musiken gör mig glad, för jag tänker på dig.


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: nikon 3000D (skolans)

Igår på hockeyn sjöng  våran lucia och hennes tärnor nationalsången sen gick dom ut igår, men jag klarade inte av att försöka få kameran att funka. Det blev bara fel på alla dom bilder, men det får jag ta imorgon istället. Här är en av bilderna jag fick igår, inte den bästa men den duger. Just nu ligger jag i sängen och om 45 minuter ska jag träffa Emma, kanske borde fixa mig? Vi ska se hockey igen, fast det här är för våra vänner. (det är helt okej, att se hockey tycker jag)

vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag hade faktist tänkt gå till ica maxi se lucia, E.M.D & idol olle med två andra med sig. Jag ska inte ditt för att stå och hoppa för jag är ingen fjortis, för er som tror det. Jag ska ditt och se på Camilla som är Gotland lucia & sen vill jag se Erik i E.M.D, så lite bilder blir det allt på söndag.

Vad har ni för er en så härligt Lördag?

Kommentarer

Ja jag hittade något liknande på dafont :)

:)

okejokej :)

svar: tack så jätte mycket! :D

allt bra med dig? ^^

Taaack :D

sv. yea :d

Hej, allt bra? :)

sv: Åh tack så mycket! :)

Hej där!

Har du problem med julklappar? Eller finns det dagar då du känner att fan, jag har ingenting att ha på mig idag? Då kan du kolla in min bloppis där allt är SUPERBILLIGT! Snart kommer det upp en fin pälsmössa och ett par stövlar med silvriga nitar på också! Länk till bloppis: http://sherminsbloppis.blogg.se/

Känner du att din design börjar bli gammal och skruttig? Då kan du få en ny av mig. Just nu i juletiderna har jag halva priset också, det betyder att du får en hel design för endast 50 kronor! Och inte nog med det, jag har garanti också som lyder som så att får du inte din design inom 5 dagar så får du designen helt GRATIS. Här ser du priser och annat: http://sshermin.blogg.se/2010/october/priser-och-info-1.html#comment

God jul!

Mig me :)

Hej där!

Har du problem med julklappar? Eller finns det dagar då du känner att fan, jag har ingenting att ha på mig idag? Då kan du kolla in min bloppis där allt är SUPERBILLIGT! Snart kommer det upp en fin pälsmössa och ett par stövlar med silvriga nitar på också! Länk till bloppis: http://sherminsbloppis.blogg.se/

Känner du att din design börjar bli gammal och skruttig? Då kan du få en ny av mig. Just nu i juletiderna har jag halva priset också, det betyder att du får en hel design för endast 50 kronor! Och inte nog med det, jag har garanti också som lyder som så att får du inte din design inom 5 dagar så får du designen helt GRATIS. Här ser du priser och annat: http://sshermin.blogg.se/2010/october/priser-och-info-1.html#comment

God jul!

sv: haha alltså ska inte va borta i fem månader, va i cypern för fem månader sen :) fast dit ska ja inte nu men ah ;)

den är as snygg! =)

jodå den va bra, din då? :)

Vsg :D

vgd?

fin blogg :)

ah,så sov du bra då? :D

allt bra? :)

svar

Ja, verkligen:D

sv: Jaha, vad kul :) Jo jag var med i filmen men det var typ 5 år sen :)

SVAR: Tack så mycket! :)

jorå det är bvra:D

SVAR: Taack! (:

Hockey är ganska kul att titta på :)

Och jag ar också sett EMD live ;)

inget speciellt, ska träffa en kompis strax. Vad har du själv för dig? Kram

sv' ja verkligen :(

Sv; Jo, det är bra med oss! ;)

sv' ja verkligen :(

fin blogg! :)

sv: Jaha okej, vad har du gjort idag då?

tack så mke:)

hej hej! allt bra med dig ? :D

SV: vgd?

sv' varför behöver du inte de? :o

vad gör du?:)<3

sv: jag mår bara bra. Själv då? :)

sv: Okej, trevligt. Några speciella planer för kvällen då? Nej, ska träffa en vän snart...Kram

vad gör du? :)

sv' gud vilken lyx!

sv. aa :D

jag fixar mig lite:)

sv: vad bra :D vad har du för planer ikväll? :)

sv' du ska va riktigt glad över de! jag brukar inte ha mensverk speciellt ofta eftersom jag äter ppiller :)

oja:)

teve :)



vad har man på sig på ett julbord?

sv' okej :)

sv: jag ska träffa några kompisar :)

hej, fin blogg.

allt bra? :)

sv' aja, vissa har de bra;)

haha men vad för kläning :D

sv: alltid :D

okej, vad bra. Jo det är bra med mig också..

ska vi följa varandra med bloglovin? :)

okej :)



har du vart på julbord i år? :)

hehe tackar! :D

sv' vad gör du nu då? :)

sV; härligt, ho det är super med mig! :D

kollade bara när de sjöng vinanrlåten, nöjd me vinnaren? :)

okej, men jag har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig :)

Haft en bra dag so far ?:)

ut och träffa lite kompisar senare så lika bra att fixa sig klart nu:)

okej :)

sv' kollar på tv och svarar på kommentarerna som kommer in :)

okej härligt,samma här :)

sv' jadå :D

Okej, härligt:D

Helt awesome, taggar kvällen^^

vad gör du?

jaa :)

sv: jodå ;)

sv' nja de tvivlar jag på :(

Varsågod!

Man tackar :D

kollar teve :)

sv' inte tillräckligt med kommentarer i inläggen och så :(

ja :D

Hahaha!

Jodå, jätte bra själv? :-)

Vänta, du bor väl i Gotland? Visst brukar det vara varmt och härligt nästan året om förutom på vintern? Funderar nämligen på att flytta dit efter gymnasiet :-)

gött :)

jora:)!

hihi:D

:)

sv' tror du verkligen jag kommer va med på listan imrn?:o

lyssnar på musik sj?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback