onsdag..


Foto: Beatrice Jakobsson
[bilden är tagen för två veckor sen]

bilden har inget med texten att göra, men har inga bilder just nu.

godmorgon, nu är jag vaken. jag har sovit gott i natt skönt det, har ni gjort det? idag ska vi fixa vårat tekink arbete (har ännu några veckor kvar) och om min bror blir klar med en sak ska jag har en röstning i helgen. (om min uppfinning) sen har vi gympa idag, och jag ska vara med. (grattis till mig) sen skulle någon från hassela komma.

vad ska ni göra i skolan idag?

Kommentarer

Skola som gäller för min del också. Håller på med ett radioreportage, väldigt intressant faktiskt! Gör ni något kul då? :)

ja, det har jag.. :)

SV: Bara bra med mig. Lite nyvaken bara.



hitta på idag då ?

KRAM

ha en bra dag!:D

allting bra ? :)

SV: Hehe ah precis.

Nä ska inte göra så mkt. Ska bara va hemma o ta det lugnt. Städa lite kanske ..



KRAM

sjuk bara men de är annars bra :)

Vad gött ^^

SV: Jo. :) ska bli skönt o inte göra nå spec.



Händer annars i veckan då ?



KRAM

Godmorgon, allt bra idag? :) kram.

SV: Nä inte så mkt.

Jobba på fredag , annars inget spec.



Ok, gör du så .

Ha en bra dag!



KRAM <3

ja:)

Vad bra :) det är sådär med mig <3

Fin blogg , besök min ♥

tack så mycket, mår mycket bättre nu!

jag har sovit gott inatt när jag väl somnade, hände en lite kuslig sak igår kväll som du kan läsa om i mitt senaste inlägg.. :)

Ser mumsigt ut !

Allt bra idag då ?

åhh, gott med semlor :D

sv; tack så mycket!



gott med semlor :)

sv; nej vi ska få samma prov sin ni hade ;) vi har dock ett reserv ifall de ni gjort igår skulle komma ut på internet :) hihi

Sv: Åh tack. :D



KRAM på dig. <3

Samma här, sådär man får bara bita i hop! Kram

sv; ja haha :D

sv: Njaa min farfar har nyss avlidit...

sv; Nej det har du inte :o



Ååh semla :)

Absolut idag är min dåliga dag. Jätte skönt

SV: Hehe ingen fara. :D

KRAM

ser gott ut :)

sv; Alla barn och jag, haha ;D.

va gott :D

godmorgn :)

Sv: Ja det har jag. En liten dotter på 1år. Men hon är på dagis just nu ..



KRAM

åh gud vad gött, nu vill jag ha semla :D



sv: Inga problem serru ;)

Mums :D

fy fan vad gottt

vilka fina bilder du tar och nu blev man lite sugen på en sån också.. hehe! ;)

ställ jätte gärna en fråga i min frågestund också!

kram

ser mums ut























Follow my on Bloglovin







Trackback