kanske på tiden..?


Foto: Beatrice Jakobsson
Modell: Ellinor Nygren & Moa lindqvist

nu kanske det är på tiden att jag skriver här i bloggen. skolan idag var helt idag, många mysiga bilder fick jag. men ni får bara se en just nu, så min dag var helt okej, men vanliga lektioner.

varför skrev jag inte efter skolan idag? därför att jag tänkte att jag inte skulle skriva så många inlägg idag, för jag inte hade lust att göra det. sen när man skulle sätta sej vid datan, du funkar den inte som den vill. så nu hoppas jag att bloggen inte är för seg annars orkar inte jag svara på alla kommentaer.

har ni haft en bra dag?

kanske svara på alla kommentarer ikväll eller imorgon.

Kommentarer

jag har redan lag ttill dig, du mig? :)

Fin blogg! :)

Härlig bild ^^, Väldigt fin blogg :)

sv: men kan inte göta så mkt åt det.. hur är det med dig? :)

SV:

härligt.:)

jätte bra :D

svar

så lite så!:D

vad gör du?

gud vilken härlig bild :D

fin blogg !

sv: ja fast nu är den inte det längre:]

Hihi :d taacck :) Va gör du då?

Min blogg brukar också sega ibland, speciellt när jag har bråttom.

ja det är jättebra med mig:D

höhö¨¨ ;))

Allt bra? :*

Hoppas du inte blir sur för att jag frågar nu, för det är inte min mening.



Tänkte bara fråga om du hade lust att hjälpa mig att komma på vad min nya kategori kan heta? :)



Ha en fin kväll! Kram!

så lite så :D

tack sötnos:D

naw vad söt du är ! :)

hur har din tisdag varit då ?<3

sv: Tack så mkt :D Dina bilder var insperation :) Allt bra med dig? :p

Söt bild! :)

Hej vännen ! Allt bra idag ?



jag ska öppna en ny blogg ikväll, kika in på den jag har nu om en timme så finns den nya adressen

Kram

Har du haft en bra dag? :D

Riktigt bra bild :-D

början av min dag var rätt usel, mitten var toppen och slutet var rätt dåligt det med :p

jag har faktiskt haft en helt okej dag :)

hur har din dag varit?

sv: Snälla kan du rösta på mig nr 6 :D

http://emmelist.blogg.se/2010/january/finalisterna-i-dagens-blogg-2.html?_tmp=13bdea419a2d24e1d0106a74cc6cd85bad79a703

yesyupp :D haft en bra dag?

sv; Tack :D.

Jag har haft en bra dag men tågen har inte gått som de ska idag :[

Jo då, allt är bra :) Själv?

ja det är fint :) sj?

Haft en bra dag? :D

Allt är bra med mig, själv då? =)

sjuk bara, men annars är det bra :)

härlig bild :D

hehe okej :D

SV: jo allt är bra! :)

Sj?

Kram//julia

med mig är det finfint :)

härligt:) Joda bara bra med mig:)

sv: nej :P

vad gör du såhär på kvällskvisten då? ;D

jättefin bild var de. söta tjejer va de också hehe:)

vad söta =)

svar: japp det är kanon! själv då?:)

Hejj, din blogg är grym :D

och om du har tid, skulle du kunna berätta för mig hur jag svarar på mina komentarer ? :P

jag är lite efter jag vet!!

Men ah det var det jag ville säga, och om du vill kan du ju ta en titt på min blogg & se om det är ngt jag ska ändra ? :D

Hejj, din blogg är grym :D

och om du har tid, skulle du kunna berätta för mig hur jag svarar på mina komentarer ? :P

jag är lite efter jag vet!!

Men ah det var det jag ville säga, och om du vill kan du ju ta en titt på min blogg & se om det är ngt jag ska ändra ? :D

Ja det är bara bra :)

Med dig?

SVAR: jadå, så är det :) !

sv; okej det var ju bra:)!

sv: ja, jag planerar i god tid, haha xD

Fin fint här ;) Själv?

sv; jag var med kompisar i helgen.

allt bra med dig?

svar; jodå, med dig? :) tack själv!

söt bild :D

Sv: man tackar!! (:

Måste berömma din blogg nu, riktigt snygg! great!



Ha en skön kväll!

Jodå allt är bra :D

sv. Tack så mkt! Jo det är bara bra :) sj då?

Härlig bild!

Min dag har varit bra, har jobbat:) Själv då?

SV; Allt är bra med mig även om jag är sjukligt trött efter en jobbig skoldag! Hur är det själv?:)

haha :)

härlig bild :D

man ska bara blogga när man känner för det egentligen, annars blir det ändå sällan bra!

har haft en lång dag,, massa plugg att göra...

Svar: Jo allt är super :P

Själv då?

aa .. vi har ett speciellt nyår där..df:D

godnatt söt:D

snygg blogg :)

härlig bild också

ahh oki:)hoppas du får en fin dag i morgon.) då fyller jag äntligen 18 hih

söt bild.

ja det är bra, själv?

Jo det har jag haft, själv?

sV: Jaa ohja, toppenbra med mig här :D Hur mår du själv?

Kom in och titta i min blogg, kommentera mina bilder som nybörjare på amatörfoto. Vill ni ha nytt beroende, så är definitivt http://Suzansalem.blogg.se något för er!

SV: hehe ...

ska du hitta på idag då ?

tackar så mkt :D

skola här också..

allt bra med dig söt? <3

ja allt bra med mig, sj dÅ?

Ooh vilken härlig bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback