snart är sommaren slut? ;o


kamera: canon eos 500d

en bild sen släckt träffen, fast jag trog bort mina ögon för dom blev suddiga. just nu sitter jag och ser på lotta på liseberg. helt okej, efter som eric sade är med på tv. annars hade jag nog aldrig sett på det. nu väntar jag på att moa ska höra av sig ifall hon kommer nu ikväll eller imorgon. (men får se när hon har tid att smsa mig)

annars är det bara att tagga för morgon dagen, ser fram imot för sista spelningen på fiket. sen börjar sommaren ta slut, och skolan börjar lite små tråkigt. men får njuta av tisen som är kvar, och det är två veckor kvar.

Kommentarer

SV: okej. Jo, den var bra! =) hur mår du?

Ja men kommer du följa den eller det vill du inte.. :)

vilken datum börjar du skolan? :)

sv; jadå :) planer för imorgon? ^^

Yes !

Ser gott ut ; )

jag börjar den 18onde! :)

re: haha ja :D



ja sommarn har nog varit slut ett litet tag nu :(

Hur gammal är du ? Har alltid undrat. = )

tack ((:

Yes, very good!

sv; Okej, trevligt :) jag ska träffa vänner! :)

SV: jo, det är super! kram

Joda det är bra :D

SV: Tack snälla :)

hahha jag åt nyss melon :)

Svar: det är det också ;D

tack sötnos! :) betyder massor! :D

ja ;)

Snart är sommaren slut ja ;<

hehe :D

gooott!

Svar: Ja, verkligen :)

härligt:) jo det är bra:D

nej nu blev jag sugen på vattenmelon :(

>Verkligen..

Svar: hehe :D

;)

hejsan, gå gärna in på min blogg och anmäl dig till tävligen där man kan bli vinna och bli veckansblogg! gå in på min sida och läs

mer,kram!:)

MUMS!

godnatt :)

SVAR Tycker jag med .)

För snabbt ibland :;/

Gott med melon!

Okej,lyssnar på musik!:D <3

sv; hihi allt bra med dig då? :)

:D

Vad görs? ♥

ska nog gå och lägga mig snart...jag är inte trött dock men ska upp om 5,5 timmar.. :P

sv; jadå! :)

sv: okej :

Nu är dagens blogg-tävlingen avslutad, besök min blogg för att se om det var just du som vann :)

ja tiden går verkligen fort :(

Ja, jag äslkar degt :D

SV; Åh, vad glad jag blir :D

usch gillade inte alls din rubrik ;)



vad roligt att du gillade shortsen :D

nej jag ska nog göra mitt bästa på att gå och lägga mig efter detta avsnitt med 2 ½ män. :)

sv: Hihi absolut! (A):D

oh, det där ser gott ut...♥

SV: Ja :) Men gillar din blogg!

gjort idag? :)

SVAR: vad gör du? :)

Haha;)

Jag längtar till vintern ;)

Sv; Usch, krya på dig!

jag mår iallfall bra :D

sv: okej :) Tack för kommentaren :D

varsegod:D

Var med i min outfit tväling och top 3 vinnarna får priser!

Gör du nu?:)<3

Vád gör du?

SVAR: görs?

sv; uäk! låter inge vidare kul..

Nja sitter och svarar på kommentarer. Allt bra annars då? :)

SV; Ja, visst är dom :D



btw sommaren har verkligen gått alldeles för fort :O

Har faktiskt ingen aning om vad jag har skrivit till dig, haha!

Men allt bra då? :)

Nu blev jag sugen på vattenmelon:D

<3

sv: inte så mkt :) du då?

kram

gott med melon! :D

re: ja tyvärr :(

hej!:-)

Nu har jag öppnat min minibloppis där jag säljer bla en ursnygg RODEBJER väst! kika gärna in :-)



inte intresserad av detta? ta bort kommentar;)

Låter bra :D

snart? jag tkr redan sommaren är slut ^^, =(

härlig bild!

gott med melon























Follow my on Bloglovin







Trackback