julklappar är aldrig försent!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni fått sovat inatt? Det har inte jag gjort, har typ vart vaken hela natten istället. Men det fixar sig, tänker inte sova nu iaf nu taggar jag för att träffa Elin. Vi ska bara bestämma vart och när sen får jag äntligen träffa henne efter snart tre veckor. Ska bli så grymt underbart att få träffa henne, den här dagen har jag väntat på länge.

Igår fick jag träffa Emma, henne har jag inte träffat på en vecka. Men det var mysigt att träffa henne, vi har alltid så mycket att prata om. Sen fick jag min julklapp av henne och hon fick en av mig. Det här som är i bilden fick jag av henne super snällt! Tack Emma, blev riktigt nöjd. På kvällen var vi med Alexander, Martin & Daniel satt först här hemma och tog det lungt. Sen skulle vi dra vidare, till någon fest men det var riktigt drygt att bara sitta där. Sen gick vi hem i stort sätt. Men sällskapet var, mycket bra.

Vad har ni för planer idag och vad gjorde ni igår?

Kommentarer

hehe snyggt :)

sv' vad gör du sötnos?:)<3

tack :) lyssnar på den nu, haha ;D

sv: hehe :P sjukt fina smycken :D<3

Inga problem ;)

sv' har nyss svarat på en massa kommentarer:)<3

God morgon!:)

Planer för dagen?:)

vilket sött "kuddlakan" vet inte vad de heter, fick ett liknande av min bästavän ;D

SVAR: tack så jäättttteeeee mycket för hjälpen du äger!!!

Du fick en länk iaf hihi! :D

Tack!

fina smycken. Och vilket gulligt örngott :)

jotack det e bara bra:D hur e d sj , sjukt fina smycken

Sv: oja, fett skönt:)

Ajjabajja, man ska sova på natten :o

jag ska nog bara vara hemma :)

sv okej va härligt :) samma här!

sv' absolut :D

Planer idag: Träna och shoppa :D

Gjorde igår: Tränade, var hos tandläkaren



Läs mitt inlägg om nyår? :)

Inatt drömde jag en massa mardrömmar :(

Det är bara bra med mig hur är det själv? God fortsättning!<3

sv: härligt :D



plander för dagen?

jadu sanningen varar längst så du har en poäng ;)

tråkigt att det inte är ngr killar som bloggar :/

vad fina smycken =)

sv' har du gjort än så länge idag?:)

ja! :D

precis! det är en fördel att vara kille o bloggare för att man får sjukt många läsare pga att det är så få killar som bloggar, ser en tjej att en kille bloggar går hon in direkt, haha :p

ska du smälla på nyår? :)

sv; Ja :).

sv: hihi tack sötis :D

sv' okej. bara vaknat och svarat på kommentarer :)

sv: okejj, älskling och bixo :D

gör du då?:D

Okej,jag ska bara vara hemma och blogga!:D

fin blogg du har :)

sv: yes! Planer för dagen? :)

har du en spotify lista? :D

man tackar :D

håller med, julklappar blir de aldrig för sent för :D



ååh så fint kuddfodral!

haha ja men se där! nice, haha :D

Fina!

sv' helt okej :)

SV: Det blev jätte fult :/ Men ska se om ngn kan göra header för detta är min gamla.

sv: ja!

hoppas du får en toppendag!<3

hihih :)) <3

fin blogg hur äre då? (:

Du kanske kommer på något, men man behöver ju inte ha nyårslöften :)

sv; hihi, tack :).

sv: heeh ja det förstå jag, den kan få bli min vän med ;) haha <3

okej :) vill du skicka nån till mig? :D

tack :) allt bra ?

sv ingenfara (:<3

va görs?

SV: Jo, det är bara bra här. Sj? :)

jadu samma :D

sv; okej, min bror ska ha lan här idag så det blir väl fullt med killar i huset idag ^^ sj då?

sv: kul! ska väl ut och försöka fynda nåt på rean :)

Jaha Ok ! <3

Fina saker :) <3

jag ligger ovanför dig nu!:D

omg ! älskar den dära ringen ! :)

- jaha, haha!

SV: Du får gärna göra om du har tid :)

sv' ja absolut. du med?:)

sv; Allt bra idag :)?

sv: aha okej :P jag är typ aldrig inne där men det kanske jag ska ändra på då ;) heeh <3

haha, okej, tänk på du ;D

sv' så bra :D

SV: Snällt :) du får säga till när du vill ha din nya :)

det stora silvriga armbandet ä rju från MQ och är såååååååååå jäwla snyggt :-d kuddfodralet har jag med fast världens bästa syster :-d



Snälla gå in på länken ( http://edgeman.blogg.se/2010/december/rosta-pa-basta-bilden.html#comment ) och rösta på nr.10 (den hoppande hunden) så hjälper du mig att vinna ett vintertäcke till Jackson! Säg till när du har röstat i det här inlägget ( http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/hjalp-mig-att-vinna-du-far-en-lankning.html#comment ) så länkar jag dig på bloggen!



Tack på förhand! :-D

( men ursäktar mig så hemskt mycket om du tog det som reklam ;-) )

sv väldigt stressad :(<3

hur mårs?

- tack ;9.

bra start på dagen liksom ;)

Vad ska du hitta på idag då? :D

sv: vart har du köpt den? ;)

Jag var i Nacka Forum hela dagen, hos min kusin och vänner till familjen !



Jodå, allt är finfint !

Sj ? = )

sv; härligt! Jo, det är bra :).

hahaha nej ja kan inte spela sånt som dom spelar xD

okej trevligt ^^

god morgon!

jo det funkar. händer idag då?

fiint =)

sv' :D

svar tack :-D

aa det ä rsuperfin verkligen. köpte ett sånt tillmin låsasmamma men ångrade det för jag vill ha det själv men dom är slut nu! haha! :-D

SV: VIsst :) Det vore jätte snällt. Du får även kolla om du tkr footern och det sitter bra sen måste vi fixa kommentarsfältet med :)

sv mkt o göra :/<3

mår bra :D<3

Sv: Va trevligt..

Ska hem till killes syster o hennes familj o käka lite o så ...



Åh ett sånt där örngott köpte jag till min mormor, samma färg och allt fast det stod " världens bästa mormor" =)

gärna in och se om det vart du som blev dagens blogg;)

hahaha ja håller mig utanför det där ;)

btw varför kan man inte se andras kommentarer och sina tidiagre på din blogg? =)

jag gillar allt möjligt :p<3

<3

Jodå, det är väl helt okej. :) Hur mår du då sweetie? :3

sv' haha sån nörd jag är, sitter och spelar cityville på facebook :D

Hej!

nu har du chansen att bli dagens blogg på veckorevyn´s skönhetsblogg maliten.se

om du deltar har du chansen att synas för tusen läsare!:) lycka till!

- länk till inlägget - http://blogg.veckorevyn.com/maliten/2010/12/29/dagens-blogg/

svar ja :/ Dock harjag bara kollar på stan men ska åka till ett varuhus idag ochkolla om det finns där. :-D

sv planerar lite sj ?<3

SV: :) goodie, aldrig satt in en footer innan (A) så nu har jag lärt mig det.

Yes:)

ahh, det låter kul! :D

jaha okej, du har inte godkännt ngn? ^^jag godkänner när vi har svarat på en så man vet vilka man svarat på ^^

tack :), vilken skön ;D tog bort kommentaren :D

SV: Inte vi heller, men skall till en större stad imorgon :D Men annars kan man ju alltid beställa via nätet :D

sv' jadå :D

SV: jo :) läser inte ni också webbdesign på den linjen du går i skolan :)?

Sv; Vad kul! :D Hehe, glömde vad jag frågade...^^ :D

Fina :D Älskar kudden :p

sv: tack! :D

Hej, var gärna med i Dagens Blogg, hade vart skoj =) Kram

awww vad söt kudde:)

snygga smycken :)

Fina julklappar! :)

underbar kudde! :)

Nice grejer du fick :)



sv: hehe okej. Nä inte mycket :p























Follow my on Bloglovin







Trackback