dagens fråga, nyårslöften


mitt svar: inte ännu, vet inte om jag ska ha något heller.

Kommentarer

sv kom på lite saker nu :d<3

mitt nyårslöfte är bättre betyg, va är ditt? <3

kanske, jag vet inte än :) haha

- tack!

nee faktiskt inte :)

SV: :D Yeah jag ska ha att börja äta som man ska xD

hihi :)

SV: Om det är att äta en gång om dagen så ja! :)

god morgon sötnos!

allt väl? :)

mitt nyårslöfte lär väll bli att träna ääännu mer, haha, alla tycker att jag tränar överdrivet redan men :p



okej :)

ja, jag ska hålla mig borta från godis och dricka ett år! :)

absolut! :)

Ja, det har jag!

jag ska sluta dricka så mycket zero (alltså inte sluta helt), hitta en bra psykolog eller kurator och komma in på någon av skolorna som jag vill komma in på.

Ja, det har jag!

jag ska sluta dricka så mycket zero (alltså inte sluta helt), hitta en bra psykolog eller kurator och komma in på någon av skolorna som jag vill komma in på.



sv. jo det är helt ok. händer idag då?

yes!

sluta äta så mycket choklad har väl varit mitt nyårslöfte i snart 3 år haha :D

SV: Ja det får det bli! :)

Jag har inte kommit på några än :/

hej hej , allt bra då ? :D <3

Har inte kommit på något än, men skall försöka komma på något ;).

God Morgon!:D

Planer för näst sista dagen på året?:)

sv:

hehe vad bra ^^ jo ja mår fint ! <3

har nu min första frågestund :) väljer ikväll ut 10-15 passande frågor.ha en bra dag sötnos!

fin blogg (:

gå gjärna in på min blogg och tipsa om tävlningar ! (:

sv; :).

tack för frågan ha en extra koll på bloggen ikväll så får vi se om din fråga kommer med :) ha det bäst!

sv:

hehe aa ^^ planer för idah då ? <3

hur känns det inför nyår ?:)

Händer idag ? = )

sv okej haha (:<3

sitter o ritar min blogg design o.o<3

Vad tycker du om min dagens outfit? :)

sv:

hehe okej ^^ ja ska nog träffa en kompis :D <3

sv; nej, precis. Jag väntar till efter nyår med att vända tillbaka :).

:) nej jag tror inte att jag har några nyårs löften :)

Okej,jag ska nog med vara hemma!:D

SV: :)

nej inga nyårslöften här

bra bruden så det ska va :D<3

sv:

hehe aa men skitkallt ute :( <3

taggad är nog det rätta ordet ;)"<3

sv:

fast de har inte snöat här på ett tag :D

snöa de fortfarande hos dig ? <3

uinte ajgh eller :P

hahah exakt! :D det går bra första månaderna men sedan så bryter jag ihop haha :D

sv:

ehhe okej de är ju bra :D <3

okok :)

har en frågestund på bloggen nu och skulle bli väldigt glad om du fråga nånting i min frågestund? :D

kram

sv ja :d fast vill inte göra så stora förändringar :/<3

har du tips på färg? :o kan ja ha kvar röd.. eftersom att ja gillar det :d

än sålänge har jag inga :D men ska försöka komma på något! jhehe =)

tjenamors, riktigt fin blogg du har!

Tänkte bara hälsa dig god jul och ett gott nytt år!:)

xoxo

sv. :DDD

haha som man verkligen måste smaka! :D

sv; eller hur ;).

sv aah,ska nt byta färg :D<3

är nöjd me röd (:<3

planer inför imorn då +

sv: najhs, yes ;)

visst det :) vad ska du hitta på?

jag är 160 lång och väger 61 kg.. vilket jag ABSOLUT inte är nöjd med.. :(

nej inga nyårslöften :) eller jo att inte bita på naglarna, haha

sv; Åh! tack så jätte mycke! :)

sv. kul att höra :)

sv : ah jag vet , men du kanske har någon som är ganska rolig eller vad man skasäga :D

va trevligt :) det blir att fira med vännerna :D först middag med familjen sedan blir det skoj skoj hela natten :D

sv; Mja, vet inte vad jag skall gör än så. haha. Själv :)?

sv hihi :d inget tråka :/<33

allt bra med dig? :)

haha jaah ;)

söt blogg du har!

-har fortfarande inte ett nyårslöfte men ska försöka komma på nåt :)

Hej hej fiin blogg:P

jag har inte så många nyårs löften. Typ försöka bygga upp mitt immunförsvar igen =)



Kan du hjälpa mig. jag är jätte sjuk och undrar om du har några tips som gör så jag mår bättre?

Mhm...löften till andra är jag jättebra på. Men mina egne löften brukar inte hålla så länge ^^

sv: så bra, jo då :P

göru? :)

mitt nyårslöfte är att sluta fuska med mjölk och glutenprodukter som jag nyligen blivit intolerant mot :)

sv; det är helt okej med mig :)

Oja, städa är inte kul.

Tack^^

Jag måste komma på några nyårslöften idag :)

sv: super förskyld :P ont i halsen, nyser, snorar, tung i huvudet,

tack för frågan, den betyder grymt mycket :)

kram!

sv: okej tack någon jag skulle kunna använda :)

sv: det var jättekul:D saknade att träffa vänner och nu vill jag träffa mer. Ska försöka få hit min klass om jag inte redan sa.



Okej då vet man=)

helt okej :)

Jag ska träffa en kompis som jag inte har träffat sen hon flytta för 3månader sen ..

- okej ;)

nepp har inga nyårslöften, hade jag behövt ett hade det varit att sluta äta godis på veckorna, men inte lönt för jag vet jag inte kommer klara de :D haha sj?

Jag har inget löfte för jag luckas aldrig hålla det :P

det vanligaste som finns, sluta röka.

Ja, igår ska jag faktiskt ha nyårslöften :)

Nej precis! :)



Vad ska du göra på nyår då?

sv:

Ja, allt är bara bra med mig :)

Planer för idag? <3

Jag brukar inte ha så mycket nyårslöften men jag ska nog skriva upp några i år faktiskt =)

SV; Jo det är ju det :) Haha. Ärligt talat så har jag suttit och tänkt på de här nyårslöfterna i flera veckor nu, vet redan vilka det får bli.

sv; :).

- jaa men ellerhur, visst man kan ju äta på helgerna men ändå det funkar inte för mig :D

sv;

Samma här antar jag :) Fixa sig fin till imorgon..

Vad händer på nyår? <3

- haha jo det är ju så:)

sv; Okej :).

var gärna med i dagens blogg hos mig :D

sv:

Ahaa :) okej!

Jag ska hänga med massa polare :)

<3

Hej sötnos! nu har jag utsett dagens cutiepie!

kolla in om det var du som vann, (:

om inte? ny tävling!

ha en bra dag ;)

sv: jodå, nog gör det de :)

Dagen blogg är startad på min blogg, var med och tävla!

hej.

fin blogg.

vad gör du?:)

Har bara jobbat, du då?

sv yes <33

jag kom precis vad jag ska ha för nyårslöfte..

Jag ska skaffa bättre betyg och göra mitt bästa!



det skulle vara snällt om du ställde några frågor i min frågestund :)

har du kommit på något själv då sötis?

sv; Vad har du för dig då :)?

Ha nu ett underbart nyår tjejen :)

sv; vad roligt att du är med! :D

sv: händer på nyår då? :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/torsdag-dagens-blogg-4.html#comment

hej, fin blogg :D

jajjemen, jag ska leva ett helt år ekologiskt :)

hmm nej det tror jag inte, kanske att jag ska börja träna mer :)

näe, inga löften för mig inte!

ja vill ha, men kommer icke på ngt :(

ska försöka övertala mamma om att få bli vegitarian och iaf försöka lyckas med det och skaffa side cut :)

Jag tror aldrig jag har haft ett nyårslöfte :)

vill ha, men kommer nt på något.

Jag tror det. Skrev just ett inlägg om det.

ja, jag tror faktiskt att jag ska ha ett löfte eller två i år. (OCH JAG SKA INTE BRYTA DEM!) ;)

Att gå ner i vikt och att försöka vara mer sparsam med pengar. ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback