saknar mitt gamla lag.


bilden är några år gamla på fotbollslaget
jag finns lägst upp nummer tre på bilden om ni vill veta.

jag försöker se på den ljusa sidan, men den blir lika mörk när jag blundar till.

sitter och ser på tv och och ser vad som händer på facebook, typ inget som händer där. på tal om bilden, jag saknar vårat gamla fotbollslag. vi seplade fotboll för att ha kul, inte för att vinna. det fanns så mycket jag minns med det, saknar sjukt mycket. sen när vi började slå ihop lagen blev det mer att vi var tvungna att vinna. blä för det, jag vill ännu ha gammla laget.. vi alla måste träffas snart fast vi inte gillar alla.

det var min tid i fotbollen..

Kommentarer

vill me ha soool.. o värme framför allt..

Varsågod. :D



söt bild(:

kan ja lova:D

:DD

SV: jaop! ;)

nu ska jag snart sova, godnatt!

vad gör du då? :)

hehe okej nice. ;)

tack!

Allt bra?:)

Hej!

Har en tävling på min blogg så kika gärna in! :)



Kram!

sv; hihi, ja =).

skönt att höra :D jo det är bara bra :D vad gör du då?

Sv: Tack :)

Följa varandra via bloglovin?

SVAr: jadå :)

SVAr: jadå :)

sv; japp :D

härlig bild, :D

sv; hehe gött, gjort idag då?

vad kul att du tycker det ! =D

jadu, jag vet inte :|

sv: okej, nej :P

sv: det är bara bra:)

KRAM

hehe. görs d?:D

hihi jada;)

SV: inget kollar på glee :)

okej.

okej=)

:)^

sv: hihi sötnosen:)

sv: hihihi :D

hehe

sv: Är typ sjuk :/

sv: haha ja de va nog så ^^

Vad ska du hitta på i helgen då? :)

sv; ja jag vet! jag fattar inte vad det är för fel! de är sjukt jobbigt! :(

vad ska du göra i helgen :)?

sv; gumman <3



jag har också spelat fotboll.. hur länge spela du? :)

sv: okej =) ska lägga oss strax :D så jävla trött. <3

hoppas du har en skön torsdagskväll :) Snart helg!! :D

ok

varsågod! så lite så. ^^



några planer inför helgen?

SV: OKej vad trevligt :)

okej vad kul :)

SV; tack :D



haha förlåt men vad snackade vi om, glömmer alltid när det är så många kommentarer haha, du skrev "jo vart?"

aha nice, jag är 18 år :)

hur mås det idag?

Sv: Okeej :( men du får väll kika in sen och kolla på alla andras frågor och mina svar :)

jag gör inte mycket alls just nu=) allt bra?

vad händer i helgen säger du?:)

tjao! :D



sitter i sängen nu och är nöjd över dagen ! :D



sova strax...



gör du nu då?



KRAM

singel?

jo tack, nu äntligen börjar jag må bättre.. va faktiskt nere och jobbade lite innan :)

:DD

ja :D



sv; pluggat, tränat :D ;(

haha jag visste inte att din header ändrade sig :o såg det nu haha :D

:)

sV; haha jaa, att plugga är nog sämsta uppfiningen :D

kommer verkligen inte ihåg vad vi skrev om























Follow my on Bloglovin







Trackback