pearl harbor


bild: google

Jag och moa håller på med ett arbete om andra värdskriget, och då skulle vi sen filmen om ''pearl harbor'' vi började sen den när vi vaknade. filmen är runt tre timmar långt, så nu har vi äntligen sett klart den. det är helt okej tycker jag, jätte hemskt att se den filmen. men ändå lite kärlek i filmen, filmen var bättre än vad jag hade tänkt mej.

och halva dagen har redan gått, bara att se film och sova. fast det behöver jag och moa, vi somnade vid tre tiden igår. och vi är ensamma hemma nu vad ska vi hitta på ? ;)

någon som sett den ?



Kommentarer

Händer idag?=)

nej tyvärr :/



sv; hehe vad gör du då?:)

nej va synd.. vad hände ? :( <3

sv: allt bra :)?

sv: godmorgon <3

sV; den bra? :)



Jag pluggar lite.

Svar

haha okej!:D

jga tycker att den är skit bra:D

Inte mkt.:P

Sånt är jobbigt ! ;( men är ni vänner i alla fall ? <3

jag har sett den för längesen, så jag minns den inte riktigt :p

sv: låter bra, jo det är bara bra:)

sV; det var ju bra då ;d

sV: hur e det? :)

ska snart plugga =D

sv: okej ;d

ne ja vet men du måste gå vidare.

http://evelinadeckel.blogg.se

-läs och kommentera =)

TACK SÅ MYCKET. åh ner jag har inte sett filmen, :)

detsamma gullunge :D är allt bra ? <3

sv: Det kan vara bra att ta en paus ibland, man orkar inte alltid skriva;/

så lite så<3



är det bättre med dig nu?:)<3

SVAR: vad händer imorgon da? (:

tack lilla hjärtat.. har sett filmen för nått år sen..

händer i veckan?=)

sv ; Vet inte, kanske ringer nån eller så slappar jag bara! ;)

Hej,hur mår du?:)

åååh den är så bra :) men sjukt sorlig på slutet :/

Hur har du det idag gumman? <3

Känns de skönt att börjat att blogga igen då? :D

- hur är det med dig idag då? :)

älskar den filmen. så bra!!



svar: tack tack.

okej, samma här:)

Ha en bra dag!:)

den filmen är verkligen superbra, av min favoriter ;)

samma :p

Den är bra!

Vi har den hemma på video men har aldrig sett den. Hmm. Får kanske göra det :3

säkert-.. minns ej

Okej,plugg plugg plugg!;)

sv. avis !! :o) Man måste dela med sig av godis (a' !! Annars åket man i fängelse ;) höhöh

Åh, den filmen har jag velat se jättelänge! Måste ta itu med det någon dag ;)

ingen anning!

sv: Härligt, joda det är bra :D

- härligt :)

det är nog både bra och dåluigt hära !

sv: ja:D

haha, frågar detsamma!

Ne de pluggar inte i stockholm, utan letade sig bla till malmö , skåne och utomlands.

& jag jobbade, sedan har alla mina kompisar fler kompisar utöver mig som tar upp deras tid.

Även om man bestämt att man ska vara så kan nån av kompisarna som bor närmare dyka upp, då brukar jag avboka , sedan åker de tillbaka till skolan.. Så, man tappar kontakten



no

sv: det är lugnt sötnos.

hur är det nu då? <3

sv: jo man gör det av den :P

varför inte gumman? :( Tänker du fortfarande..?

jo jag har det bra idag :) <3

sV; jo det är bra här :)

ser hur du haft det!

så ska det låta <3

Tro mig det är så det är att växa upp!

Man ska inte inbilla sig att kompisarna stannar kvar till vuxenlivet, bara ett fåtal unika personer tar sig så långt !

jo men de är samma här :( antingen äör man skit bra nästa sek allt åt helvete :( <3

ha en bra kväll :)

SV: Jo, då var det bestämt! Bara det att jag måste leta igenom alla hyllor och lådor med filmer efter den .. ;o



Tack så mycket! :D

min syrra har sett den, hon sa att den va bra :)

kram<3

:):)

Svar: Jo just nu så vilar jag bara ut:)



Det skulle vara roligt om du kunde kommentera på min frågestund tack:)

http://bloggissa.blogg.se/2010/february/fragestund.html#comment

Tråkigt åh ´höra:/ <3

Det tycker inte ja,hihi^^

sv: hehe okejs ;D

sv: illa.. :( jorå bara bra

Fin blogg! :)

Du vet vadå?

TACK!

den filmen är asbra :)

aldrig sett den :D

Okej! vad roligt. :)

jag har varit på IKEA.. :D

hehe, jepp

Kommer inte ihåg om jag svarat :p men då svarar jag väl två gånger! ;) TACK<3 allt bra? :)

sv; det är du som är söt här ju :D

sv: tack för att du säger till, jag såg det nu också! men jag vet inte hur man fixar det, kan du det? :s

neje, du är sötare <3

sv: men gumman då :(

du vet att jag alltid finns om du vill prata? har alltid mobilen med mig <3

sv ; Jo! :D

sv: tack du med! :D

Svar:Okej:(<3 Jag mår bra.

Yes :) vem tyckte du var bäst? <3

SV.

hih nej du <3

jag har inte sett den

SV.

hih nej du <3

jag har inte sett den

sv: jo.. haft en bra söndag?

Svar: Hehe okej :P Haft en bra helg då? :)

Hejsan! :)

Hur har du spenderat denna helgen? :)

KRAMAR!

okej, jag jobbade och träffade sedan min kille:)<3

sv: tack :)

kram!

sv: det är bara bra med mig :)

Hej ! Jag hittade två jättefina bilder i din blogg som du har tagit :) skulle jag kunna få låna dem till min header om jag länkar till dig i menyn ?



Kram

aldrig sett =)

tror jag har sätt filmen fast i en rolig version ;)

hihi okej =) samma här..

- ja eller hur, det är lättare om det bara är bra eller bara dåligt, inte mitt imellan

filmen är ju total bra :D

även att den var lång blev den aldrig tråkig!

svar: hihi okej (:

tror att jag har sett filmen, känns lite bekant men ack vad jag är dålig på att komma ihåg filmer jag sett, hehe (:

det är inte lätt, men men, är det något så nås jag nästan alltid på mobilen :) <3

och sjukt spännande!

vi jobbar med med andra världskriget i skolan, det blir dock uttråkande...

Usch, den filmen gillar jag inte :/



Vilka va dina favoriter i Melodifestivalen i lördags? :)



Kram Deniesé

den filmen är förjävla bra asså!

den filmen är ju såförbannat bra :D älskar allt med den.























Follow my on Bloglovin







Trackback