tusten tack, ann-sofie, Maithem m barn


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Jag visste att jag hade fått alla juklappar utav min mamma och pappa innan vi åkte till min halvsyster, hennes man och barn. Det är bara julklappar av mina vänner som väntade, men ingen av dom hade ju kontakt med min halvsyster. Sen när tomten kommer och alla är ju riktigt glada, hade inte för väntat mig att någon skulle säga god jul Beatrice önskar Ann-sofie, Maithem m familj. Jag står i mina egna tankar,  till slut fattar jag att det är mig alla glor på.

Går fram tackar och öppnar det, och när jag öppnar det så jag blir funderar vad det är ett tag. 1000:- på guldsmedjan i Visby. Jag har ännu inte fattat att dom gav mig det, men jag är otroligt glad att jag fick något sånt stort av dom. Nu är bara frågan vad jag ska köpa, och tack ännu en gång underbar julklapp ♥

fick ni något fint på julafton?



Kommentarer

Fin blogg!

ja ;D

sv: hihi ja :)

haft en bra jul?

kram!<3

jag är inte sååå söt! du ääär ! :o <3

hoppas du fick en mysig jul

den har varit toppen :)

fick du allt du ville ha? :)

snyggt! :)

haft en bra julafton? :)

kram!

Gulligt :)

sv. :)<3

hur mår du sötnos?<3

Hellu, nöjd med dina julklappar i år? ;)

va gärna med & anmäl dig i veckans blogg! :)

Aww tack sötis, vad fick du för jul presenter då?:)

God Fortsättning :D

Va hittar du på såhär på juldagen?? :b

sv; okej, typ va hemma o knarka tabletter :p

SVAR; jag kom natten till julafton :) <3

- God jul:D

sv: tack bästa läsare:D<3

Hoppas din julafton var jättebra.

Vad fint! Speciell julklapp.

SV; Okej:)

sv; ja, jag blev jättenöjd med mina saker :) och det bästa av allt.. har köpt en systemkamera idag :D:D:D:D:D:D

Åh, vad roligt :D.

sv: ja verkligen :o

sv; hihi, tack :).

- :D Vad gör du nu då?

sv: ne :(

sv; allt bra med dig då :)?

vad fick du med i julklapp? :)

sv: tack !:D

fint!

Fin :)

- Inte så mycket!:D

- Tack!:D

God jul :) <3 Och en fortsatt trevlig jul :)

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

oj vilken fin present! :D

- Ahh!:D

sv: haha men men sånt e livet. :)

sv: jag är jättenöjd med min julafton =)



händer idag då? =)

oj vad fint<3

Så bra. Hade du en bra julafton?

mm:(



åh vilken fin present du fick, 1000 kr i smycken är en del:P

tack

sv: tack så mycket :))

sv: tycker också långt!

Vad fick dudå? :)

sv: vi ska hem till farmor för att fira jul där =)

sv. ja mår toppen :d några planer inför idag?<3

sv: hihi jaa :D

sv. just nu tråkar (:<3

sj ?

Va roligt :D jag fick ett par skor , tröja , pengar m.m :)

verka som att du fick en väldigt fin present! :)

sv: hehe yes ;b

Fin blogg :)

- Ja!:D

klart! :D

vad händer idag? :)<3

kram!

tack! :)

bra julklapp! :D



sv: jadå, allt är bara bra, med dig då?

sv. okej :d<33

hur mår du idag då sötnos? <33

nix, det är ja inte :) va ska du göra resten av julhelgen då?

Jo det gick rätt bra, bortsett från att sveriges suraste tappade ut sina varor och jag fick skiten haha :)

sv. haha då får vi tråka tsm D:<3

sv; Kul att höra ;D

superfin blogg!!

härlig present :)

Ja:D

hej hur är det ? ((:

sv: god juuul :D<3

sv: härligt! ja de har jag :D<3

SVAR: Allt bra? :)

Fina bilder, och vad söt blogg !

Kram :)























Follow my on Bloglovin







Trackback