sitter i skolan..


foto & modell: Beatrice Jakobsson (jag)

sitter i skolan och har et sjukt långt rast, sen har jag bara engelska kvar för min del. hatar tisdagar när jag kan ha sovmorgon men nej vi ska ha en lektion på början sen börjar jag inte förän vid halv ett.

jag bjuder på mig själv med bilder nu, men jag gillar bilderna på något sätt. och jag är ännu tacksam, för en underbar vän som fick mig att tänka efter. vad ska jag göra efter skolan? jag vet inte vill göra något roligt.

nej nu har jag inte tid får ta och göra något, vi hörs sen.

Kommentarer

otroligt fin.. elr asså hahha, finns inte ord :D

absolut :} fina ögon!

du är söt :)

tack :9 va bra

va bra haha :D

Bara bra, kommer du från gotland? :) <3

åh, va fina ögon du har! :) söt är du oxå!

svar: haahaha tack :)

Svar: yeeah mumma!:D

SV: Jodå den har varit helt okej, umgåtts med vänner och bara tagit det lugnt :)

Vad ska du göra idag då ?

sovit gott? :)

Hej vännen, hur är det idag ?

Kram

sv: hihi :)



gud va söt du e unge!

sv: gud va härlet :)

allvar? :o här e faktiskt övernajs (:

shit, gillade dina ögon ;O

jag går redan gymnasiet och har snart klarat av första året! (Y)

nämen, jag går medieprogrammet med inriktning foto :)

Vilken mysig bild ! Hoppas du får en bra dag (:

ja absolut :)

ja men visst är hennes blogg bra!

Kolla in min superduper söta blogg!

Har en massa snygga och söta smycken, berlocker och lösnaglar till salu :)

Lite olika tips, recept m.m.

Så gå in och kolla nu :)



http://kawaiijewelry.blogg.se

v

Vill du ha en spotify-invite?

Nu lottar jag ut en Spotify till någon behövande!

Har du redan en kanske du känner för att ge bort en till din syster/bästis/mamma eller farmor?

Var med och tävla genom att slänga in en kommentar och en liten motivering till varför just du ska få den!

Självklart får vinnaren även en länkning!

heh aa hata vintern (A)

kram

Hejsan! Just nu har jag en tävling på bloggen som håller på tills på onsdag. Anmäl dig genom att kommentera inlägget "Tävling!" :) Ha en bra dag! ♥

Dina ögon är otroligt fina :)

Mycket bra blogg du har :) Denna lär jag läsa vidare på, kolla gärna in min foto/film-blogg på http://alexandros.se :)

Svar: Tack :D

Allt bra med dig?

/A

SV: Jaop skönt att jag inte är ensam som är på bup liksom xD

Nejmen! Hon och du är söta ja :D

härligt, det är bra med mig med! :)

sv: så lite så gumman!

åh du har så vackra ögon!! <3

Allt bra med dig idag då ? :)

fin bild :)

fin bild:)

grymt fina ögon :o<3

osch =) tack för filmtipset honey =)=) ska kolla den :)

Går de bra?

snygg header ^^

sv; okej :)

Jag vet inte :P

Vilka fina ögon du har :)

Söta snökorn som faller på sidan!

/amsa.blogg.se

japp :) vad händer idag då? :)

men oj , du har många syskon du :O

Hoppas du har en bra Tisdag :}

kram, http://hannaest.blogg.se

haha :))

hej hej :)

Hoppas allt är bra med dig!

Har tävling inne hos mig så passa på och vara med om du vill, annars ha de så bra kram felicia

Fin bild! :)



Kan du lista ut vilket bloggerska det är jag har tecknat? Kom med gissningar :)

http://viccivicci.blogg.se/2010/february/inte-helt-nojd.html

sv: tack :) händer idga då?<3

sv: hehe ja verkligen..



fin bild

diggar din blogg och dina foton:)

kolla gärna in min också.

puss!

Hej, svara gärna på min dagens fråga om choklad så e du snäll :) Kraam

sv: Åh tack vännen, vad glad jag blir! Haft ett bra lov? Kram

Snygg dessign :D

va fin bild :D

tycker också bilden är fin :D

sv: söt du är:)

fin bild! :)

hahah okej :), vad göru <3

Jag klickade mig in på din blogg genom blogg.ses startsida och fick en liten chock. Du och jag är födda på exakt samma dag och samma år. Kul hehe :P

Fan fina ögon.

okjej härligt gumman <w3

okeej :)

söt blogg.

Fråga gärna ngt i min frågestund <3

Sv: Okej, samma. Börjar nog bli sjuk, men annars bra :)

sv: Härligt, joda det är bra med mig ;)

fasen vilka coola ögon du har!

vad göru då :)?

sv: jo allt är bra med mig, är bara lite förkyld:)

hur är det själv?

Fina ögon! :D

Allt bra?

KRAM

Behöver DIN åsikt på mitt senaste inlägg!:DD

hej ! Mitt första intryck av din blogg var dina fina ögon ! Är du redigerade på den hära bilden eller så?



Kika mer än gärna in på min blogg. Varför inte skriva ditt första intryck om mig ? :)

vackra du !

Gud va fina ögon!























Follow my on Bloglovin







Trackback