tre dagar kvar, men det börjar bli riktigt drygt efter som ingen har vart här och spelat idag.

men tiden går nog snabbt  och det är det bara en och en halvtimme kvar. och för dom andra timmarna är det bara 9 och en halv timme. sen slipper jag det, och kan gå hem och vara riktigt glad.

vad ska ni göra ikväll?

själv så vet jag inte, kanske äta mat.


Kommentarer

svar: hiih

sv; ok, jag ska snart ut och springa;)

Hej , allt bra med dig eller? :)



ha en trevlig kväll!! :)

svar: yes.

vad gör du då? :D

härligt!

okej :) jag vet inte :)

nehe okej :/ , men kolla i fall att? ;o ...



kramar

fiiin bild! :O



nu har jag ÄNTLIGEN fått upp det nya inlägget. :P min dator ville inte riktigt sammarbeta med mig.. :P

Snygg bild ! ! !

sv; ;D

Nä, fast det blir ju en massa pengar. Får se det så :P

sv: okidoki! :)

Okejokej! Haft en bra helg?

Jo, allting är toppen med mig. vad händer ikv? :F

Några planer ikväll?:D

svar: vad jobbas det med? :D

tittar på teve.

hahaha, fick ta med mig kameran och göra inlägget på en annan dator..xD



tack! :D

Länka varandra?

Lite pyssel,chill med familjen(:

svar: planer för kvällen då? :)

Okej.. förlåt

Bilden blev jättefin :) klart att du ska äta :P

Yes<3<3

Okejokej.

Det har varit okej.

ikväll har jag solat och ´sen ute och sprungit ;) dusjäälv då ? :D

svar: okej, nice! :)

Nu sticker jag! höres om nån timma! :)

Såliteså ! :D

Hur mår du om den där grejen du vet? Hoppas du mår bättre beatrice !!!!

Hejsan, har du haft det bra idag ? :)

Nej jag jobbar inte. Eller räknas det att klippagräsmattan? :D

jaha okej .. vad synd. ? :)

usch, tråkigt :/

Gör det. Hoppas det bästa för dig gumman !!! :(



Jag vill inte verka på... men älskar din blogg. Så jävla mycket. skulle inte du kunna länka mig i ett inlägg som din största läsare ?

Hur har du fått olika rutor i sidomenyn?

så synd :P

men jo jag har haft det bra, tack :)

Sv: Ja det får jag:D



Jobabr du? :D

Härligt :)

Jo det är bara bra :)

höhö okej ! :D

svar: jag ska bara vara hemma & ta de lugnt ! :)

Jättefin bild, ikväll blir det måndagsmys =)

Kolla in våran Twilightblogg! ;)

Blev du DAGENS BLOGG? Klicka in och kolla :)

SVAR: hihi okej! :D

allt bra annars?

SVAR: Jaha, är det något sommarjobb? :)

ja! ;D

Fin bild :)

Jätte fin!



SVAR Skönt att höra! Jo, allt är rba med mig med. Haft en bra dag idag? Kram

naje! ;)

skitfin bild! :)

sv; haha, nja de äe mest jobbigt. ;/

fin blogg :)

händer ikväll ? :)

SVAR: tack :)

sv: haha okej:D Hm, jag antar att vi får prata om något nytt då(A) Ehm, gillar du glass? hah patetiskt.♥

Inte vart aktiv på bloggen, men nu är jag tillbaka. Det är ju trots alls sommarlov :)



allt bra med dig?

Hejsan!

Allt bra med dig?:)

jo dt var okey faktiskt trots vädret vr inte så njas:S

kul :O ;D

hemma igen! fan va kul det va och fota syrran för en gångs skull! :D

sv: ja, skitkul! :D

inte mke :)

sjdå?

vsg :)



inte mkt här hlr :)

helt okej :)

hehe jobbigt=/

fint :D

Riktigt fin bild:D

Fin blogg!

kolla gärna in på min och släng in en kommentar! :D

Sv. det tillkom lite mer. :P

Sv; hehe okej :) det är rätt bra faktiskt :)

Okej:D



Älskar bilden ovan!!:D

Yes :)

Hej, snygg blogg. vad använder du för program för att göra om bilder? köpt eller laddat ner? :) jag är också en fotonörd som älskar denna hobby, ska vi följa varandra via bloglovin? ;D kram

svar: yeeah!

fin bilD:D

Fin blogg :) Allt bra med dig ? :)

jättefin bild :D

Jättefin bild! :D

väldigt fin bild! :)

bilden var riktigt fin. :>

otroligt fin bild!

har du några tips om hur man fotograferar för att få bättre bilder :) ?

jo det är bra. Ses i kväll.. Fin hand jag har :P























Follow my on Bloglovin







Trackback