ingen text


Kommentarer

Sv, Vad snällt:D

jag tycker koftan är skit snygg hiss helt klart :D



kram!

jo det är kanon! händer idag då?

^det har jag me =) haft en bra start i veckan då? ^^

Åh, Tack :}.

Hej!:)

Hoppas allt är bra med dig?:)

Med mig e de toppen!:)

Ha en bra kväll!:)

Kram

Hehe, vad bra =) HISS! :D

Hiss! :D Bara en massa plugg... själv :)?

nice=) jag har bara slappat:D

sv. okejdå<3

va görs?

Hehe:)



mysiga koftor!

Nu har jag gjort en ny blogg, men annonsera inte med den, mamma läser säkert din hahah

Hehe jaa =)

sv. härligt! jo det är bara bra:)<3

vad önskar du dej till jul nu då?:D

är med en polare :)

va med i dagens gissa film! kramar

hiss :D



va skönt och höra gumman! jo det är jättebra med mig idaG: ) <3

diss för min del :p

Sv, japp, du har en bra smak :D



kram!

hihi mjåå:)

sv. okej det önskar ja mej oxå:)

Jag hissar!



Tack så jätte mycket :D

Annars lugnt?! Kram

Handlat klart alla julklappar än? =)

Ja, varför inte? :)

haha ja !;D

Vad gör du?

Vad gör du?

det är braaa :D

Handlat klart alla julklappar än? =)

sv: ;) ha en bra dag!



kram

sv: härligt:D jo jag mår mr bra(:

sv: hehe tack du :)



du är också fin =)

Hiss,den var jätte fin!D:

vet inte, inte så snygg.

sv. typ inget :) tar d lugnt ;d

händer imorn?

hiss blir det nog :) Haft en bra måndag? :D

Vad bra, bara bra! =)

Händer i morrn ? = )

Sv; haha jaa :D

sv: med mig är det bara bra :)

hur har din helg varit? :)

DISS

sv. chilla <3

hiss hiss! älskar den! såg super mysig ut :)

gör du?:)

sv. hur mårs?<3

sv: tack :D slutar du också skolan imorron? :) eller hur gammal är du, hehe ;p



kram

HISS!

Såg skit skön ut :)

sv: vad bra!

Min helg har varit toppen:)

vad hittar du på ikväll?

sv: ja "/

Aha :) Vad ska du hitta på imorgon då? :D

Fin blogg ;)

HISS!! grymt snygga :D

dricker chai-te :)

Jättefin, så hiss :)

sv: det är bara bra :D

KRAM

hiss!! :)

Jag gör inget du? :)

najs blogg!

händer imorgon?

kram

sv: tack ska du ha :D

Ohja :)

Hiss!

Nej har inte börjat än typ :P Faaaaan.. :P

japp de får vi :D

Hiss! Ser super mysiga ut!

Hiss! Ser super mysiga ut!

Vinnaren av dagens blogg är uppe nu. Om du inte vann har du en ny chans imorgon! :)

jaa :D

Såg supermysiga ut! :)

Hiss på högsta nvå! Hade bloggarna förbi och hamnade på den här fina bloggen :P

Hur är läget?

Åh, så härligt :D

diss :) haha

nice :)

sv. tack <3

det är bra :)<3

sv: hiss hiss hiss :D älskar koftor!

Det skulle vara jättegulligt ifall du skulle kunna gå in och rösta på CHILI på sidan nedan, man vinner ett presentkort på ett halvårs förbrukning mat vilket skulle vara superbra att vinna! :D Tack på förhand! Kram!



http://edgeman.blogg.se/2010/december/vi-ar-med-och-tavlar.html

Den var söt.

hiss, den högra färgen gillar jag :)

Vad gör du? :)

Svar; Jullov :) Ledig: ska träffa en kompis, gå till gymmet, gå promenad med hunden och lite sånt :)

Snygg så den blir hiss! :)



Jag mår kanoners! :D

hiss :D så asmysiga ut! :D



hur är de med dig idag?

den ljusa gillar jag! ser himla mysig ut o älskar färgen ;) va tkr du?

Sv, det borde dom inte :O :)



kram!

SVAR; nedu. det förstår inte jag heller. :)

DISS, tyckte inte om formen :p

den koftan var snygg:D

Hiss:D

hiss =)

Hiss :D

HISS (Y) :D

oj, sjukt snygg ju! lätt köpa! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback