nytt objektiv



minns ni paket jag snackade om? som jag skulle öppna när jag kom hem igår kväll? jag visste att det var ett objektiv, för det var jag som köpte det. Köpte det på blocket för 500 kr, riktigt bra. För det objektivet jag hade innan var lite svårt att ta bilder om man ståg nära någon. (men kommer använda det andra med)

det blir mycket lättare att bära med sig det & mycket bättre att veta att den här gången kanske några kort blir tagna. efter som den andra var man tvungen att springa flera meter bort för att få med hela kroppen.

flera som har det här objektivet?



Kommentarer

älska designen (y)

kul med ett nytt objektiv! :D

sv: allt bra idag då annars? :D

haha ;D

sv: allt är bra! :D

ska bli skönt med jullov snart..! ^^

Härligt :)

sv: redan? :o skönt!

jag får den 22.. :p

fin blogg :D

länge sen vi snackade! :D

Åhhh, :* hihi. Har du snackat med din pappa?<3

vad ska du göra imorgon då? :)

sv: jodå, det är bra (:

just nu sitter jag här och pysslar med en kolakakor-video som snart ska läggas ut.

Bakar du ofta? :)

ja visst

Haha;*

asså nu skrev jag de jag tänkte:O deim it ! jag skulle säga till min syster har du pratat med pappa :P så råka jag skriva de till dej. förlåt haha

så vrf gillar du nt den då? :P

Kul med nytt obektiv!:D

vad gör du?:d (frågade säkert nyss men skit samma, haha.)

Härligt med ett nytt objektiv i väskan!

va står de där milimeterna för? aldrig förstått de där :)

ska bara dega vid tv och dator.. :P

Svar: Tack så jättemycket ♥

Har du hunnit testa det än då? =)

sv: ja :D

KRAM

haha inte så mkt:D hihi



är de du sj som driver denna bloggen:D?

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

önskar att jag kunde det där med objektiv och så... :/

Svar: Gulligt ♥

härligt!

jaha oke

kan det bara inte..xD måste lära mig lite.. :P

fin blogg :) kram!

aha okej :P

Hur firar du lucia? :)

Gör du??:D <3

:)

svar: tack :)

ååh, kul med nytt objektiv!

SV: Okej, jo :) Har du bestämt något inför nyår då? :)

sv: nä firar inte :) men julafton firar jag ;) hihi.. va önskar du dej i julklapp?? :D

sv: jag tycker det är jättekul att baka, men det är inte direkt något som jag är bra på...

Gör inte så mycket just nu . :) dudå?



500 kr :O bra köp























Follow my on Bloglovin







Trackback