vi båda går olika vägar, inte bra!

Foto: Viktoria Molin
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

hemma från skolan, nu ska jag nog inte till skolan förän 2011. har tagit lite bilder med Viktoria idag super mysigt, sen har vi bara tagit det lungt. sen var vi och såg på spexet, som några lärare och elever fixar. det var riktigt roligt att se, det var bara därför jag åkte till skolan.. sen tog jag bussen hem, när jag och min lillebror skulle hoppa av fick vi en chocklad tomte, snällt!

nu sitter jag och lyssnar på musik ska fixa lite bilder och rätt taggad för att få ett sms från Elin fast det får jag inte förän imorgon.. Hon kommer till Sverige imorgon runt fyra. Så jag tänker sitta laddad och vänta på ett samtal eller sms ifrån henne.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Va roligt att du kommenterade och svarade, tack så mkt! :D

hejhej!

jätte sööt blogg!

jag har en header tävling om du är intresserad? :D

- OK :).

Skööönt med jullov:D

fin bild sötis!

sv' ja absolut :)

Okaj :D vilken lumix-kamera? :)

Sv: ja, mac äger :D

vad görs?

sv. :d

va görs?

tack sötnos! ♥

göres då?

Jo det är bara bra.. själv d+ :)

sv. yes :d

hur mårS?

det rullar på rätt fint :) hur är det själv?

sv' vad gör du då?:)

okej, låter mycket skönare :D? längtan till julafton då?

t5a det lungt spelar lite spel.

sv: hihi jag minns det jättemycket:) det första jag gjorde var att hjälpa dig med designen och på s¨vis började vi skriva till varandra:) shit vad länge sen det var men ändå som igår!

sv' inte så värst mycket :)

Hehe okej, skönt att höra (:

sv' jadå :)

ja de förstår ja :D vad händer imorgon då?

sv. ja mår toppen <3

mm

okej vad har du gjort då?

Okej!:D

Vad hittar du på då? =)

super fin bild <3

hej hej allt bra då trots kylan ? :d <3

Så skönt att ha jullov! :)

sv' usch.. de är redan mörkt ute :(

Herregud, när jag såg att du skrev Daniel Adams Ray kom jag på hur mycket jag typ älskar honom haha xD Om det funkar med hans maneger så hoppas jag att jag får intevjua honom :D

Herregud, när jag såg att du skrev Daniel Adams Ray kom jag på hur mycket jag typ älskar honom haha xD Om det funkar med hans maneger så hoppas jag att jag får intevjua honom :D

sv; så lite så :D<3

ser du på kalle anka på julaftorn?

sv: ehhe vad bra :d jo ja mår fint ^^ bara riktigt kallt nu haha

sv. :d<3

va görs?<3

sv' ännu en anledning till varför jag inte gillar vintern :)

sv: hehe fast det är lite mysigt ibland när man kan dricka varm choklad ocxh mysa :d <3

sv; allt bra? :D

sv. sitter bara o tar d lugnt :d

sv: det är bara med mig :) hittas på med idag?

sv' haha jo väldigt :D

fin bild

kollar på glee. :)

Önskat dig något speciellt i jul? :D

Ha en fin kväll:)

sv' snö är fint, men jag gillar sommaren bättre (:

sv; härligt ;D

det bra,e barnvakt och börjar tappa tålamodet,kmr gå HULK på den ena snart -_-

annars e det toppen :D

sv. yeah :d hur mårs?<3

inte än :)



Haft en bra dag?

sv' yes :)

sv. samma <3

men har riktigt tråkit :o

sv. har ingen aning om va ja ska göra..

sv' :D

Sv: Låter skönt! Jag ska också ta det lugnt, hem till min syster och så. :)

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

Fin blogg :)

aw, tack :D

sv; eheh aa ^^ ska du göra något speciellt detta lovet då ? <3

ja, du sa att du hade en lumix förut, jag undra vad den hette :)

sv; haha aa ;o

bli medlem i länken i senaste inlägget :D !

vad gör d? :)

KEY ;)

sv: hehe okej ^^

ja ska till malmö sen ska ja flytta ås mycket saker att göra :/ <3

sv' gör du nu då? :D

hur gör man så de snöar??

Snygging kan du vara själv

Sv; jättefin! :D

Fin blogg :D

händer ikväll?

kram

funkar.. själv sötnos? kram

sv: haha eller? ^^

sv. va ska du äta då? <3

"inte skola förrän 2011". låter aslänge! :O jag längtar tillbaka redan.. :P

sv, Yes den låten är bra när han sjunger den :D



kram!

supermysig blogg! :)

- Jag har varit med en kompis:)

bara bra :D



Gjort något kul idag? :D

sv: Jag redigerar lite bilder. =) du själv då?

sv' okej. inte mycket :)

sv: hehe aa verkligen :/ <3

sv pengar/mobil vad görs??

Sv: ;D



härligt =)

vilken bild ?

den bilden jag tog? :)

sv: ja oxå :( hur många gånger har du flyttat då ?

Sv. lite allt mjligt :P

sv' yes :)

sv nja tror inte det det är väl en miljon iså fall eller att bli känd ahhaa

hräligt :) vad hittar du på idag då? ^^

sv. jaha okej <33

sv: ehhe okej ^^ ganska många gånger ändå

ska du få sen :)

Jag ska bara iväg & hämta ett paket ;) :D

sv' vet du om där går något bra på tv ikväll? :)

Jaa =)

fin blogg :) ♥

sv. :d<3

hur mårs?

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

sv' okej :/

sv: hehe har flyttat 6 gånger :P denna gången blir det 7 ...

sv: tack :D

sv: så lite så :)

jo det är bra förutom att jag är sjuk :/ självdå?:D

sv. jodå de är bra <3

:D

Hejsan hoppsan!

Känner mig helt sprallig såhär i juletid!

Är allt bra med dig?

Svara om du vill på min fråga som jag ställde i mitt senaste inlägg angående julklappsinslagning.

Ha en fin jul! :)

Fin bild :D

sv yes :d<3

fin blogg:) har haft en toppen dag. du själv?

sv' så gott med godis (a)

hehe :D

sv: allt är prima! :) själv?

sv. härligt <3

sv: Okej, har precis käkat lite mat o så =)

Hoppas du har haft en bra dag? :)

sv: Har varit med ett par kompisar idag ;)

kram!

sv' ja :D

okej, så bra ;)

i bland gör jag det

Varsågod :)

sv' okej. vad ska du äta då?:D

sv; händer senare?

Jag har haft en helt underbar dag! Fått tatuera och mysa med min sambo!



Det var en mysig bild! Hur har din dag varit?

snälla :d

:D

sv' åh vad gott :o

men bara den ? för min skull :$ ?<3

fin bild!

Vad fin blogg du har:)

Har du en egen studio? :D

Har du en studio hemma? :)

Hej! Jag skulle vilja skicka en bild jag gjort till dej på mail. Men jag har ingen adress att skicka till? :) KraM!























Follow my on Bloglovin







Trackback