nu är det bara en vecka kvar..


foto& modell: Beatrice Jakobsson (jag)

yes, bilderna är gammla nog..

godmorgon, nu är jag vaken och det tog ett tag innan jag kom upp ur sängen. jag är sjukt trött ännu efter det långa helgen med 8 timmar sömn. ångarar att jag inte somnade lite tidigare under helgen, men det var det värt att vara vaken. nu ska jag ta och fixa mig och sen dra till skolan.

min vecka:
Måndag: Jag ska till tandläkaren 09:40 (det var visst idag inte imorgon) och matteprov.
Tisdag: då vet jag inte alls en vanlig dag i skolan. möte på kvällen.
Onsdag: då går jag bara halva dagen sen åker jag till visby. (bup)
Torsdag: då ska vi bada, men jag ska inte vara med. (kanske bort ett tag)
Fredag: då får vi sportlov.

hur ser eran vecka ut?

Kommentarer

sv: jo samma :)

hejsan, allt bra? (:

Kolla jätte gjärna in min blogg och var jätte gjärna med i min tävling snälla sötnos

SV: Hoppas du haft en rba helg ? KRAM

Varsågod :)

tack men är du emd i tävling

sv: så bra då :D, jodå hungrig så ska ta en maka nu haha, annars e de bara bra (:

vad gör du för ngt? <3

ASv: Helt ok ... =)

händer idag då ?

KRAM

SV: Läget? Bup är fan bäst :D hah :)

det tycker jag låter bra! :D

Oki

sv: samma hha! :D

Tack :) Söta bilder på dig!

SV: Ah ok ..

Nä ingen aning.. Får se,, hoppas på att dom ringer från jobb.



KRAM

SV: Mmm :=) Fina bilder =) Du får ha en bra start på veckan =)

SV: Jo.. =)

hehe....

SV: =)

Vad händer annars i veckna då ?

KRAM

skönt med lite countdown :)

sv: okej , jadå! :)

:-)

yeay sportlov :)



Svar: japp jag har ridit i 7 år :p själv? :)

Ska också till tandläkaren idag ;( uuusch!

Jag har lov denna veckan :)

Så jag ska träna konståkning,vara med kompisar & min pojkvän :)

varit me vänner & spelat matcher & kolla på bästis matcher ;D

kolla in min blogg :)

En vecka går så fort så det kommer bli perfekt :) kram

hehe, jepp :)

Jag har varit i umeå hela helgen

hehe =)

Jag har sportlov denna veckan så ska nog dra till IKEA med mamma och köpa en garderob och lite andra saker. om det inte ändras förstås.. :)



ja ser att du få din nästa vecka. skönt! =)

jahha..okey:D

trodde du hade hittat en ny:p hee~~ nej skojar bara:)



ha en bra lov gumman:D

ett menar jag:p

Det var så lite :)

Jag har sportlov den här veckan :]

Hej vännen!

Jopp, ha en bra dag i skolan!

Kram

är också jättetrött!

tihihi :D

Skickar en morgonhälsning från skolan. Kriminologiarbete hela dagen. Wiii. Hoppas du överlever snökaoset ♥ ♥ ♥

Fina bilder :)

Snart sportlov, vad man längtar, den här veckan ska man bara gå i skolan-.-:P

kan tänka mig d=)

sv; ska snart laga lunch! ;)

fina bilder!

Vad gör ni idag? :D

Själv blir det myys med familjen. :D

åh tack! :D fina bilder på dig! <3

- härligt, jo det är jättebra:)

tack :)

härligt med en vecka kvar till sportlov!

SV: Nice! Träffade vänner i fredags och i lördags, igår firade jag min bror. :)

Han tackar säkert!! =D

SV: Okej :) usch jag hatar all denna snö! nu får det gärna bli många plusgrader och sol! :D



Är allt bra med dig? :)

Jag skrev ingenting med vilket=) Jag frågade om du gillar nya designen, eller snarare häst-tilläggen:)

kram!

Haha, nejdå det är lugnt!

SV: nice! :) vet du hur länge du ska ha din? :) <3

Du är jättefin på bilderna:)

och min vecka är tråkig, förutom på helgen för då ska jag träffa mina syskon.























Follow my on Bloglovin







Trackback