min lördag kväll..


Foto: Beatrice Jakobsson

det blev ingen bio den här helgen, för min syster och hennes kille skulle se avtar. men det fanns bara tre platsar längst fram, och vi ville inte sitta där. så vi tar det nästa helg i stället, men jag fick ändå en mysig kväll. först åt vi pizza (min frukost kan man säga) sen efter åt vi allt det som finns på bilden och lite till..

sen hämtade vi moa och åkte hem hit och åt äppel paj. oj, vad mätt jag är nu ska inte äta mer ikväll. jag kanske borde se till att plugga, lite ikväll eller imorgon. (för ett arbete ska vara inne på fredag) sen ska vi se på film och mysa lite. så det blir nog en bra lördags kväll. vad har ni för er ?<3

Kommentarer

gud vad gött, ge mig ;D



sv; ursh ja :(

puss

Härligt :D Jorå det är bra med mig :F

GOTT ! fan vad bra godis bilarna blir på bild asså. haha !



Kramarr

tack, du med <3

SVAR: hihi:)

mysigt det såg ut :)

Vad är det? HAHA :D

hehe :D Vad gör dudå

ja har vart och åkt båt ;)

haha okej :D nej kollar på film :D

Inte en aning :o men de har aldrig sätt så här konstig ut som de gör nu! "/

SVAR tackar:)

ställ gärna fler frågor:D

okej :p skönt, same<3

Såhär ser det ut: MIN LöRDAG KVäLL..



Jag har firefox - men de har aldrig varit problem förr.. :P

samma här ;)

samma :)

okej :) hur äre idag då?

Ge mig en bil, och en ratt ! haha!

Hur mås det i kväll? har du vänner som ställer upp nu?

KramKram

SVAR: tack, nej inga frågor är tråkiga:D haha

haha ja ;) vad gör duy?

yeeey <3

tack så mkt :p

Min dator är KNÄPP! :D

samma här :)

jag lyssnar på musik ;)

Låter som att det är bra ändå!



Varför ställer de inte upp?



Kram

den där melonen ser go ut

såg riktigt gott ut =D

åh, en massa gott!!

De blir de. Din kväll verkar ha varit mysig :)

hehe ja ;)

tycker jag me!

ooh vad mysigt och gott :)

sv: jaoja :)

:p

yes :) händer imorn?

vad haru för planer inför morron dagen då:)?

vad gör duy ;)

ooh tack så mycket :)



Jag har inget för dig, vad har du för dig då?

SVAR: jadå :D skriv bah fler konstiga/töntiga/coola/roliga/random/snabb-frågor om du kommer på!

Hihi akej ;)

Händer imorgon då?:)

musik osv, sj:)<3?

haft en bra lördag då

SVAR: haha oj va många, nu räcker de nog :D:D har frågor så de räcker och blir över måste sortera och ta några nu och sen några i framtiden:D haahha

Det finns inget att hitta på såhät dags xD

okej, ska gymma med en kompis, sen så vet jag inte :)

absolut..

inte mycket ;D

SVAR: hahahah ja :

sv: okej, härligt :D

sv: haha jorru ;)

GONATT BABE

SVAR: ja:D

sv: hihi :D

ja supermysigt att träffa gamla kompisar :D

SVAR: la nyss ut frågorna, och ska sova n :D

nu ska jag sova,gonatt!!

ja oja, kommer säkert bli bra :)

sv: jajjemen, :):)

gissar på att dem 1 aldrig vart med om något liknande själva 2 kanske inte ens haft ett förhållande.

sv: =)

sv: hehe okej :)



åååh vad sugen jag blev på godis nu! fasen, har inget hemma haha :P

Gud jag hade massor av kompisar förut som bara snackade om hur dum jag var som aldrig var med dem och bara var med min kille o.s.v att jag aldrig fick ha med min kille till dem o.s.v för de kände sig som 5:e hjulet under vagnen. Men är man tillsammans så är man!

Alla mina kompisar på den tiden sportade och det kunde inte jag, så jag var lika utanför när de snackade eller drog iväg på match på helgerna.



Så när de tog slut var de all over me, och så skulle de umgås 24/7 så hittade jag en ny kille samtidigt som en av mina kompisar, & hon flyttade till honom hundratals mil från mig!



Så, vad ska man säga?



De försvinner förr eller senare iaf!

sv: nja tagit det lugnt och sett på tvn osv, sj :)?

ser mysigt ut!

Jag vill ha glassen! Sån glass är så god! Vaniljsmaken är mmm...

faaaaan va gott det ser ut :D!

muuuuums, ahlgrens bilar blev jag sugen på nu..

muuums, chips!:D

Mendu, det där så ju galet gott ut!! :)

sv; Jag med :) Det där såg inte helt fel ut!

gott gott gotttt :o (knr att ja ä onyttig, haha XD)

sv. Haha, men ändå .. VÅ TUSEN !!

Ser riktigt gott ut du!

så gott det såg ut med bilar, hihi.

Va musigt det där såg ut!=)

mumms vad gott allt såg ut <3 :D























Follow my on Bloglovin







Trackback