godis är alltid gott, men inte så för tänder.


Foto: Beatrice Jakobsson

ledsen för bilden men hittar ingen bättre nu..

nu är jag hemma ifrån skolan, om ni inte visste gick provet bra för min del. och för er då? efter hade jag lite engelska sen fick jag gå på hemkundskap. vi gjorde fisk, våran mat blir alltid lika god. det känns som en fredag, men det är bara tisdag. men det får gå, imorgon skulle någon från hassela komma och tosdag är det prov sen är det fredag!

vad har ni gjort idag i skolan, jobbet eller hemma ?

Kommentarer

sv: tackar ;) händer då? <3

åh älskar algrens bildar :) :) jaha okje!<3

tack sweety

sv: Oj okej det var långt bort :P

mums, godisbilar...

Vilken sort tycker du är godast?

Jag tycker den gröna:P

sv; jaha men skönt :)

vadå häfte?



Vi ska göra vårat imorgon för att nästan alla 9:or har varit i romme igår och idag så vi har inte kunnat göra den idag! hihi

låter ju bra!

ja, de funkar väll.



åh tack! kram

sv; samma.

Ska plugga lite inföör franska prov imorn innan träningen ;)

Vad händer i veckan då? ;)

jupp, men det var stressigt

på slutet. 5 minuter gjorde

jag den sista och en fråga

missa jag för att jag inte

han läsa texten så noga. Inte

trodde jag att 80 min kunde

gå sååå fort. haha :P

:)

sv; Hmm skumt.. går det nu?

inget speciellt alls.. dudå?

äsh :)

ååå va gott me godis ! :O

sv: samma här !

vad händer ikväll då? ;D

sv: jaokej :) ska väl käka snart.

svar

svarar på kommentarer:)

hänt idag då? :) kram

sv: hihi då blir jag glad! :D :D

är de mkt som händer i skolan nu ?

oh vad gott

allt bra med dig? :D

vad bra :D

hehe ja

sv; Nee jag vet inte hehe =/

gooodis (a)

okej, ja samma :)

Haha okej. Jag blev irriterad när

man skulle ge 3 exempel osm var långa

och ås hade man bara 3 små korta

rader. Skit irriternade !!

Mumsig bilden ser ut iaf hehe =)



sv; tack så mycket, detsamma måste jag säga din blogg var också fin =)

jag ska träna straxt! :D sj?

rösta jätte gärna på mej härhttp://eswensson.blogg.se/2010/february/finalisterna-till-veckans-blogg.html#comment

hihi :D

kraaam

låter inte kul alls..

mums vad gott!! :))

www.amazilia.se Vi firar 1 år och det gör vi med kanonpriser på graverade smycken! Perfekt till alla hjärtans dag!

Härligt för dig då ;D Haha

Åh, vad bra :D.

Vad bra då :D

Vad ska du göra resten av dagen då?

får önska dig lycka till :)

Det ska alla 94or göra ;D

Tack :)



Ja, absolut!

vsg :)

gud vad jag saknar att ha hemkunskap,alltid så kul och laga mat :)

blir sugen på godis... ååh

härligt att höra! :D

jasså vf inte:)

sällan man inte blir de lixom.. farligt :p

Hehe, vad gör du? :)

Hehe okej!

Hm, jag ska försöka bli frisk först.. så bara ta det lugnt och så :)

hur äre?<3

låte bra;)

:( Tack så mycket! Jag hoppas att det hjälper hihi :D

<3

sådär.. msn.<3

mums gott! :)

svar: okej. A visst är den snygg, tkr 7000 är rätt mkt bara :/

va händer resten av dagen då

jag ska vara hemma o plugga ikväll :)

mumsigt med bilar!

Okey :) jag ser på nya beck!

Hej vännen! Har du gjort idag då?

kram

ja de är bra :Dvad gör du ? :)<3

tack hjärtat!

Absolut :) planer inför helgen än?

SV: tack!:)

jaaa verkligen! :D jätte gullig :) hur har din dag varit då? :)

skolan men nu ör jag sjuk, vad händer ikvöll då?kram

haha ja ;)

gud vad jag blev sugen på godis nu!

jaha, säger du det?! :O

Min lärare säger att alla

i hela Sverige gör på samma

dag!!

nej bara nationella och massa tråkiga prov ;o kram

ska vara med andre :) <3

Hihi yesyes! :)

va bra :) min med, eller jag e sjuk så kanske lite segt men skönt :)

hihi:) vad gör du för något?

hur mår du :)

Okey ;) ingen aning faktiskt ^^

sv; Tack ^^ Ville bara prova att fota genom filtret utan att ha det på ;) Lite suddig bild men tycker den blev ganska cool ^^, Allt bra med dej?

jag mår bra :)

bilar är så gott :D

jaoja! :(

ska ha frågestund strax, håll utkik o fråga en massa :D kram

jaaa ;D

fråga precis vad du vill! :) svarar på allt.

mums :D

Ja ;)

Hm, i morgon så ska jag på skolan :) sen till stan och fika med en kompis, själv?

- skönt att prover gick bra, visst var det inte så svårt? :)

Trillade just in på din blogg :D Hoppas du gör detsamma med min. Fyller ju år idag så tycker du kan vara lite exktra snäll(a) kraaam

nu är jag bil-sugen ;)

- jaha okej (; men visst är temat svårt ;o

bra det vännen! :) kram

det var gott :P

haha ja ;D

sv: näe killar tänker inte så ;P

se det som ett bra tecken gumman :)

håller med mycket gott men inte bra för tänderna :P

Jobbat, oroat mig för morgondagen, det vanliga ! Själv då ?

Gör så :)

Lite grann, själv? :)

Det är säkert jättefint!:)

varsågod (a)



allt bra? (:

ska träna pilates nu :)

Okej, det låter bra :D

Jag är 18, född -91! ;)

Fyller nitton den 21 mars.

sv; okej bra det ^^, Med mej är det bara bra!

aa okej. kom hem precis ;p

Asså jag vet inte, sådär.

Va tyckte du da? :)

gjort idag ? :)

vet du va de är för dag imorn ? ;)

fin blogg :)

lyssnar på musik :)

sv; Vad gör du då? ^^

aa hihi. tack förresten, vart sugen på godis -.-

allt bra :)?

HIHI ;D <3

Tack, ja det var ett mysigt kalas.

Jobbat vid datorn.

Älskar bilar, nu gjorde du mifg sugen jag som ska dra ner på godiset:P

svar: okej vad bra :) vad gör du för någe :=

Jodå:D

svar: aa verkligen! :/

haft en bra dag? :)

haha de lungt, ska gå & äta i mc nu :D

sv: brabra :)

hur mår du idag? :D

svar: okej nej ska plugga nu -.-

MUMMS med bilar!

vaa ? (:

åhh va godis sugen man blir nu :P

d där såg smarrit ut























Follow my on Bloglovin







Trackback