ännu en dag närmare julen..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-30mm

Godmorgon, har ni sovit gott? själv har jag sovit riktigt gott, och sitter i skolan nu. Ni får tycka vad ni vill, men jag är i skolan fast jag inte behöver. Men klockan ett är det en rolig sak som händer, berättar mer om det sen. Där imot ska vi fixa lite bilder och jag får träffa viktoria med. Hon fick sin julklapp idag med, riktigt glad blev hon.och sen är jag riktigt sugen på att ta frost bilder, eller bilder över huvudtaget. men det är ingen bra väder riktigt tycker jag, får kanske vänta tills imorgon.

vad har ni för er, denna dag?

Kommentarer

- OK vad då för sak?

hääärligt, jag gjorde också det faktist :))

- aha! Men hur kan du sita farmför datorn när du e i skolan?

sv; Vad bra :). Jo, det är bra här mde :).

Jättefina bilder Beatrice :D<3 Allt bra idag?

sv' allt bra idag? :D

Sv: tack :) vad önskar du dig i julklapp då ? :D

sv: jag är med min pojkvän, själv då ? :)

Fina bilder :)

Oj va fina bilder! :D

hahah, yehesbox :D

sv. ja :)

hur mår dudå sötnos? <3

Fina viner bilder..

fin blogg du har! :)

scv. yeppp :D

ska iväg med några kompisar snart sjdå? :)

Var så lite så (:

TAck söta du(:



Hur äre idag?(:

äter frukost :)

- ahh, trevligt!

haha jaa visst är det ;)

Jaa, hehe. WOW! Grymt fina bilder :)

sv' de är fint med mig :D

sv: Jo, det är jättebra med mig! Längtar så mycket till julafton, hah <3

förlåt at jag inte skrev tillbaka igår, men du ska få hjälpa mig med bloggfan typ ikväll. puussss

sv: Sådär tycker jag...

superförkyld och lite lite febrig. Annars bra.

Hur är det själv? :)

Idag blir inget Örebro för mig, så jag ska bara slappa hemma, ska du göra idag då? :)

Oja :)

Allt är bra med mig..Solen tittade fram så det piggade upp en..

jättefina bilder!

Hej! Supermysig blogg!

Hur är läget ? =)

Kika gärna in på bloggen och säg vad ni vill se mer av! :D

kram!

Jätte fin design!:)

Vad ska du göra idag då?

ska verkligen försöka :/

tack!

fina vinter bilder!

sv. ja mår toppen :)<3

va görs?

ny blogg!



allt bra med dig idag ? :)

sv: japps allt bra, är lite smått uttråkad bara ^^,

själv?

sv: yeye

Snygga bilder :D

Har anordnat en tävling på bloggen nu. Så det hade varit jättekul om du/ni ville vara med! :-)



http://bellybus.blogg.se/2010/december/vinn-ett-presentkort-hos-sumopix.html

sv; Ja okej, den var bra ja. :)

Själv tror jag dieselråttor och sjömansmöss är min favorit, haha.

förlåt för att jag inte va in igår sötnos! Fick magsjuka så jag orkade inte med datorn alls igår. allt bra med dig då?

Jag är fortfarande sjuk men det är i alla fall så att jag orkar med att sitta vid datorn.

sv: allt bra idag? :)

Jag förstår att du älskar att fota =) Det gör jag också, önska bara att jag var bra i min fot så att jag kunde fota! =D

sv: tack :)

härligt (y)

Riktig gran e bäst, det luktar så sjukt gott och ger en helt annan känsla! Jag får sniffa på min pojkväns gran, min familj ska bara ha plast ;p

hejhej :) hur är det idag?

- OK, hur många bloggar följer du?

Fina bilder :D

Hittar ni på idag?

fina bilder iaf :)

Hej!

Nu har jag jullov så nu LOVAR jag att jag kommer blogga extra mycket!:D

Har du också jullov eller när får du det?:)

Ha det bra!!

Kram

Hejsan just nu har jag en underbar nyårs tävling på bloggen! Man får chansen att vinna presentkort hos www.princesspotion.se - Handgjorda skönhetsproukter av hög kvalite!



Missa inte den här chansen ;)

Läs mer på min blogg (www.Tezzilicious.blogg.se) under tävlingar! KRAM

Jag börjar klockan 8 n'stan varje dag :P Skriv gärna din topplista på låtar i min blogg så har du chansen att vinna en länk till din blogg från min :D

svar okej.



Vilken lumix och vilka objektiv har du med din 500d? :D

Snygga bilder ;)

Snygg bild!

Hur mår du idag? :)

Ja det tycker jag. Har du köpt alla julklappar?

Sv: skidor & pengar :)

Fina bilder :)

Jahaa , okeje jaa men why not liksom :)

NU HAR JAG FRÅGESTUND!STÄLL GÄRNA EN FRÅGA =)

hejhej! fin blogg ni har!

gillar ni smycken?

jag tillverkar egna, därav min blogg!

jewelsbykasia.blogg.se

hoppas ni kikar in! :D

kraaaam :)

varför är du i skolan för? :)

jätefina bilder! :D

Härligt att höra(:

allt är bra här, varit sjuk men håller på att bli bättre nu så de känns skönt (:<3

Vacker bild! Jag avskyr snö i vanliga fall men du lyckades få till det. :) Vad är dina planer för dagarna innan jul?

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

vi har precis fått jullov o ska färga håret på I ;) Sj då?

sv: okej :D Några planer inför nyår då? :)

Sv: Jag med! Tack så hemskt mycket :D

DIn blogg är också väldigt fin, hur får du det att snöa så fint i headern?



Kramar

Fotojelly

Vilken fin blogg! :D

jätte fin blogg, hur har du fått snöflingorna på din bloggdesign ? :) uppskattar svar, komentera min blogg när du svarat :) tack



ha en bra dag, kram .

Kolla in om du vann dagens blogg(:

shit va fina bilder du har alltså!

vad fina bilder =)

Fina bilder :D

Gillar du din kamera? Är det din första? Hur länge har du gillat att fota?

Ha en god jul iaf :DD

sv: haha :D allt bra? :)

sv. jaa :) mkt mysiga



tack så mkt! gillar dina bilder också

Vad står högst upp på din önskelista?

fint!

Jag har handlat massvis med julklappar :D

ha en bra dag sötnos! :)

fina bilder! :D

Hejsan jag har precis öppnat en smyckesblogg som du gärna får kika in på annars önskar jag dig en God Jul! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback