nu ska jag vara duktig och sova..



nu är allt klar tills imorgon, bäddat sängen och packat gympa kläder. nu ska jag sätta på tv och se om det finns något roligt att se. annars ser jag på en film, och sen ska jag sova.

Idag kom den nya buss tids tabellen, jag kollade på tiderna om dom ändrat något. nej alla tider är som dom ska förutom några, det är typ 5 minuter tidigare eller senare. dom kan ju byta flera st tycker jag i stället för att bara byta en tid i hela buss tids tabellen.

bloggen är seg får se hur många kommenater jag svara på..

Kommentarer

Jaa sov så gott ! dröm söta drömmar

godnatt sov gott :)

Härligt=) SJälv har man inte kommit så lång tänkte jag skulle lägga mig vid 22 men blir nog inte de =/ :-P.

sv:

jarå :D dagen varit annars dåe?

Sv : vad händer i veckan då? Någonting planerat? :) Kram

najz.

Ingen fara!

sv; yees :) sj då?

OKej! jag ska svara på kommentarer. :)



GODNATT

okej, samma här :)

Fin blogg, du er flink med bilder!:)

Sv: vad har du för dig då? (:

SV: Vad händer imorgon då utom de gamla vanliga?:)

svar: härligt att höra:)!

haha tack så mycke ! :D

hörru jag har en tävling på min blogg nu och vill att du ska va me, den är inte så svår heller ;) lycka till och godnatt :*

SVAR: ja:

okejokej



Kram

förstår de <3

vad fina bilder du har på bloggen, vad har du för kamera?

Godnatt! :)

varse, sovgott! :)

Härliga bilder du har på din blogg. Du är duktig :)

Hej vännen , allt bra ?

kram

Hej! Tobbe heter jag. Om du älskar småbarn/bebisar, så tycker jag absolut att gå in på bloggen som jag har och börja följa den. För jag ska nämligen bli pappa.. Alla besökare får se händelserna,ultraljud,kläder,barnvagn hela rubbet!

Hej jag kunde inte sova så nu har jag en ny tävling på gång som du kan få en nu chans att vinna. kolla in om du är intresserad förstås.

Haha ja godnatt :)

sov gott!!

Hoppas du hade en jättebra söndag gumman :)

ha det så kul i skolan imorgon! :)

jodå dt gick bra för min del med:Dhehe..^^



godnatt^^

Haft en bra dag ?:)

Sov så gott :D god natt!

hehe jaa verkligen:)

haha ja :)

sov så gott.

God natt på dig oxå - hoppas att du sover gott :))

Gillar din blogg jävligt mycket! (:

tack så mycket<3 =) hihi!

hej gumman! :)

hur mår du idag?

GRYMT fin blogg!

allt bra ?

love

När de böt tider på tågtabellen gjorde de så att tåget går lite tidigare på morgonen, suck...























Follow my on Bloglovin







Trackback