jag är nöjd.


bilder på mig och moa.

fan vad skönt måste jag säga, nu är jag snart klart med mitt arbete i teknik. sitter kvar på lektionen bara för att bli klar med det, kan man bli duktigare? resten får jag göra imorgon, för nu ska jag hem till moa och sen vidare på vårat jobb. ni som inte vet det ska vi ta kort på konsums personal, för dom ska ha bilder och vissa vem som jobbar där.

sen är det sista dagen imorgon sen får vi sportlov, skönt det. och johannes om du läser detta tänker jag kanske komma in till dig imorgon. men jag hör av mig mer ikväll, saknar dig så mycket bror min.

vad har ni gjort idag då, var duktiga som jag och jobbat?

Kommentarer

Vad händer för dig idag då? Hoppas du får en perfekt Torsdag :) kram

SV: Jaop :) äre inte svårt med teknik?

Nu är det dags för frågestund på bloggen. Kika in och ställ en fråga! :)

Men vad roligt :D. Jag sitter i skolan och väntar på tåget, haha.

oj..låter icke bra..

att äta frukost e vitkigt faktiskt:D den viktigaste måltid som finns:D

sv: haha ok =)

vad gör dudå?

ok

haha ;D

sv: Härligt, nja det är inte så bra med mig :P

Mig meeed!

vad gör du då? =)

du jobbar i skolan ? nu fatta ja inte :)

sv: okej. så du vill inte skicka en bild heller ??

sv: ja :D

sv; okej:)

KRAM

svar

jaha!:)

akkej!

Ha en bra dag ! :)

Hehe =) Allt bra med dig då?

sööt

wiihoo! vad gör du:)?

hehe varsegod :D läget?

SVAR: arhå :)

jaa absolut ;) planer för helgen då? Kram!

SV: Ah va mysigt =)

KRAM

hahah :P

sv: Hehe :) Allt bra? <3

va gör du? :D

sv; japp :) allt bra idag? :)

Allt bra idag ? :)

allt bra med dig idag? =)

fin blogg!

heh :) hur har dn dag sett ut idag?

allt bra med dig? :)

jupp :)

gör du då?:)

:DD

Så vad gör du?

vad göru :)?

fin blogg! :)

nog har ajg de nog:D

vad är det du gjort i tekniken? :)

aw tack så mkt, kramar.

sv: okej det låter bra!

Men gud får ni sportlov redan imorgon? Jag går en vecka till:/ lyckost:)

söta bilder:)

Har du haft en bra dag? :)

SV; jaha okejdå :) förresten så rösta gärna på mig i tävlingen jag har i bloggen så är du supersnäll! :D

Jag har badat bara ;) durå?

Skola, vad händer ikväll då?

kram

SV: okej! :)

sv; jaa :) hihi

hihi ^^

haft en bra dag? :)

RIKTIGT FIN BLOGGG ;o























Follow my on Bloglovin







Trackback