känslan går inte att förklara..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag är hur glad som helst, men kan inte förklara känslan. Fast jag vet inte om jag ska vara ledsen också. Förut kom Elin förbi, vi bytte julklappar och pratade. Super mysigt att höra hur hon haft det och att hon inte villa åka hem. Jag är ju så glad att hon är hemma men ledsen för att hon ska behöva lämna allt långt borta. Fick även veta att hon ska vara borta över jul och nyår nästa år, jag tror jag dör!!

Men vill inte tänka på det just nu, är bara glad att hon är hemma och jag har träffat henne. Vi ses på fredag igen, mysigt! Sen kom Viktoria förbi ett tag med, så fick jag min julklapp av henne med. Super mysigt satt och pratade där med ett tag tills vi skulle ner på stan och äta mat. Det här måste vi göra oftare, det är för sällan vi är alla tre. Tack för en super bra dag och julklapparna älskar er tjejer ♥

Dom två första bilderna med saker på det fick jag av Elin.
Den sista bilden med koftan på fick jag av Viktoria.

Har ni haft en bra dag?



Kommentarer

vet inte.. :/ asknäppt! :S

fina saker du fick.



SV: :) vi kan ju lägga in alla kodmallarna så kan du lägga in stilmallen på fredag?

fin blogg! :)

tnkte på det som står i din profil har du gått om 1 klass?

Nöjd med dagen då?:)

sv: ja, jag mår bara bra :)

Vilka fina saker du fick! :D Koftan gillade jag!

kul :)

fick till det nu så jag ska börja skriva på ett nytt inlägg snart. :P

ohja :)

va fina saker du fick :)

sv yes (:<3

va görs?

så fina saker du fått :D

HA EN FIN KVÄLL! :)

lugnt :)

fin ring :)

Hejsan! kikar in här med ett tips om min pojkväns duo låt med t-pain! t-pain har nämligen gjort en låt som min kille är med och rappar i:)



Lyssna på den HÄR: http://www.youtube.com/watch?v=qtQi2HMjcnE&feature=player_embedded



o sprid den vidare på din blogg & till alla du känner % självfallet lyssna på den själv!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

snygg kofta! älsar såna där lappar på armbågen! :)



sv; allt är finfint, hur är de sj? :)

Sv; Så du tycker jag ska köpa datorn? :) Köpte du den själv? Eller fick du den? :)

Hejsan, vill du få de där extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :)

Är det en ring eller ett armband? Fint vare iallafall! :D

vad gör du då?

gud så snygg blogg! :D

ja verkligen,

Joo allt är bra, just packat väskan:)

vilken fin kofta !:)



en sak till spring inte!! de va de jag gjorde o halka o fick hjärnblödningen..följ min resa att vara 24 o gå med rullator,,försöker komma tillbaka till mitt vanliga liv som tävlingsfrisör,,

:

:

:

:

:

:

kärlek till dig

amazinglotta.blogg.se

Nu ska jag och min syster se eclipse igen :)

Gullig header med tomteluvorna!

hade du en bra jul?:))

Rolig blogg du har :)

Fina smycken :)

fina saker :)

Vilken fin blogg!

Låter som en mysig dag:) fina saker! Älskar det där armbandet, seriöst.



Ska jag börja blogga här igen? haha, jag hade 50 besökare utan att ens logga in på flera månader.

Okej, har ni några roliga planer då ? Nej jag vet inte riktigt ännu . Har lite för många altenativ (A)

KRAM <3

fina saker :D

sv: Det tycker jag absolut att du ska göra du B! :D

Ah, de är fina iallafall(A) Härligt att du är så glad♥

Hejsan:)!

Fick skaffa ny blogg för min gamla gick ej att logga in på, men nu är jag tillbaka! :)

Kolla gärna in den och kommentera gärna vilken klänning skulle va snyggast på NYÅR!;)

Kram! ஜ

Snygg ring!

Härlig blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

vad tycker du om klänningen jag tänkte ha på nyår?

är det en bra klänning att inviga 2011 i?

kolla gärna på min blogg och säg vad du tycker :)

hej ! allt bra med dig ? :D<3

tack tjejen :D

okej :) är med aminda ;p

diggar koftan! C:

Haha jajemen:D

svar okey. själv var jag också nära på att gå om 9an pågår en sak men nu är det bra. går på gymnasie särskola pågår att ajg inte klara av stimet som vanliga klasser samt är osylig för lärarna men det är jag inte nu

så nu har jag gjort ett VIDEOINLÄGG med olika outfits till nyår, hjälp mig att välja vilken som är finast :)

riktigt snyggt armband! :)

snygg kofta! :)

Så mycket fint :)

- slappar, har besök :) fin kofta, är den från lindex?























Follow my on Bloglovin







Trackback