hiss eller diss?


Kappahl  299:-

vaknade just av att jag inte kan sova, men det är lika bra att jag går upp nu vid den här tiden då hinner jag fixa mig innan jag ska iväg. igår somnade inte jag förän vid två kanske klockan var. idag ska jag på konfirmation ett tag, men är hemma efter tre tiden idag. vi ska typ gå i kyrkan sen ska vi äta pizza och leka lite. är inte på humör för att gå ditt alls, men jag måste göra det ändå, men snart slut med konfirmationen känns det som då slipper jag vara ledare.

till anonym: yes, jag är singel varför undrar du?

vad ska ni göra idag?

den här tröjan var jätte söt tycker jag,  vad tycker ni?

Kommentarer

varken hiss ellr diss, kan inte bestämma va ja tycker haha

;P

sv; okej:)

KRAM

Den rosa var söt!

Ja, usch!

Ha en skön söndag :=)

Ha det så kul med konfirmanderna ;D

hiss:D

go morgon:D

Tycker du om snö?

okej

hiss:D

Dom var söta:D

Jag tycker tröjan är hiss, den går att matcha till de flesta kläderna.

Hiss hiss hiss :D

TYcker dne är super söt!

Lite för tantig..

söt varen ja :D

hiss! sött med korta kofter:)

Sööt!:)

aa ;D hiss på tröjorna! :)

- hiss, den var ganska söt!:) spec den rosa.

HISS !! :)

Diss :) den ser liten tantig ut för min smak.. :P

Dejtar du någon då?

Den bruna/gråa är HISS :)

fina

Tycker också att tröjan var jätte söt, gillade den brunade färgen också!

Dom var söta tycker jag!

Hiss :)

den rosa var söt :D

Kan nog vara fint:)

Den ser sjukt skön ut :o

hiss, fast det beror på vad man har till. ^^

Den var jättefin :)

Kram

den bruna var finare :D























Follow my on Bloglovin







Trackback