läs allt för att förstå vad som hände..


Bild: google

igår var det ingen bra dag för min del, känndes som värden skulle gå under. jag skull somna vid typ runt tio tiden efter som att bara pigg idag på provet. men jag var tvungen att kolla facebook innan jag skulle sova, men det gick inte att komma in. jag frågade dom flesta om dom kunde komma in.

alla kunde komma in förutom jag det här har redan hänt mig. att min facebook är borta, jag började tänka. den får inte vara borta igen. aldrig att den får vara borta, så jag tänkte börja göra en helt ny igår vid tolv tiden. men sen skulle jag borsta tänderna, efter jag kommer ner igen provar jag. gissa då kommer jag in, var super glad då.

nu måste jag dra
i väg till skolan, önska mig lycka till. (och lycka till alla andra 9:or)

Kommentarer

vilken tur att du kom in !

Allt bra? =)

Gomorron!



Jo det e bra, själv?

Fint här med. Planer för dagen?

konstigt att du inte kom in :S

sv: HELL YEAH :D hahah



Oj, va skumt att den baar försvann en annan gång :O Men bra att du kom in senare :D

Oj, nu vet jag inte vad du syftar på med fina? haha ! =D

Hoppas du sovit gott och får en bra dag! Kramar

tänkte dra på stan, dudå

sv. :O varför tog en av dina vänner bort den då? :O

hahah okii..

sv: Aha, va tråkigt :/

Du får ändra lösen så att absolut ingen vet vad du har :)

Världen skulle gå under om du inte kom in på fcb? O.o hmm...

Jätte bra blogg



Brukar kika in lite då och då :D

Du kan ju kolla in min också om du har lust



Kram Jannica

Tur att det funkade sen då. För man kan väl inte göra en ny med samma mail?























Follow my on Bloglovin







Trackback