'' ty '' eller '' jo '' ?



nu är jag hemma från en helt okej dag, inte gjort så mycket mer än provet. men det gick bra, hoppas jag iaf. sen har jag haft engelska, sen var skolan slut för min del. idag i skolan var jag på bra humör, men när man ska ta och åka hem blir man inte lika glad. eller visst man får ju komma hem. vet inte varför det är så..

rubriken kanske är lite svårt att förstå för er, men det behöver ni inte tänka på.
har ni haft en bra dag?

varje sekund och varje minut som går saknar jag dig.

Kommentarer

jag tror det lutar åt att bli brunett igen, men det får bli vid nästa barnbidrag! :D

nej ingen aning :O:O <3

okej jo det är rätt bra :)

tack :) vad gör du då?

ja absolut man kan inte bara ge upp sina andra vänner för en ny, de är fel. men vi får se hur de blir med han..



åh det är så typiskt.. vännerna säger att dom finns där men när dom väl behövs förstår dom inte, så kan de vara ibland. Usch såå tråkigt. Du får försöka att ta dig igenom smärtan och saknaden på ditt sett, bara du gör de du mår bra av! Det är inte lätt jag vet men ta de i den egen takt.

okaej !

ne ingenting

nu är jag hemma igen :D haft deet bra? :)

okej ! tack :Dddd



tkr du jag ska ha dem smala eller tjocka ? :d

va gör du smultron

hah jag jag gillar den mmed :D

okej :).Ska fara och dansa streetdance snart :)

okej :).Ska fara och dansa streetdance snart :)

hiih ;)

okej ! (:

sv: japp allt är bra med mig :)

hur är det själv? ;)

Tack så mycket :D

okej:P

Vad har du gjort idag då??

okej:P

Vad har du gjort idag då??

Varsågod!♥

Jodå, det rullar väl på som vanligt :P

Hur e det själv? (:

okej :D

sv: ah det är lite synd :( <3

Jaså :O Sjuk eller bara allmänt uttråkad? :P

hehe ja

Aha, ja de e inte kul :/ Men shoppa lite, ta en fika, käka choklad eller träffa en vän tänkte jag säga men du va jue lite sjuk... Käka choklad, de brukar hjälpa :D

Tack ♥

är sjuk :( :( :( & läser en frida tidning.

Perfekt, då brukar man börja må lite bättre (:

vad händer idag då? :p

okej okej :D<3

hur mår du? :)

Hihi, och vad gör du då? ♥

nja ungefär ;) sj då ?

SV: nja, inget speciellt! :)

plattar mitt hår..

JAG FÖRSTÅR :D

vilken hemsida? =)

okej ! (: kul

naah men ja måste annars e de vågigt..

hehe förstod nästan det men ja måste ju fråga!

glöm inte att anmäla dig i veckans blogg:)

det gick inte kan du hjälpa mig ? :)

yayaya! händer imrn ?

absolut.. nu e halva klar...

sv: haha, nääh. ingen har gjort det än tror jag :p

jaha vadådå;)?

okej ! kanske skola :D

sv: högst upp näst längst till höger. <3

fin blogg :)

allt bra med dig?

hehe okej

allt bra med dig idag? :D

bra bra, den var också fin!

yeeeu

hihi , mår bättre idag ? <3

haha nähep okej ;)

naah.. e klar nu :)

samma typ ;p haft en bra dag då? ;)

det var skönt att höra :)

jo då samma här fast jag har bara mkt plugg att göra :(

Sv: ja, det har jag haft! :)

självdå?

har gråtit lite hos kuratorn...så sämre..eller bättre...samma kanske. känns inte som om hon försår mig men, men...

allt bra med dig gumman?

sv: oj, såg de nu :/ men nu går de :D

har du rakt hår?

bra de iaf :D

sv:nja sådär.. sjdå?:)

Kram!

jag kan hålla med dig lite. Har man mycket att tänka och fundera över, så är det skönast att vara omringad av människor och bli sysselsatt än att komma hem och kanske sitta ensam, för då tänker man mycket mer!

Jätte bra blogg! ^^

sv: javisst :D

aaah okii..

sv: skönt att höra =) jo allt är bra här med! vad gör du då? :)

typ inget. ska öva sång nu. själv?

Jo e har ja ha ft! :)

Fint igen :)

tack så mycket! = )

Snöar det hos dig? :D Fin blogg förresten! :D

kikar in=)

vad händer sen då :D?

Ska snart fara på träning!

Själv då? ♥

va gör du för nått

sv: hehehehehe :D

sv: okej :) väntar på att pannkakorna ska bli klara :D

sv: ahw, tack! <3

vad härligt, har typ gjort samma :D

Hur gör man så att det blir så som du har på din bild i inlägget?

Hihi okej:)

match D:

samma här , väntar på min kompis vi ska på träning :)

he kan nog behövas =D

bra att provet gick bra, eller iaf kändes som det :)

sv: och tack :)

samma :( :D

händer ikväll då :)?

sv ; :D

Jo ♥

sv: ska du göra i veckan då? :)

lungt!

ahja nice(y' inget speciellt.

Vad händer ikväll? :)

har du gjort de på riktigt, eller på ett program :D?

från vilken sida då :)?























Follow my on Bloglovin







Trackback