en ny termos


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

vilken dag, kom bara hem för några timmar sen helt slut efter en hel dag med mamma, kristina & Johannes. Det var en riktigt bra dag, plus att jag fixat lite julklappar sköönt! Inte så många kvar, riktigt bra. Mycket skratta, det finns mycket som jag och min bror sa idag som fick oss att skratta i flera minuter. Vi borde ha så här roligt mycket oftare, tack för en dag på stan.

Sen fick jag hem en termos, gillar den riktigt mycket. Det kommer bättre bilder på den, men just nu får det duga med dom här bilderna. vad har ni gjort idag & har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Så snygg den var!"

Hur har din dag varit? :)

svar: jag sitter och väntar på att mina kladdkakor ska vara klara :P till familjekvällen för högbyskolan imorrn vettu ;) dusj?

bakar bröööd :D

gör du?:)

super:D vad gör du?

Snygg termos!

haha :D

haha :D

Härligt julig header du har :)

sv: jo , allt är bra sjdå? =)

svar: hehhe japp ;) okejj =) jag sitter och kollar på greys :D

Vilken fin :)

Svar: Okej vet inte faktiskt :P Hur mår du idag då? :)

SVAR Förstår jag :)

hehe :)

sv: allt är bra, med dig då? :)



Den termosen är riktigt snygg, funderat på att köpa en sån länge men aldrig gjort det.. haha, måste köpa någon dag! ;)

fin!

Okej,jag ska sova!:)

God natt!:D <3

åh fin, behöver en jag med, vart är den ifrån ?=)

sv: hehe :D läget då? :D

tack! :)

jag har vart i skolan, kollat på tv, bloggat och pluggat idag! en rätt skön dag :)

yep:)

dagen har varit jättebra!:D

jo det är helt ok. :) göres?

Tack ska du ha! hoppas att du haft en bra dag :)

vilken fin termos. man kan använda den som mugg va?

haft en bra dag?

KRAM

okej då vet jag ;) hoppas du sover så gott nudå! :D natti

okej :D får nog ta och införskaffa mig en sådan ;)

ska sova, själv? :)

Kolla in förhandsvisningen av vårens mode i min blogg! Blir en vacker vår minsann!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se

kom just hem från en vän:D



händer resten av veckan?

söt :)



svar: samma här :)

vad görs?

Hejsan! Kika gärna in hos mig om du gillar en blandad blogg som handlar om allt ifrån min vardag, musiktips eller varför inte senaste klädmodet och kändis-skvallret!



(Om du inte gillar reklam får jag ursäkta)

Hejsan kika gärna in hos mig! om du gillar att läsa om musik,kändisar,mode, o det absolut senaste skvallret direkt ifrån örebrostad! :)

Hejsan kika gärna in hos mig! om du gillar att läsa om musik,kändisar,mode, o det absolut senaste skvallret direkt ifrån örebrostad! :)

haha :D

SV: Nä samma här.. Tar det mest lugnt.

godmorgon :)

hehe :D

Dagens lucka är öppnad, kolla om de va du, om inte kan du anmäla dig till morgondagens lucka :)

kram

Okej, sitter på skolan och har snart lektion:D

svar: jupp ;) fin termus förresten :P

sv' hehe okej ;)

sv. thanks :d

Allt bra idag sötnos? =)

:D

SV: Okej, jag mår bra :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)

sv; Haha, ja ><

Snygg bild :)

bra att du fick fram motivet så bra

Hej Allt bra ? =)

Mysig! :)

Snygg termos:)

söt.

haha tack! ;D

Har du haft en bra torsdag? :)

sv : Jo allt är braaa , sjdå? =)

söt header du har bytt till! jag måste göra min mer julig också.



sv: visst vore det mysigt med pepparkaksbak och göra hus av det:D

tack!

ojj .. jag hade visst redan svarat på den .. :pp

vilken fin termos:)

Med mig är det bra tack=)

Jag skrev på min blogg att människor kan besöka en länk och om du gör det så så kommer du till en sida=) det som en bok asså du kan testa och se sen förstår du =)

Är själv galet sugen på att kirra en sådan termos. Men har hört att dem läcker osv... :P

Ursnygg termos! Kul med en lite annorlunda variant som inte är så där tråkigt grå och svart =)























Follow my on Bloglovin







Trackback