lite av mina julklappar

mina julklappar år 2010 kommer ännu få mer, men det jag fick idag då vi hade lilla julafton.

jag fick en data väska, en tjocktröja, en kofta, en tröja, en halsduk. och sen lite body lotion och annat, fyra ramar 15x20, fjärkontroll till min canon, ett halsband och ett skrivhäfte. (det var ifrån min mamma, Jörgen, Henrik & min syster) TACK SÅ JÄTTE MYCKET!

på fredag har jag julafton igen, fast det blir mycket mer saker på julbordet än vad det var idag. tagga till min andra julafton och imorgon ska jag och min pappa julahndla det sista (y)

Kommentarer

Mysigt :) Jag ska ta och dricka lite rött vin och mysa med en film :)



Lots of love/ www.dollys.se

sv: det är bara bra med mig med :D

KRAM

Varför får du julklappar nu eller såå ;) bara undrar

sv, något speciellt som händer imorgon då? ;)

vad mysigt med en liten julafton idag :)

verkar som du fick fina saker med ! :)

haha, japp :D

Jaha okej men då förstår jag.. :/ visa sen på bilder på dina julklappar som du har fått.. :)

gud vad mysigt med lilla julafton asså :D

sv, slå in paket kanske, annars inget vad jag vet :)

tack beatrice :D

Jag vet att det står i inlägget men ville se bilder också men det är lugnt... :)

hehe ok.. :P

myysigt :D

ja:)

sv; jag med! Min bror kände igen dig, du har gått på högby va?

Ta de lugnt !



Vad har du för märke på din systemkamera ? (t.ex. Nikon 3000D)

Nikon D3000 menar jag

låter som bra jjulklappar :) kram

fin blogg!

hur är det med dig? :) va gärna med i veckans blogg, kram!

fin blogg

kika gärna in=)

vad gör du?(:

SV: det är bara bra här med! :)

sv. hehe :))



JA! jag kan knappt vänta! <3

sv. mjo fast den som väntar på ngt gått väntar aldrig förlänge :) de är faktistk sant!

oki:)

inte mycket snackar med lite folk på msn bara!

Älskar julen :D

Så mysigt med jul :)























Follow my on Bloglovin







Trackback