bilder på mig själv, sen sommras.



foto: the studio
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)

jag bjuder på bilder på mig själv sen sommras.

sitter hemma vi johannes och gör nästan inget i stor sätt, om en timme går bussen hem. ska sitta i den där bussen ett par timmar, det är inte kul. idag vet jag inte alls vad som händer, men jag får se om det händer något annars blir det en hemma kväll för min del tror jag. och inte moa hör av sig precis när sista bussen har gått ^^, (skojar med dig)

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kan tänka mig det :)

bara massa slask :(

sv: inte mkt jag heller ;d

fina bilder ju!:)



ska inte göra ngnting >.<

Vilka fina bilder! :)

naww söt bild! idag ska jag nog vara hemma!<33 dd?

jkaaaa :(

sv; allt bra med dig? <3

men gud vad söt du är på bilderna. du ser ju ut som en modell

fin du är :D jarå sj?

ja verkligen :(

sv; vad bra! :) samma!

sv: de är ju alltid tur^^

guu vad fina bilder! :)

hoppas våren kmr snarty :(

sv; tack så mycket <3



dom där bilderna på dig är så fina!

SV; Då måste ja testa ;P

sv; ja! :)

haha ja:D

Fan vad söt du är!

åh tack så himla mkt :)

Fina bilder ;)

Jo idag så ska jag nog vara hemma ;)

Du då?

härligt :))

jätte bra :))

söööööt :DD

sant! men man får tänka positivt nu :D snart sommarlov :D

HAHAHA:d

sv; Ja, det ska jag :D.

fina bilder på dig sötaste. :)



sv. ahh, mysigt det med ju. :)

ok<33

hjaahahah:)

söt :)

frågestund på min blogg:D

skriv gärna nån/några frågor

fina bilder! :D

sv; det är kul att åka iväg men inte att packa.. glömmer alltid något ;p

inte kul :(

fin..

hahaha...XD jo, man vill ju gärna ha saker att göra..XD kan ju inte påstå att jag längtar till lovet precis..XD

tack<33 din med!

haha ;) åh fin du är gumman!

sv: Okej :D jo jag sov asgott =)

gud så vacker du är unge!!

Jag tkr det! :)

fin du är =)

Oh my gosh! You are beautiful. xx

Fina bilder :)

Sjukt fin ;)

hur mår du ? :D

kommentera gärna min blogg :)

skit snygg blogg !

Bra bilder

jättefina bilder :)

Åh, så fina foton. :D

FINA BILDER! :D

fin blogg du har!:)

Söta bilder. :)

Vad är det för studio?

Du är jättefin:)

åh vilka fina bidler :)

Gud så söt, som alltid!

så vacker!

sötsötsöt! :)



sv: vilken av dom?

Jätte söta bilder! ^^

Riktigt fina bilder!

Haft en bra helg?=)























Follow my on Bloglovin







Trackback