jag behöver eran hjälp..


Foto: Beatrice Jakobsson

Jag behöver eran hjälp.. Vi ska göra ett Teknikarbete och det går ut på att man ska hitta en sak som man skulle vilja förbättra. t e.x du har en penna och skulle vilja förbättra den så den var gjord av plast. eller något, men det är något dåligt jag bara kom på nu jag vill ha lite mer roligare som man kan förbättra. eller något ni vill uppfinna, kom med alla förslag ni kan..

ni är guld värda om ni kommer på något.♥

Vad skulle ni vilja uppfinna?

Kommentarer

sv: okej !

jo, men om jag ska kunna svara på frågan om vad du ska kunna förbättra så måste jag ju veta vad du skriver om och så ? :)

elr var det bara bilden du vill ah svar på ?

sv: haha, joo :)

sv: haha, joo :)

vad kul de låter att göra något, med den pennan som du nämnde.. jag håller på att starta upp ett UF-företag så de är typ samma sak då man ska komma på nya produkter osv :) ska det vara något nytt eller ngt i vardagen som finns redan?

fin bild måste ja säga. dock ingen hjälp ifrån mitt hålll :/ ledsen

va ? fatta ju nt ^

jättefin bild =)

Den nya designen har kommit upp nu! :))

Sv: men du hänger upp ett svart eller vitt lakan elr något annat tyg. häng det så det tyget ligger lite på ett bord, eller en stol eller liknande, så det liksom blir som ett golv. och sen ställer du en massa lampor från olika vinklar framför. och sen kan det vara bra med stativ...

fin bild & bra blogg! (:

Jag skulle vilja uppfinna ett USB-minne som man kopplar in till hjärnan och så lagras all information på det!

Haha okej =P Men det är inget som är bestämt än eller?

gött:D

haha jag kmr inte på ngt :p

SV:

Okej=/

jobbigt:(

Jag skulle vilja förbättra stiftpennan, stften går ju jättelätt av :P haha



jag är kvar på vardagsluckan, allt bra ?

kram

Fett fin bild :)



hahah när jag va liten envisades jag om en liten "uppfinning" som jag kom på en microvågsugn som kyler istället för värmer x) kanske lite dumt men ja ist för att den värmer så kyler den för om man tex har en kopp varm oboy (dåligt exempel) så orkar du inte dricka upp allt och man kan inte ställa in varma saker i kylen (det andra i kylskåpet förstörs då) så då kunde man stoppa in det i "kylmicron" och sen lkunde man ställa in koppen i kylskåpet



haha väldigt dumt ;P men iaf något



Sen kom jag också på en till (väldigt dåliga saker jag kom på då) en brödrost som man kunde ha deg i så man kunde ha i lite deg i en brödrost liknande grej sen gör "brödrosten" degen till bröd och sen rostar också brödet lite det skulle nog ta ganska lång tid att göra brödet och man får ju bara två skivor (beros på storlek av "brödrosten)

hahaha som sagt dåliga förslag ;) men du kanske får lite "hjälp" med något annat som du kan hitta på :)



menåh nu läste jag om det du skrev och det va att man skulle göra om något haha jag som misstog lite xD aja men du kanske får någon idée av det jag skrev



Kram <3

sv: jaha, haha jadu ingen aning ? :D

jag tycker att din blogg är grym redan ! :D

uff..jag e skit dåligt på sånt:S haha~¨ kmr inte på ngt just nu=/ ~~

låter kalas det ! :D

- Värmeslingor att ha under strumpbuxorna ;D. Nej, ajg är dålig på sånt ><.

ihhi tack!:)

oj gud, jag vet inte. Jag har ingen fantasi;D



sv; okej va roligt:) jag ska sovaaa så jag är pigg på skolan för en gång skull..

haha ja som sagt inte bästa exemplerna men hoppas det kanske hjälpte det lite

lycka till ! :) <3

SV: tack :D

Jo det är hon :)

hoppas du får en riktigt trevlig kväll! =) kramar

Naw gullis :D redan kommit på men får du en toppenidé så släng gärna iväg en kommentar (:

oj, så svårt..

Jag skulle vilja luktbomber!

ärligt, så fattade jag ingenting där ;D haha

svår uppgift... har tyvärr ingen idé alls.

sv: Vad har du gjort idag då? :)

haha oj shit vad svårt.. :O

alltså jag har massa ideer vanligtvis men nu kmr inget upp haha x'D

sv: okej :P

tog det lugnt :)

svar

repeterar engelskan:)

dusj?

hoppas du kommer på någe :)

Så lite så :)

Det e sådär , ont i handleden och framsida lår



händer mer ikväll då?

Kram

Hejhej!



Jag är med och tävlar om veckans blogg och det skulle vara super kul om du ville rösta på mig! :)

jag är tävlande nr 3



http://kije.blogg.se/2010/january/rosta-pa-veckans-blogg.html#comment

Tänker du rösta? :D

Arrå, sj? :)

jadå ;D

hahaha ;D

Sv: yees, men det är inget på loven, då är jag seg. :P

varsågod :D

härligt:) jroa det är bara bra!

Sv: Ja vem är jag hahah, hur ska jag beskriva det? Jag är bellas bästa kompis, känner de flesta hon känner. Vet vem du är genom henne + att Danne satt och pratade om hur cool han var för att han kände dig och du låg på topplistan på blogg.se hhaha :P

så bra :D <3

En klacksko som man kan ta bort klacken på när man vill :D

hehe =D

ja verkligen :)

Anmäl dig till veckans blogg. Jag kommer sedan välja ut de 10 som går till final :)

sv: Händer i morron då? :)

okej, samma :)

Har precis kikat klart på en revy på tv4

Sov gott

Kram

sv: okej (:

vad händer sen ikväll då? :)

Svar: varsågod :) ja allt e bra, själv? :)

Allt bra med dig ? :)

fin blogg :)

en sladdlös plattång, en värmetröja ;) (typ med värmeslingor i) hahaha























Follow my on Bloglovin







Trackback