paranormal activity, den värsta filmen.


bilden är lånad från google

Jag och Jonathan såg den här igår med våran bror men inte hela. sen skulle vi se den när vi kom hem efter vi vart i visby, då fick vi se om halva filmen för moa var inte med. och efter jag sett den här filmen kommer jag aldrig kunna sova, aldrig! fan vad jobbigt det blev nu, men jag kommer verkligen inte kunna sova fast det inte är san. vet inte hur jag ska klara mig på nätterna, men det är sjukt läskig måste jag säga.

en jättebra film, men man kommer inte kunna sova på ett par veckor. men värd att se om man inte blir lika rädd som jag, för om man blir det är det inte värt att se den förän man har någon man kan sova med.

flera som sett den?

Kommentarer

nej, jag har tyvärr inte sett den och ja kommer nog heller aldrig att våga se den heller för den delen, ;oo<3

härligt! nja jag är sjuk.. :(

jag har sett den innan! :O

Den e läskig

haha tycker typ inte den var läskig alls. Skrattade verkligen jättemycket i flera minuter när han sa nåt i stil me "so part of your master plan was to move a door? are you just doing random shit?" :D

SV;: omg jag såg den på jullovet och jag sover fortfarande hos min syster på nätterna haha :O, den filmen ahr psykat mig :(

vill se den

DEN DÄR FILMEN ÄR AS LÄSKIG. haha



Jo det är fint med mig. :P

Varsågod. :)

Den där filmen är hemsk :/



sv: hehe japp :p

jodå de tycker nog jag med egentligen, kram

sv: hehe :D

sv; Tack :D.

:)

den filmen är inte läskig:o

tack ! <3

Sv:Tack:)

Vad har du hittat på idag då?:)

sv: hihih :D

Hej vännen!

Hur är det med dig idag ?

Kram

nej -.- :D

sv: hihi =)

SV: Samma här :)

bisexuella/bögar/lesbiska...

Jag har skrivit ett inlägg om dem på min blogg,

läs gärna & kom med åsikter!

http://jennaoberdieck.blogg.se

sv: <3

SV, sov med lampan tänd haha :D

sv: fan den där vill jag också se! ;p den verkar vett bra ;D haha.

Den filmen är faktiskt ganska äcklig :S

SV: JAop det är toppen :D

euuw! min pojkvän har sett den (utan mig som tur är) jag skulle ALDRIG kunna se den, jag är så jävla rädd för allt så jag skulle nog ta livet av mig efter att jag sett den..haha. Min brukar klara av dom flesta filmerna, men han var minsann lite rädd efter den haha:) Jag kan knappt se scary movie... h e h e

Varsågod :).



Ja jag har sett den filmen, såg den helt själv klockan 1 på natten :D.. skit läskig film alltså :S

om du vill bli ritkgit rädd, se the cell och the cell 2 hahaha dom är SKIT läskiga

sv: tips, kolla på en riktigt fånig barnfilm, det brukar hjälpa för mig :)

hha jaoja:D

tack:D vill ha dem här=/



haft en bra dag då?:D

sv; riktigt skönt alltså :D

sv; det värsta är att det har hänt på riktigt :S

Jag har sett den :) skit bra :)



bisexuella/bögar/lesbiska...

Jag har skrivit ett inlägg om dem på min blogg,

läs gärna & kom med åsikter!

http://jennaoberdieck.blogg.se

jag är också så men den där filmen som du såg idag tyckte jag var sjukt konstig haha:D

;D

tror jag säkert :S

hela filmen är konstig-.- :d

Hur gammal är du ?

vill se den!

jag vill se den :)

sv: hihi <3

sv: hihi, ja!

hahaha jaja:D

den äggggggggggggger :D såg den me nåra och vi vart typ helt cp,haha men det kanske var för att vi hade drukit lite och sen sprang vi ut till stan och då såg det ut som att tjejen stod vid busstationen,haha :DD

Färjestad är bäst! (L)



Hoppas på sm-guld iår igen! :)

aa

braa :D<3

den är läskig, vet du att den r baserad på en riktig historia+

den är rätt dålig :(

sv: okej<3

sv: läser bloggar och lyssnar på musik! själv då?

sv: inte mkt, sj :)?

sv: jag har hört den

inte mycket :D du ?

musik ;) själv?

sv; Jo .. inte exakt så men islutet på filmen kommer där ensådan text där det står till minne av och deras namn då :)

SV: Ja men visst :) Vad har ni för väder?

härligt det du :>

Jättesnygg blogg, titta på min?

känner mig lite underlägsen...

haha ja :)..

allt bra annars då?

okej :D jag sjunger :)

sv: hehe okej :)

länge sen, hur äre? :)

haha :D

haha aa :))

Mjaaha! :D

sv: vad kul!

sv; Nope :)

SV: Usch då :/ vi med.,

haha ja:D

då ska jag verkligen itne se på den <3 hhihi

allt bra?=)

härligt. jodå här är det bra:)

sv; haha okej :D inte jag iheller, om jag ska vara riktigt ärlig så är den överdriven och ganska feak!

härligt, jorå!

SV: Ja bara blöt och äckligt!

sv; Allt bra idag =)?

ska nog inte se den ensam bara :D

jag har sett den och jag tycker inte den var så bra som jag hade förväntat mig, trodde den skulle vara mycket läskigare och mer dramatisk eller hur man ska säga! ;p

haha:D händer ikv då?

sv: jo de e bra:D

SV; ahha ja :D

SV: NU räcker det! 3 ord räcker, GE MIG SOMMAR :D

aha oj!:)

sv; bara bra, har du lov nu ?:)

kram / moa

haha aa :))

SV; ta det lugnt hemma och så själv? :)

JAG VILL SE DEN FILMEN!!! :O :D

sv: åh, tack så jättemycket!

jag älskar dina bilder, alla är superfina!

jaoja:)

sv; Jo, det är rba :D.

Vad gör dudå?

nice: d bara ta de luignt :D

den filmen vill ja se! fin blogg :D

:DD

sv: ja! du är duktig på att fotografera!

sv; nej jag hade förra veckan, så mitt är slut.

men ha ett bra lov du<3

hahah jaaaa:D

sv; vad ska du göra i morn då? :D

sv; haha gumman då!



vad handlar filmen om? :D

Urs, den filmen gjorde mig skräckslagen. Sov med lampan tänd i 2 veckor, och hade marrömmar 5 dagar i rad.. kraM!

Såg den på bio, men tycker inte alls att den är läskig.

Har också sett den, fyfan den var så verklig, det var väl det som gjorde en rädd

Jag hade också svårt att sova kan jag säga! Och då hörde jag ändå mer än jag såg, för att jag höll för ögonen så ofta ^^

jag fick mardrömmar den natten jag såg den. Fy fan va riktigt läskigt =/

Har faktiskt inte sätt den än! Ska göra det så snart som möjligt!

Jag har sett den, riktigt äcklig film!

aa, jag har sett den. SKITLÄSKIG JU! :o

Älskar den filmen, så sjuttons kuslig!!! =D

Sv: haha jaa, var inte i närheten på att sova den natten :/

Sv: aa, haha ;)

gjort idag? :)

Hahaha jag typ skaka mig igenom hela filmen xD























Follow my on Bloglovin







Trackback