ska jag våga eller inte?


....till det är julafton, är ni taggade?

jag vet inte julafton kommer säker bli super bra, men jag vene kommer kännas fel. för er som inte vet ska inte vi ha julafton med hela familjen som sagt. men det blir nog bra ändå, den goda julmaten är iaf bäst. & sen är det ju näramre tills jag får träffa elin med, det är jag ännu mer taggad till! bara några dagar efter jul får jag träffa henne, saknar henne grymt mycket ♥

nu drar jag med emma och ska vara med några vänner, skriver när jag kommer hem. det blir nog fredags mys med några andra vänner, super bra. & en sak som ni kanske borde veta, alla rubriker passar inte till inläggen.

Kommentarer

sv: tack :D

ska du göra i helgen?

KRAM

hihi JA SNART ÄRE JUL:D

Vad önskar du dig i julklapp?:)

jag är taggad =)

Okej,kameragrejer,ny dator och nya högtalare!:)

yayyy!! längtar!!



sv: jaha,. okejj :P

Jag längtar!

jaaa faktist:D

Hoppas du får en bra jul! :D

Gör du?:)

sv: najs, yes ;)

Vem är elin då:D?

ååh vad mysigt, hoppas du får en riktigt underbar kväll :) jag ska bara ta det lugnt med film och godis ikväll :)

Vad kul att du väntar på mig,hihi!! XD

Jag väntar på dig!! x)

Haha,skämtade bara!;) <3

Jag lyssnar på musik!(y

awwe, var är hon nu då?

haha,ja de får du för de tar nog några dagar eller veckor att gå från karlshamn till gotland! XD

tycker jag me ;)

så roligt :D =) Niclas är på affärsresa och kommer hem imorgon så jag har fredagsmys själv med lilla William :) <3

Då kan vi bilda team;) Nu ska jag gå till affären och handla godis:D

Hejsan, svara gärna på dagens fråga i min blogg ;-)

självklart sötnos :)

sv: Taack!

nu är jag inne :D

dara ? xd

sv: jaha okej kul! :)

nu ska jag snart sova

ska kolla det. :)

Synd att ni inte ska fira jul med hela familjen, men det blir säkert bra ändå! :)

Trevlig helg! <3

vad gör du?:)

jag & amanda ska la hitta på ngtr :D

okej:) ingenting alls just nu faktiskt..

<3

Allt bra? :)

göres?

Gonatt!

har du köpt julklappar då?

händer i helgen?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback