andra december


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D


Godmorgon värden, det är den andra decmber idag. En dag närmare julafton, hur känns det? För mig känns det ändå helt okej, fick reda på en riktigt smart idé igår. (men det tar jag senare) Idag är det inte vilken dag som helst jag har även namnsdag som någon kanske har koll på? & grattis till alla andra som heter Beatrice & Beata.

Ska ta och fixa mig sen springa iväg till skolan, eller ska åka buss men ändå. Vet inte vad vi ska göra i skolan, men jag ska försöka ta en bild med Viktoria & Elin så ska det snart komma en vinter header i min blogg. Efter skolan ska jag även fixa min tandställning, hoppas dom kommer på en bra lösning.

vilken bild gillar du mest, säg vilket nummer..

Kommentarer

haft en bra vecka hittills då? :D

sv: Nä inte mkt.. kollar på Vakna!

Hur mår du idag? :)

Jag gillar alla på olika sätt! :P

Nice (:



Sv; systeminställningar > skrivbord och skärmsläckare och byt bakgrund där.

god morgon sötnos! allt bra? :D

Vad fina foton du har! :) Jätte duktig är du

vad gör du?

Gillar alla grymt mycket :)

Godmorgon!Vad ska du pyssla med under dagen då?

Kram

Tycker alla är fina! Kan ite välja! :)

jul ska bli så mysigt :)

Så lite! :)

God morgon sötnos! Det är helt ok med mig idag. händer idag då? :)



åh va fina! :D



Idag kommer det en rävling på bloggen! :D Håll ögonen öppna. ;-)

Tack så mycket, kära du! :)

Det är fint! :D själv?

Okej! :) Härligt att höra :)



Nu sk jag ta mig en dusch! :)

sv; tack :) jorå vi är ett par ungdomar som bara bestämde oss för att göra film, och vilket visar att man kan om man vill, så om man är intresserad av att göra film kan man ju följa vår resa på bloggen. :D

Skola här med, och börjar nu så jag måste springa! :P kramis! :)



Nu finns tävlingen uppe på bloggen! :D LYCKA TILL! :)

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

Nu ska jag krypa ner is offan med barnen :D

Inte allt för mycket och inte allt för lite, hehe. Sitter i skolan typ, själv? :)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Glöm inte att mina läsare är bäst♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lycka till med tandställningen sen=)

Trevligt hehe =)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Glöm inte att mina läsare är bäst♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Så lite så :D

sv; min dag har varit bra än så länge(a) hur har din varit:)?



åh så fina bild ;D

tack så mkt, dina bilder var helt fantastiska :))

3an gillar jag mest!!

Gör du annars då?=)

Jätte fina bilder =)



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Glöm inte att mina läsare är bäst♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sv: Hej hej :) Det är bara bra, nyvaken! :D själv då?

De är bra :P

jättefina bilder :D

GAH så mysigt det är, december o allt!

:)

nr 4

sv. hehe så lite så :D

ha en fortsatt bra dag du! kramar

Jaa det är verkligen skitkallt! Idag hade vi -17 grader :S Vad har du?

sv; :)

Otroligt fin blogg!

Allt bra med dig?

3 va super fin! :D

Sv: tack :)

snygga bilder!

den med tvättklämman vad snyggast.. just för att det är inget man precis tänker på att fota tycker jag :)

alla va riktigt snygga men säger nog 3 :)

Nummer 3 :)























Follow my on Bloglovin







Trackback