det är segt ibland men jag vet varför..

Foto:Beatrice Jakobsson

Godmorgon
, igår var inte internett som det skulle när jag skulle sitta så gick det inte. och idag funkar det inte så jag fått ta och låna pappas data. det tog typ en timme för att skriva ett inlägg, sen fick det gå. sen gjorde jag inget mer på hela kvällen. nu ska jag ta och äta frukost och sen ska jag ta och gå iväg till skolan.

Bara för min lillebror laddar ner något går det segt.
ni får ha en bra dag, så hörs vi sen.
(svara på kommenater senare)

Kommentarer

s:V vad bra :)

samma här :D

hoppas du får en härlig dag :

kram

Ja, hihi fint foto :D

hej! allt bra med dig idag? :)

fin bild:) danne som skickade din blogg till mig när han skulle visa bilden på oss från festen :)

Pappa, räddaren i nöden ;))



Hoppas allt är fint idag! :)

Jo det är bara kanonbra! Det snöar en himla massa idag och det är riktig kramsnö ute! Så härligt! ÄNTLIGEN!

fin bild !

Jätte fin bild! Och jag hatar när internet är segt!

sv; tack så jätte mycket.



Hoppas allt är bra med dig idag

Hej vad gör du?



glöm inte att ställa en fråga i min frågestund !:)

Sv: Okej var härligt att hör a:)

ja! spec den i beige!

sv: du e söt :D

SV: ja! :)



vad ska du göra ikväll då?

Sv: Japp, sj då? :)

kram

svar: ja ellerhur! :D hittar du på?

hejsan! Är allt bra med dej i dag=?

ska nog hitta på något.

jag älskar din blogg :)

Tss.

mysig bild :)

sussa gott

Kram

Massa fina bilder me like!

hej är det du som har gjort designen själv och sådära?:D























Follow my on Bloglovin







Trackback