allt på en gång ?


foto: Beatrice Jakobsson
Modell: Moa lindqvist

nu är jag hemma efter en dag i skolan och en stund med konfirmationen eller vi ledare. vi gick igenom lite hur vi ska lägga upp lektioner, och hur vi ska vara och göra mot våra ungdomar. sen pratade vi lite om möja, jag är så taggad för att vi ska åka ditt. fast det blir inte förän slutet av sommarlovet.

sen när jag skulle ta bussen hem kom den inte i tid, jag som tänkte att jag kanske kollade fel. men det hade jag inte gjort, sen när bussen kom somnade jag på bussen. vaknar vid buss hållsplatsen innan där jag ska av. tänk om jag inte hade vaknat och åkt till burgsvik. nej glad att jag vaknade, blir nog sängen tidigt ikväll. (kommer inte hända)

jag ska ta och fixa bilder nu till facebook, vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Det är du visst:D<3 vad gör du nu?:)

okej :) nice bild :D

sv: usch nej :p

mycket bättre. jag och min ''kille'' ska bli tsms igen!

jadå ;D

jodå, söt bild :)

sv; sjuk :(

vad gör du ?

SV: ja! :)

Jo:)

sv: lyssnar på musik!:D

haha okej ;D

okej :P

Ja. :) <3

härligt :)

jo de bra, självdå?

jag lyssnar på musik hehe

Allt bra idag då?

;D

Tack ♥

hhaa varsegod:) allt bra?

Vet du ngn som gör bra designer? =D

hah okey ;)

:P

SV: just nu svarar jag på komentarre och bara tar det lungt, vad gör du då? :D

Vassegood :) hihi. Men guud taack :D<3

Det hade vi ;D

aa haha :D

sv: nä.. :)

sv; Ja =).

jorå bra hära, vad gör du?:D

JA! är så himla lycklig

ska snart till ida :)

Hoppas att allt är bra med dig

kram, http://hannaest.blogg.se

så lite så:D

Hm.. ja kände mig bara väldigt segt så kände mig tvungen! Vad gör du då? :)

sv: hahaha med all rätt (a)

Jag ska ikväll kolla på tv, sen vet jag inte om jag ska göra något annat:P

yeah :D

jupp, gjort idag då? :))

Det blir snart tv för min del:D<3

Det är bra med mig, dig då?:)

Jodåå, kom just typ hem. dusjälv då?:D

idag har jag vart i badhuset, på möte och ja, inte hunnit med så mycket mer faktiskt!

ha en bra kväll(:

Tänkte bara sticka i mina ord och önska en godkväll ♥

sv; taack <3

inte så mycket.

är det snö där du bor ? ^^

hihi ! :)

jag har jobbat och slavat hela dagen, usch! blivit medlem på en ny sajt för att kunna sälja mina bilder lite enklare, utan att behöva bry mig.

härligt:)naah, jag har nåt i halsen som jag inte får bort, lite irriterande :]

sv: nej.. :p



tack! :D

Söt bild :)



svar: ja igår var en skitdag för mig med.

sv: hahahaha, jag har redan fått resfeber, och det är 133 dagar kvar...

okejokej!:)

jajamn! ;:D

hihi:)

sv; Ja, älskar det!



RÖSTA PÅ MIG HÄR (outfit tävling); http://nilma.blogg.se/2010/february/veckans-outfit-v7-rosta.html

jag har pluggat o så :)

jaaa, har varit runt lite i stan oså sj?

SVAR; tack! :)

din blogg är superfin också!

göru då?

sv: Okej vad gjorde du istället?:)



tack!:D

aha =)

sv: vadå vadå ? :p

Sv: DEt var så lite så :) Allt bra då?

:9

sv: haft en bra dag?

KRAM

händer i helgen då? :) kram

mm, hänt idag ? :)

svar

okej!:)

fixar lite !:) sj ?

häftig bild!

Okejj(:

Hejj!

Jag funderar på en ny färg till min bloggdesig men jag vet inte vilken färg jag borde ha.

Där för vill jag att du hjälper mig med att välja en fin färg som passar till min blogg<3

kommentera här : http://debita.blogg.se/2010/february/dagens-fraga.html#comment

lite små kul iaf ! sov gott o dröm sött ! Kramar

SVAR; det va så lite så :D



Jag undrar hur man får bakrundfärg på kommentarerna som du har? Har försökt och försökt med det går inte?

hej fin blogg :)

jadå :) hihi

Okej:)

Gjort idag då?=)

inte mkt , har ont i kindebenet för att en kille i min klass satte krokben på mig så jag ramla och slog kindebenet i is ;/

hej du allt bra idag?:D



kramar.

<3

ja det är lugnt :D

Svar: Jo idag så ska jag sova ;)

Vad händer imorrn då?<3

sv: Tack så mycket underbara Beatrice:D

vad gör du då? :)

lyssnar på musik & tråkar

sv. okej joodå :)

aw tack ska du ha!

jag blir alltid så nervös när jag tänker på hur det skulle vara att somna på bussen:O

okejj :)

kram.

Gjort idag?:)

sv; jag har grymt ont i huvudet :(, så ska nog snart

sova. :(

sv: jo:)

det e bra sj?

händer imorn då ? ¨:)

kram.

GRATTIS BABE!

du var en av dem som vann min tävling :D<3

Godnatt och sov gott :D

fin blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback