knappt någon mat..


Foto: Beatrice Jakobsson
Modell: Moa och Isabella

är just hemma från skolan en hel okej dag, men efter maten var det sjukt drygt att sitta still att lyssna på en tjej från hassela. iaf så gick jag och amalia och köpte godis till imorgon (prov) och sen ska jag åka till henne ikväll, och då ska vi plugga hela kvällen. det blir nog mysigt att vara med henne.

jag hade sett fram imot att äta fiskpanetter, men gissa när man kommer från gympan finns det inga kvar. fan vad jag blir sur på skolan, när man verkligen är hungrig då finns det ingen mat kvar. visst har vi en bra skola?

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Det är riktigt dåligt när skolorna inte har mat kvar! Så kunde det hända på min förra skola, det goda försvann...

sv: okej.. jorå det är finfint :)

Ajdå.. Krya på dig med! :)

Här är det bra :) Ska bara ta det lugnt ikväll. Själv?

tack hjärtat! =)

vad gör du?<3

hehe:)

Lycka till med provet!;)

Ursäkta om jag är efter, vad exakt vill du ha? ;)

fan va jobbigt att de inte fanns mat kvar :(

vad mysigt! :)

hm, ska ta det lugnt bara<3

sv ; mm (:

Men det kan va rätt ok att plugga med. Om det är något skoj :)

sv; tack ska du ha ;)

sv: japp :) vad har du för dig då?

haha ingen mat på skolan? Har bara varit med om det någon gång.. FIna bilder btw :) puss

Vad händer? :)

sv ; (:



så brukar det åxå bli på våran skola, och vi är inte många på våran skola så jag undrar hur mke små ungarna äter(dom är före oss) ;)

sv: samma (:

sv: Opsidasy.. skriv den i kommentarsfältet istället =)

jo det är skönt :)

nej fan vad drygt att det inte fanns något mat kvar :( vad gjorde ni då? fick ni inte äta något? :S

TACK :)

så är det på min skola också... när det är god mat iaf! för att folk inte förstår att andra människor också vill ha mat... :)

det där har hänt på min skola också! sjukt irriterande, dom borde ju lägga fram i omgångar tycker man, så att det räcker till alla

Läs allt om zoom blekning - tandblekning i mitt senaste inlägg.



Ställ gärna frågor om du har några, vi ses!

jo jag vet :/

allt bra med dig??

Hejhej, cool blogg, tjecka våran och följ oss med bloglovin :) <3

Sv. Tack!:D

oh jag hatar när dem gör så i skolan, kan dem inte lägga undan lite mat åt dem som äter sent eller?

fin blogg!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback