nu åker jag iväg..


foto: Beatrice Jakobsson

fast jag är sjuk, ska jag inte bara sitta hemma idag. jag ska iväg snart och vet inte vad jag ska göra men ska iväg med konfirmtionen iaf. jag vet inte när jag är hemma eller något, fått för lite information för att bersätta för er. men kan tänak mig att jag är hemma innan sex tiden iaf. det blir min dag, vad ska ni göra ?

jag som alltid har älskat snön, nu tycker jag den kan gå bort nu!

19:47 skriver imorgon det blev flera timmar än vad jag kunde tänka mig.

Kommentarer

sv: ^^

Händer idag? :)

kul :D själv ska jag bara ta de lgunt :D

va gör du ? :)

hur är de?:)

hihi okj, joo dt ska jag :)

hehe :) vad gör du då?

detsamma du :D

:)

hejhej :) allt bra?

fin design ,

GODMORGON ♥ Glöm inte att skaka loss för idag är det lördag, och glöm framförallt inte att kika in på min blogg. Det kommer avslöjas vilket foto jag fått sålt och vart det ska visas bland annat ♥ ♥ ♥

fin blogg (:

Hoppas du får en bra dag :)

själv ska jag jobba :P

Frågestund på gång,

fråga mig en fråga sötnos ! :)

hur mycket som helst :) kram påre.

Precis , tycker sammma sak!

Har snöat för längenu! ;D

sv: okej :) jag gör inte så mycket just nu ;p

sv: ja det gjorde det :) allt bra? :]

Japp!:D

ååh SNÖN MÅSTE BORT !!!

SV: Jodå, det gick väl bra. Vad gör du idag? =)

sv: tusentakk :)

SV: =) hehe...



KRAM

JÄTTEFIN BLOGG! :D



vad tycker du om den kreativa lösningen för envisa ungar, i mitt senaste inlägg?

haha tyckte själv att id'en var rätt rolig!

kram

Hello!

Tack! Jag gillar Angie mycket också!

Fin blogg! Du tar väldigt fina bilder!

Kika gärna in på min blogg och kommentera och läs!

Kram!

Fin blogg! Va har du för dej då? :)

hej snygging!

allt bra? :)

vad ska du göra idag gå? :)

hur mår du?

krya på dig (:

SV: du ät inte ensam om att få bort snön! ;)

Svar: :)



fin bild :]

sv: verkligen! :)

va? nu förstår jag inte? som var tvugen när jag var på mest aktiva listan? :S :p

Jag vill också att snön ska töa bort!!



Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

http://abbylarsson.blogg.se

/A

jag vill också ha sommar!!!!



min kompis kom hit och vi hade en typisk tjejkväll =)

idag ska jag jobba, om jag nu inte skaffar vikarie.

vad ska du göra ikväll?

jag tycker också att snön kan åka bort nu, inte roligt längre :(

jag ska jobba 16-19, annars inget planerat!

ha så kul på konfirmationen :)

Jodå det är fint, själv då?<3

sv: åh tack så mycket! :D

Ja :D <3

sv: idag händer inget speciellt sj då? :P

sv ; (:



Rubikskuben(stavning?) vet inte vad det heter, men en person på min dans löste den på 1 minut, jag tappa hakan :P

hej allt bra? :D

kram

Svar: Förlåt för sent svar! Haft en bra start på helgen? :)

göru då? :)

vilken ögonfärg tycker du är snyggast´? Komentera mitt inlägg och låt mej få veta :D

http://carolinakaarlsson.blogg.se/?tmp=13132902

sv: jahaja ! tänkte väl att nått måste det vara :p <3

Svar: Jo imorn så vet inte vad som händer ;D

Vad händer idag då?

Sv: ja det var den verkligen :D Händer ikväll då ? :))

Cool bild!

Är nu hemma! ♥

sv: jepp jepp :)

jo att de är:) vad gör du?:)

jaa, jag hatar att vara sjuk, men vem gör inte de? ;)

okej så bra!: )

Okej :) Du får krya på dig!

sv: Hehe;)(Y)

härligt :D



jag har jobbat!

Allt bra? :*

hej :)

allt bra med dig i dag?

kramar

Hej! Hur mår du?

Kram

sv på inlägg: Ut och fota(:

häftig bild :)

Jaha, hoppas att du får det trevligt då!

Idag ska bara Paulina & Mathilda sova här :D

krya på dej! kan faktiskt lösa den där kuben ;)

jorå det är bra, själv då? :)

okej :P

Vad gör du? =D

vad göru :)?

jaa visst ska snön gå bort nu ! Det är så kallt och irriterande att gå i snö, haha :P

haha ja:)

hej :)

vill du vara med och tävla om att bli månadens bloggare! anmäl dig på min blogg

igenom att kommentera! :)



läs vidare på min blogg!



kram isabell :)

händer ikväll då? kram :D

ja för min del får den gärna försvinna också..

sv: haha ja jag vet:D men dricka is the shit!



Hoppas det är en bra dag för dig då:)

Jag bara slappar, äter, lyssnar på musik, dricker, andas haha!

SV; Haha tack så mkt, tack så mkt ^.^

Några planer för ikväll? :)

//Amanda ♥

sv: haha!

har du sett tvåan?:)

btw krya på dig =)

härligt! :D vad kul med rubriks kub. fast jag har typ aldrig löst den. ^^



visst ska snön bort!!

sv: hahah :)

Allt bra idag gullet?

tackar :-D

hihi okej! :)<3 vad har du för dig nu då? ;)

Hejhej, allt bra? =)

En sådan kub hade jag också :)

jag ska bara vara hemma och mysa med min kära mor! kolla på melodifestivalen , som är här i trakterna idag !

vad ska du göra själv? ut eller bara mysa hemma? :)

sv . KAN DU HJÄLPA MED BLOGGDESIGN?

tack :)

hehe okej:D

Ja jätte bra ! Super bra ! Vad har du åkt på för någon sjukdom nu då?

sv: hehe bra att det ser så gott ut då, eller nåt:)

kram

Tycker också att snön ska bort nu, så trött på den!

sv: jag lyssnar på music på spotify och bara tar det lugnt :) själv då?

haha min lillebror löser en 5x5x5 rubiks kub hur lätt som helst :o



sv: Ahh, förstår det haha, jag är så sugen på godis hela tiden så det är inte sant ;p

SV: ärligt. jo det är bra med mig ockås ! ;:D

sv: ja!

vad händer idag då :) ?

Hejsan :) har du planerat något som du ska göra på lovet än? :)



KRAMAR KLAUDIA!

tack så mycket =)

WOW! Villket fint foto! När iag ska ta kort blir det bara fult ! Hhah :)



Kram Kram

sv: hehe okej :)

Ja! det är lite läskigt nästan! ;)<33

Hej vännen ! Jag har tagit det lungt :)



Allt bra annars ?

Kram

SV: Okej :) jag kollar på den traditionella melodifestialen ;p Vad tycker du om min nya design? :)

Hoppas det gick bra :D.

SV: hahaokej, :$

ingen orsak ;* gjort idag?

vad gjorde ni på konfirmationen då? =)

svar: tack =)

Cool bild :)

Sv: Skönt att höra, det är bra med mig också :)

vad har du gjort ihelgen då? :D

jo bra bra, :)

sv: har spelat handboll och varit hos en kompis:)

KRAM

Härligt (: vad händer imorgon? kram

Hej:)



Hoppas du sover gott nu:p jag vaknde nyss.. hehe^^ det är förmiddag här=)

Det har börjat snöa här, svinkallt nu=/ uff~~ men snön kmr försvinna snart för dt kmr regna ikväll:p hehe~~

Idag är det kinesiska nyårsdag=) Jag ska hem till Mormor och morfar snart.^^



Ha en supersuper njas dag:D



Så Happy Chinese New Year & Happy Valentine´s day!:)

fiin blogg ;D



krya på deij ^^

fin bild (:

Fin blogg

allt bra ?<3

Glad alla hjärtans dag hoppas du får en fin dag <3 =)

Jo jag mår fint, duraaa? :D

Ja jag älskar också snön, men även våren. Så nu börjar man sakna våren lite.

åå krya på dig!

Happy Valentines Day!

Bara bra. Händer idag då?

Fin blogg du har :) Hoppas du får en bra alla hjärtans dag!

jajamensan! ;)

Vad händer idag då?

ååh jag älskar rubikskub! ♥

jätte cool bild! :D

haft en bra dag?

åh en sån kub har jag löst! :] haha























Follow my on Bloglovin







Trackback