öppna julklappar i helgen ?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Joel (min halvbror)
kamera: Nikon 5000D (skolans)

Idag åkte jag till skolan igen fast jag har lov, men jag gillar att vara där ta den tid man behöver. Har vart riktigt trött idag, var riktigt nära på att somna vid datan men som tur gjorde jag inte det. Fixade några tavlor jag ska ge bort i julklapp, skönt nu är det inte mycket kvar att fixa.

I helgen ska jag ta det lungt, ikväll blir det nog Emma fast vi vet inte vad vi ska göra. Och imorgon vet jag bara att jag ska till min syster där nästan alla mina syskon är. Vi ska dela ut våra julklappar bara för att vi, inte ska fira jul tillsammans. Så vi ska nog öppna lite som vi får och resten ska vi spara till julafton. otaggad för att öppna några redan nu, men men.

vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

sv: okej, det vore jätte kul att träffa dig :) jag har läst din blogg snart ett halv år men inte vågat kommentera. och nu flyttar vi till gotland på onsdag så vi har ju hela livet på oss att träffas :) men du har ju min mejl adress så det är bara att mejla eller nåt om du får tid.

Sv: imorgon blir det bio och söndag ska vi till en vän och mysa på lunch.. Längtar du till jul då? ;-)

jajemänsan:D woow vad fin bild du !



Men förklara hur gör man med trollspöet?<3

sv. okej :)

japps jag får kolla på den länken:D hihi får se om jag fattar, är as kass på sådant, hihi<3

okaaj, tack så mkt :)

sv: det är klart jag ska hälsa. jag vet inte riktigt var på gotland du bor men jag ska bo i visby. precis vid centrum :)

jag fixade de:D de va ju inte sådärade svårt precis, hihi<3

hur är det med dig nu då? :)

fin blogg :)

hihihi:D <3 annars? ska du bara sitta vid datan ikv?:D

aww, va söt! :D



håller på att göra om min header! :D

funderar på att ha snö på bloggen men hur fan får jag tag på den länken!? :O

vad mysigt, :D vad ska ni göra då?:D

jag ska slappa:D

Okeyyydokeey:D

vad söt bild :)

härligt, jodå det är bra :)

Plattång, pengar och presnetkort:D själv?<3

Japp :) Allt bra? ;)

svara gärna på min fråga :D

sv: varsågod :D!

yes! men är sjuk :/

okaaj, tack så mkt :)

SVAR jo det är fint :) med dig?

Det är bra! :)

Söt bild! :D

sv: tack så mycket! :D

hihi :)

SVAR härligt :D

varsegod, vad har du gjort idag då? ;)

tack _:D

sv: hehe okej ^^

gissa hur gammal ja är :D 3

kommer du få kamera grejer då:D?

sv: hehe 14 ^o^

sv: hehe yes :D



har du sett ung och bortskämd ? :o

Hihi vad har du önskat dej då:D

vad är kamera grepp?:)hihi

vet du ngn bra sida där man kan köpa kameragrejer?<3

Vad har du gjort idag? :D

Vad har du gjort idag? :D

Så söt, riktigt bra foto:D

måste säga att bilden längst ner i headern, på klädnypan, är skitsnygg!

har du publicerat den i större format? :}

kunde inte hitta den..

hihi tnx, :D får jag checka lite. Men de är så jävla dyrt:O

Tack!

Har haft skola ska till basketräningen snart :D

HIhi:D jag vill förnya min systemkamera. har nikon d40 nu, vilken har du?>3

gud vad fina bilder :D



Skönt med helg? :D

Nej va fusk ;o jag går på lov på tisdag! så jag har två dagar kvar som egentligen bara blir massa bus haha! =)



så vad ska du spendera lovet till då? =)

sv: haha okej :D

KRAM

Är den bra:D?

Ska fara till pappa :D

:)

varsegod :)

ja det är bara bra MED MIG :) allt bra med dig ?

aaw va gullig du är :D

Den är väl ikke dålig, :D jag ska köpa nytt objektiv ialf:D

ska strax ut igen :d dudå?

härligt :)

vara med kompisar :D

:D

vad gör du då ??:)

Låter som en mysig helg!

okwej , för hon den blonda i din header liknar paulina :o

ska ni redan öppna klappar?

sv: allt bra? :)

jag ska snart gå och duscha annars lyssnar jag bara på musik och så:d

okej vad härligt :) det är sådär med mig, jag är lite förkyld :( vad hittar du på nu då?

spännande :p

nice :)

vad ska du göra imorgon då :) ??

kollar på böda camping x) ska kollar på roibinson snart :)

sv: okej, skola och kompisar :)

jag ska ha innebandy match med damlaget imorgon :D

Söt blogg! :)

Allt bra? ^^

va lik han e dig

det är alltid kul att spela med dem :D

hihi ja:D

söt bild :D

jag åt nyss, :D hihi nu sitter jag vid burken igen. du då?=

haha japp !! :D

gillar du snö ??:)

ja de ska bli kul :D

ska ni sitta och nörda data:D?

Fin blogg! :)

nee eller mysigt till jul och nyår men inte annards blev mulad idag :(

Okej kul=D då dissar du mej:/hihi

Thank u! :D

awsome. bra här också! :D

yes nu ska jag ut :D puss

ska jag komma ihåg(A)

jaa du vet dem där killarna i klassen som gillar att mula en inge roligt :(

så bra:D hhihi varför gör du ej dina kommentarer synliga+:D

- härligt jo det är toppen :)

ja det blir man man men tur att jag inte blev svart under ögonen för då skulle jag dödat han :D

haha låter bra du:D

tack!

- okej, svarar på kommentarer :P

sv: okej, lyssnar musik och snackar med folk :D

Fin blogg :)

SV; tack så mycket :D

RING HENNE DÅ:D?

ha en bra kväll =)

SV; Jag lyssnar musik och redigerar lite bilder :)

Dudå ? :D

- absolut, vad hittar du på?:)

SV; okej :) jag redigera lite bilder som jag tagit i dag :)

Varför ändrade planer:) ?

SV; Tack! :) Japp designen har jag gjort helt själv :)

- okej nej jag sitter här och tar det lungt:)

Trevlig helg!:)

bra!

Fin bild.

- absolut!:D

sv: tack så jätte mkt du! :)

vad gör du då?

Åhh kuwl:D

- Jag får se om det blir jobb, annars ta det lungt:)Själv?

sv: :D!

vad ska du göra ikväll då?

ja :D

Aww söt bild:)

tss:D hur många unika besökare har du haft idag?

- aha okej mys :)

168 :) igår hade jag över 400:O vet ifan hur de gick till, kom lixom ej in på bloggen på hela kvällen, den la av vid 5. blogg.se va cp då. !

sv: hehe okej, men smaken är ju som baken ;)

sv: jaha, låter kul :D

ska bara ta det lugnt och ha fredagsmys med familjen :D

- hihi :)

Jag förstår det :)

sv: hehe, aa :D

sv: hehe jajemensan det säger jag ;)

sv: :D!

på din heather finns tre tjejer, vem är du där?

sv: jepp!

jag gör inget speciellt, själv då? :)

JAG HAR HELLERLDRIG VART UTOMLANDS:O























Follow my on Bloglovin







Trackback