mot emma, YES!


en bild på mig från gårdagen..

idag har jag bara vart vid datan, fixat min nya header som kommer någon gång och lite annat. Sen har jag vart med min bror och han kompis Jakob. Först var dom och köpte raketer, sen kollade jag igenom reklamen som var på bordet. Tror ni inte att jag hittar bättre och mycket billigare raketer. Ibland är reklam bra, aja.

nu tänker jag inte sitta vid datan, tänker dra mig ner mot Emma ska ta mig mig hennes julklapp och lite annat. Så får vi se vad vi gör ikväll, men hur som helst ska det bli roligt att träffa henne.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

fin blogg! :)

svar; jag med :) vem ska du till?:D

sv' men men :)

fin blogg ;)

Hur gammal e du ? <3

allt bra? :)

Ha så kul!:D

sv: yesyes :D:D:D

SV_ Händer på nyår då ?

Finfin blogg :)

å fina bilder.

min mobil ringde halv två så jag vaknade men annars sov jag som ett litet barn :)<3

har nu en frågestund på bloggen och jag skulle uppskatta frågor :) så fråga på! jag kommer lotta ut 10 länkningar bland de som ställt en fråga! :) Ha en fin kväll :) Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer :)

fin blogg :)

Min var bra:)

sv: hihi, detsamma säger jag bara! :)

Sv: Hon som rår om min medryttarhäst har magkatarr så hon brukar ha jätte ont i magen ibland. Hon kankse ska söka nån fodervärs till sudden eller ska hon dela sudden med någon. Hon frågade mig om vi kunde dela sudden, (så vi har honom tillsammans) Mamma tyckte inte det en. Men emelie sa idag i bilen att jag kommer inte behöva sluta som medryttare på honom. Hon vill bara att någon ska ta över huvudansvaret eller hur jag ska förklara allt som :)

Fast du är jag glad igen att jag inte behöver sluta vara medryttare!

Heyy! super fin blogg du har (: kolla min,

ska vi följa varann via bloglovin? (,



bye bye,

:D

Gjort idag ? (:

jätte fin bild :)

sv: hehe, jag älskar dina ögon!

sv: okej:) Det går rätt bra, men jag har pluggpaus nu. Och funderar på att käka lite glass ^^ Har du någon favoritglass?

vad har du hittat på idag? :)

Fin blogg :)

Dagens blogg är utsedd :)

Snart är det nyår =)

vad gör du då? =)

sv: taack så mkt :)

söt bild! ska inte göra så mycket, tagga till cupen imorn! :D sjdå? :)

hemma igen. allt bra med dig?

vilken sötis på bilden :D

Jättefin blogg :)

sv; det är bara bra här! :)<3

Vad kul att du tänker fortsätta läsa min blogg :) kan inte riktigt avslöja än vad jag ska hoppa över till och vilken titel ja ska ha, men ja räknar med dej att du kommer fortsätta läsa :D

vad gör du? :)

sööööt bild :D<3

allt bra ? ;D

sv. kul (:<3

hoppas ni får en mysig kväll :d<3

sv; jorå :)

köpt nåt fint på mellandagsrean då? :D

Jag skall bara ta det lugnt :).

jag ska snart kika på en film med päronen:D

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

söt du är

sv: okej, jag tittar på tv :P

haft en bra tisdag? :)

http://www.krmaclothing.com/ har ny vår/sommar kollektion ute! Snygga och coola plagg som syns på många kändisar. Dessutom är det frifrakt så passa på! Check it out!

sv: härligt! jo, det är bra med mig också :)

Söt du är alltså :)

tack finis!

sv: haha jo... de kan ju de :)

söt bild :)

ha en fin kväll :)

kram!

Söt :)

åhh vilken fin blogg du har :)

och fett fina ögon!:o

jodå :D skönt med lov :)?

sv: tack :D

fin bild.

fint kort :)

fin bild:)

sv: Haha ah :) mycket!

hej! jag är äntligen tillbaka på bloggen efter ett års uppehåll ungefär, kul va? :) din blogg har ju växt sig jättestor nu! :D kul !!

Säljer en



ÄRR SALVA i min bloppis, tandblekning



och massa fina kläder :)



http://striperellis.blogg.se

Vad söt du är =)

fint namn i rubriken ;)

superfin blogg :)

Söt bild gumman :*

fin blogg:) följa varandra via bloglovin?:)

kram

titta gärna in på min blogg :)

sv: härligt! :) min med :D<3

så söt bild :D

ja ibland är reklam bra men man kan också bli arg om man upptäcker vissa saker man redan köpt billigare, hehe.

Fin bild:)

Är min header färdig?























Follow my on Bloglovin







Trackback