Ikea, hade inte vart helt fel!



Efter som min släkt, mamma och pappa läser min blogg vill jag bara säga, nästa gång ni åker till Ikea säg till.

Den här skulle jag behöva ha i mitt rum, vart vet jag inte men det går säker på något sätt. Varje dag kastar jag ut alla kläder på sängen sen drar jag till skolan. När jag kommer hem, kastar jag in alla kläder igen. Men om jag skulle köpa den här klädställningen skulle det nog bli lite bättre ordning på mina kläder. Istället för att jag bara kastar in alla kläder. någon som har den här eller någon liknande?

Kommentarer

sv: jag ska till mamma och pappa och stannar nog hela helgen :)



Vad gör du?

sv: okej härligt :-)

Okej!:)

Sv: Idag städar jag bara. Själv då? :)

vad gjorde du igår då? :)

svar: jag lyssnar på julmusik och svarar på kommentarer ^^

joo :)

Tackar ! (:

sv: jaha vad fick du då ? :D

Hejjsan!

Visst är det kul med jul? (:

Ha en riktigt god & skön jul!

KRAM

sv: en kompis hade sovit över hos mig, sen for vi till min medryttarhäst. var med några kompisar och sen på kvällen tränade jag :)

sv. tack dsm <3



en sån vill man ju ha.. men vart fan ska man lägga den nånstans :o

sv. varför nt D:<3

Jaa en sån skulle inte vara fel. Jag slänger ifs inte mina kläder överallt men jag har så mycket kläder att allt inte får plats i garderoben :S

sv: kul! :)

sv: nej så är det inte i min bok :/



jag har en såndär klädhäst, den är jätte bra :)

sv: jag tränar innebandy :)

sv: jaa, den är verkligen jätte bra :D



ja, den kostar ju inte så mycket heller, det gäller bara att åka till ikea :)

sv. HAHA :(

har tjatat väldigt länge på att ja ska få vårt lilla mini rum som walk in closet.. kanske funkar den här gången! :D

sv- naaw vf inte?

om man få veta :/<3

vad gör du? :)

Åh en sån vill jag också ha :D jättesmart!

sv, awwe :/<3

sv. typ <3

fin blogg!

sv. vem vill inte det :o<3

sv. nja firar nt jul<3

sv: hahahah okej, jag älskar innebandy (L)

sv. yes <3

hur äre med dej sötnos? <3

Kollar på teve :)

sv: varsegod! ja det är suveränt :')



ska du kolla på "uppesittar-kvällen" ikväll då? ;D

sv. ja :D

ja vill oxå ha det, typ det är så svårt att ta bilder i mitt rum, när ja har självutlösare måste ja ha auto fokus. då burkar de aldrig funka o ta bilder :/

av, jodå magen har blivi bättre som tur är :d<3

MADE på mtv :)

sv: jaa, jag har köpt lotter för första gången :') hihi



sv: ja, grymt kul (L)

vad gör du?

Sån skulle jag också behöva, höhö :D

ahaha, mkt kläder = kaos :P

tack! :DD

sv. ja typ :/ ja är ju ny med system kamera HAHA :( fattar typ ingenting. vet nt hur ni kan ta så fina bilder D:<3

En sån behöver jag med!;)

- Inte så mycket, bara svarar på lite kommentarer. Dudå?:)

Julafton imorgon :) wiiie ;)

sv: yes =)

vinnaren av veckans blogg är utsedd, kika in..

det kanske blev du ;) kram

sv, yes ofc<3

va görs?

- bara bra! taggd in för imorgon?

Hehe Bra :P

Och säger god jul! Vääärsta efter lixom xD

sv; jo det kan ju det:)

jo ganska men det känns inte som det är julafton imorgon;p

Jajjamen, allt inhandlat ;D

Jajjamen, allt inhandlat ;D

jag ska börja göra mig iordning, ska till mormor^^ sj? :)

en sån ska jag köpa till mitt nya rum! :D tkr de e snyggt, o bra!

Jag vill ha en sådan! :D

åh, en sån där skulle jag behöva med! grymt snyggt och väldigt praktiskt :)

SVAR: thihi, tack! :)

Jag har en klädstång, underbart att ha :)

Hur ska du fira julen ? <3

sv: känns helt knas:)

hur mår du?<3

sv: inte mycket :)

sv. typ inget sj?<3

sv.ofc<3

Det är också så för mig, kläd översvämning hos mig :P

jag också, längtar du till imorgon? :)<3

Har sprungit i affärerna och sen har jag bara tagit de lugnt !

sv. :): hur mår du nudå ?bättre?<3

sv. härligt<3

jag kanske kan köpa den om jag får pengar och den inte tar för mkt plats ;)

- Okej!:)

OK :P Med Mamma :P <3

Håller med, skulle lätt vilja ha en sån med :D Fin blogg!

jag mår toppen :-d köra länkbyte?

superfin blogg :D

allt bra med dig?

GOD JUL <3

sv; hihi:)

sv: vsg :)

härligt! samma här :)



taggad för imon ? :D<3

sv: japp :')

sv: det tycker jag med =D

Ja (:

- Ahh:)

Vad gör du nu då?

sv: ja =). fast har redan en nyårsklänning =P

sv: du får gå på mellandagsrean och leta efter en då =)

sv: okej nice :)

jag har varit i stan med en kompis

Superfin blogg, God Jul ♥

ska du göra nåt spec. nu på lovet ??

yes :D

sv: jo det är fint :) vad har du hittat på med idag då?

- Svarar på lite kommentarer:)

OK :P

sv. yes :)

händer ikv?<3

sv: då kommer du säkert hitta någon =)

sv: ja ;)

jodå de är ja :) eller mest nyfiken ;) har inte önskat mig så mycke så ska bli kul att se vad dom köpt ;)



-hihi ja! :D

sv: tackD: godjul!

allt bra med dig ? :)

superfin blogg!

vad gör dudå? :)

hihi ja :D

tack så mycket=)

sv: hihi ja :)

gör du då? <3

riktigt fin blogg, följa varandra via bloglovin? :)

sv: okejj :) svarar på kommentarer och lyssnar musik ;D<3

sv: sitter & väntar på några kompisar :)

:P

sv: det finns mycket snyggt =)

sv: tack så mycket :D

fin blogg, allt bra? :)

Haha jaaa lätt!

sv: Glömde frågan? var det om du var taggad inför jul? :) om det var det så JAAAA sjukt taggad ;D



btw dendär ställningen behöver jag allt :o

Om du har en sådan, så kanske kläderna aldrig mer hamnar i garderoben? :P Kan också bli jobbigt! hehe























Follow my on Bloglovin







Trackback