miss you..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

måndagen är avklarad, i skolan iaf. var en helt okej dag, tandläakren gick bra. snart tandställning hoppas jag? sen matte provet gick också jättebra. gympan där imot gick inte så bra, för att jag skulle vara på en annan lektion men läraren var inte i skolan.. så jag skulle ha med mig kläder men det hade inte jag.. (jag visste ju inte att lärraren var sjuk)

nu vet jag inte alls vad jag ska göra, men måste fixa alla svar till mitt arbete det ska vara klart på fredag. men det fixar jag nog. och moa du får höra av dig så snabbt du kan, du vet varför. bara för att göra en lettråd så moa inte tänker på helt fel sak. (sportlovet handlar det om)

har ni haft en bra dag?

6 veckor..

Kommentarer

SV: samma här :)

sv: haha ja :)

det är faktiskt bra :) lr ah vet inte men det blir bättre :D :D

<3

sv: allt bra idag sötnos? :)

tack :)

sv; okej, inte så mkt tror jag :)

Vad ska du göra i morn då? :D

skönt med måndag en ny vecka att göra bättre än den förra :)

jo bara bra här med:)

Va gör du? :D

Ha en bra dag!

härligt att höra :) jo jag mår fint!

läste att du bor på gotland, de gör jag me ;)<3

jättefin blogg! haft en bra dag? :)

Härligt att matteprovet gick bra :) Har du lov nästa vecka? :)



svar: så bra :)

jodå :) det är bra med mig också :D

inget tråkar :) §

sv ; Mm (:

Gjort idag? (:

vart hemma o varit sjuk :P

göru då? :)

söt teddy

Vad gör du? :D

jag väntar på middag :D

gjort idag?

bra att provet gick bra :)

sv: ok :)

vad gör du?

hehe :)

hehe okej

musik :)

mår du då?:)

jag har mest varit hemma, men sen på söndagen var jag med kompisar:P

Vad har du gjort idag då??

Okej , inte mycket. Fixar lite i bloggen ;)

hah ja:D



vad har du för dej? :)

Hej vännen!

Jag har varit på akuten och inte mått så bra på senaste tiden därför har jag inte bloggat eller svarat på din kommentar tidigare. Förlåt!



Hur mår du??



Puss

så lite så:D

inte så över drivet långt ifrån med andra ord ;)

Hihi :)

Vad ska du göra idag då :)?

:)

okej:) är typ hungrig fast jag nyss fikat ;o

ojoj glämde vad jag skrev, hahah :P

ojoj glämde vad jag skrev, hahah :P

Jag har haft en jätte bra dag :D hihi

jao, verkligen :)

aaha! haha mitt minne är verkligen inte det bästa (a) jo jag mår bra :P

jag vet :( men snart är det middag:D

- ja på nelly brukar man hitta masssvis med godbitar:D

menade; (:

nice, ja får typ soppa ;s

s söt nalle:D



jag har fyra nallar i kina som inte kunde följa med mig denna gången..hade inte plats i resväskan:p hehe

- vissa saker kan vara överdrivet dyrt! :) men sen har dem saker som ligger i bra priser, och på rean finns det otroligt bra priser med riktigt fina saker:)



inte så mkt :)

- hehe ah :D

Söt nalle :D

tack =)

Jag har haft en bra dag. Har precis kommit hem från jobbet.

hahah njaa (a' går att äta iaf;)

så söt =)

gullig bild :)

Naw, söt bild :)

det var ganska gott faktiskt:]

mm :)

hehe =)

händer senare idag då? =)

sv: ja tkr dt =)

hah ja jag vet:D

sv: inte alls :)

e dt 6 veckor sen dt tog slut idag :(?

vet inte, vara med kompisar å chilla.. Måste tyvärr gå upp tidigt imorn, kl 9.. Har tandläkartid 10.



btw, skönt att höra att de gick bra för dig hos tandläkaren ;D

hej, tänkte bara säga att det finns en ny novell på min blogg nu, och så vill jag önska dig en fortsatt trevlig dag! :)

kram, mia

jadå ;D

Ja, exakt.. sportlov? har du de nästa vecka kanske? :D

haha:D söt bild btw;p

sv: ååh :( så jobbigt..

på onsdag e dt en vecka sen dt tog slut me min.

Saknar hnm massor oxå, så vet hur dt e :/

- vad hittar du på då?:)

samma här



söt bild

kram

Ja, semlor är gott! :) Dock inte för många, haha !:D

vsg:D

yes =)

does it still hurt? =(

jag hade en ap jobbig dag på jobbet, hur har du haft det då?

sv; hihi, men gud - du ska ju bara läsa min blogg när du känner för det sötan :)



kram!

inte så mycket,sj? =)

sv: jag gjorde slut förra veckan i onsdags för att han aldrig tog sig tid för mig :/ tänkte att hans ögon skulle öppnas då liksom. Att han skulle ändra på sig och säga att han kunde ge mig all tid i världen för att han älska mig. Men han sa att han kanske inte hade så mkt tid just nu.. så vi typ kanske ska testa om ett tag igen.



Jag försöker va me vänner och familj som får mig att må bra! Men kvällarna/nätterna e hemska :/ tänker på hnm massor då. Känns så hemskt att sova utan hnm :(

okej =)

FAN VA COOL HEADER!???!?!?!?!?!??!?!

söt bild :)

sv; hihi, så kan det också bli för mig ibland om man tex inte har suttit vid datorn på några dar x)

- datorn och tele med en kompis:)

sv: jo, dt förstår jag att du skulle vilja! Men han festade liksom hellre än att va me mig. Kände mig inte prioriterad liksom :( men vi ska träffas om ngn vecka tror jag. För jag har lite utav hans kläder och sådär. Så då kanske det blri vi igen.



Jag hoppas verkligen dt kmr bli det. För jag vill inte va utan hnm! :/

jadå ;D

- jadå :)

Okej , nej inget spc ;)

Nej :( på fredag !

har du?

hihi vad söt nalle :]

jodå, fint! själv?

inget,sj? =)

Alltid skönt att komma hem en måndag :)

Vissa har haft lov ett tag nu , visst äre orättvist, fast vi får de längre ;) egentligen inte. Men , haha

ja , precis :D

sv: tack gullunge <3

du oh han då? tror du det blir ni igen? <3

sv; Nej, det gjorde du inte, haha =)?

okejokej =)

varsegod =) allting bra?

Haha :D jo :)



Sex veckor sen vad?.

allt bra sötnos? (:

sv: awh :( så jävla jobbigt hur ngn som betytt mest av allt helt plötsligt kan vara så långt borta. Förstår dig precis! :/

okejokej =)

jo det är bara fint =)

:)

Jo precis! Okejokej, inte jag heller. Ska snart ta mig till en kompis bara :D

F.Förlåt att jag tog upp de, visste inte..

du har ganska många besökare va ? ;D

sv; jo men precis :D



hur orkar du svara på alla 100 kommentarer? :o

haha tack :DD

Tack för att du komenterade min blogg :D

jamen aboslut =)

jasi,...vad ska man skriva?

jaa =D

varsegod ;D

okej :P samma och slappat ;)

tack så mycket :D

sv; jaaa haha! 110 nu :o



jobbigt!

Ledsen , btw, du kan snacka med mig om du mår dåligt . lyssnar alltid :)

tack :)



- de är svårt de där med veckorna men räknar dagarna med de går över ska du se!

Hellu! Jag har frågestund på min blogg, kolla in och släng in en eller två frågor(: Desto fler frågor desto gladare blir jag!<3 Det var allt.

;)

så söt nalle :D

jadå ;D

varsegod :D

fyller tretton ((:

ung bloggare :)<3

sv; jo det är sant! menmen :D

sv: ahah så söt ärru :)<3



går det bra med dig?

jorå ;)

yes =)

Förresten vad tycker du om linnet i mitt senaste inlägg? =)

Inte så mycket, själv? :D

Hihi , ja :)



Ja , verkligen ;o , i början av förra terminen, blev jag verkligen kär i en kille. alltså verkligen kär ! de pirrade så fort jag tänkte på honom. ja , vi blev tillsammans , sen gjorde han slut , och blev tillsammans med min bästavän , eller ja , hon va min bästavän. jag blev verkligen knäckt.! ... <3

ja! =D

haft en bra helg?

du verkar ha många :)

tack <3

hahha aa :), hur äre

mm:)

svar: okej :) jag har lov denna veckan :) ska du göra ngt särskilt på ditt lov? :)

händer ikväll då? :)

söt nalle!

jaadu inte så mkt, sj? :)

jag tror du fixar de :)

fina bilder du tar!

Vad söt nalle på bilden:)

hihi underbart söt nalle :D























Follow my on Bloglovin







Trackback