Om jag stannar (boken)


Bild: Google

på bak sidan står det: Mia minns inget från olyckan, hon vet bara att hon färdades i bilen salddriga vinterväger tillsammans med sin familj. så, prötsligt kan hon se sig själv genom bilens krossade vindruta, ligga svårt sladad och medvetlös. Hon hör beethoven toner fortsätter strömma igenom bilradion,och blandas med ljuden av sirenerna. under 24 timmar som följer får vi genom Mias tankar och tillbakablickar lära känna hennes liv och henes val. och nu står hon imför det stora valet av alla - leva vidare trots att hon har förlorat sin familj eller..släppa taget?

Godmorgon, har ni sovit gott? Jag har sovit rätt så gott, men det kunde vart bättre. den här boken som jag skrev om här över. (ni behöver inte läsa det över) jag ska börja läsa den, jag tror det kommer blir jätte bra. + att jag hatar typ att läsa men jag har redan läst ut en bok sen vi började skolan.

Vad tror ni? har ni läste den?

Kommentarer

jag ska blogga,plugga och bada! :D

Hejsan sötnos.. Du kanske känner igen mig via mitt namn men jag råkade radera min blogg av en STOR olyckshändelse så nu har jag börjat om på nytt.. Jag undrar om du kan följa mig på denna bloggen istället för hejsanamandaa.blogg.se Jag följer dig! ;) Kram Amanda

inte pluggandet :( men badet!! (y) och bloggandet ;) haha!

haha ja :)

hur mår du idag?

jag mår bara bra :)

Vad ska du hitta på idag då :-)?

Nä men den verkar vara riktigt bra så jag måste läsa den :-P

ahh oki. nja ska nog bara ta det lungt :D

Okej, ja som du sa så hade jag ju tänkt mig på hockey men tjejen som jag skulle dit med ändrade sig så det blir inte. Så nu har jag inga planer alls.... :-(

ja :)

hade du en bra fredag då? ;)

Har ej läst den!

Den verka bra! :)



Sv: Jo men hallonen var slut :(

jag har sovit bra :)

Görs?=)

jag tkr inte heller om att läsa. men skulle vilja göra de :)

den va bra!! :D mysade och så med familjen på kvällen :)

sv. Tack så mycket :)

okej, skolan och sen hade jag min farfar här :)

Precis man blir så himla störd på det, eller i alla fall jag! :-)

Jag har inte läst den, men det lät ju bra! Good luck :)

ja! ;D <3

Låter som en bra bok =)

ser du fram emot dagen? :D

Inte kul... :-), om man far på hockey vill man ju se på matchen!

va roligt! :D

jag håller på att läsa denna boken, den verkar bra.

fin blogg :)

vadbra tack så jättemycket ;)

Jag ska till Sthlm och börjar plugga! ;S

Sv: Vad gör dudå?:)

sv; Jodå jag mår bra:D Hittar du på idag då? :D

nej inte läst men kanske borde ta och göra det =)

joo tack det är fint, sj då?

den verkar rätt bra faktiskt :$

tack så mkt!

Japps precis! :)

jag älskar läsa böcker.. Nu pluggar jag så nu blev det mest kurslitteratur...

Vilken fin blogg du har :) Jag blir alltid mest avunsjuk på andra bloggars headers eftersom jag själv inte har tillgång till photoshop eller liknande :( Haha, men din är riktigt snygg! :)

Hur gjorde du så att när man för mus pekaren över headern så byter den bild? :D

skulle vara kul om du berättade, men om du vill ha det privat är det fullt förståligt ;)



Kram!

ja det är hur roligt som helst! :D

Jag ska klä på mig;)

Hejsan!



Vad ska du hitta på idag? :)

Jag älskar att läsa! Och den där boken verkade ganska bra ::)

okej då .. boken e grym jag har läst den engång!

hörru kan jag följa dig via bloglovin . gillar din blogg !

Jaha :/

Svara gärna på dagens fråga i senaste inlägget, långt ner :)

sorry för dålig uppdatering! hur har du haft det ?:)

jaha okej. :)

får väll klura ett tag till då ;)



vad ska du göra idag? :D

Själv läser jag Gömda serien nu ;)

allt bra? :)

hih :D <3

sv; Och skönt är ju det :)



Vad ska du hitta på för skoj idag då? :)

Låter som en bra bok! Men har inte läst den.



Svar: Tack så mycket:)



/E

Har inte gjort det än,hihi^^

sv: ne , inte precis. tror att jag är på sida 30 eller så. :)

hehe (A) :)

tack desamma :)

Jo :-)

är det svårt för dig att typ börja plugga, när du sitter och bloggar? xD

desamma, :) tack vad glad jag blir :D

sv: hehe :)

allt bra?

joo bra med mig med :D

ska packa, tat lungt och lyssna på musik. ;)



orkar inte gå ut i kylan (a)

finns det mycket snö där du bor?

SV: Jag känner mig så ensam och ledsen. Håller du med mig om min rubrik " I am så tired to fake a smile when i just cry inside"

Den boken är bra! (Y)



SV: Okej, trevligt! Jag ska vara hemma och fira att mamma fyller år (egentligen på onsdag) men hennes vänner kommer idag (:

sv: haha, gör du rätt i ;)

ska käka nu! =D

sv: hihihi :D allt bra idag?

Sv: Okej :) Jag svarar på kommentarer.

jodå, händer idag då? :)

Vart bor du?

Bor själv på Gotland =)

den här har jag varken sett eller hört talas om, alltid kul med boktips!

tack så mycket:D



Hoppas boken är bra:)

Oj, inte läst...

sv: gött :P jo, det är väl bra, :D

vad göru då?

allt bra? :)

se hockey kanske fota och sen får vi se :D

Men nu är jag på kläd!=) hihi^^

ja, självklart! haha x) Men den är sorglig! Och jag som är ganska känslig satt och grät i bland hur mkt som helst! Haha



vad har du för planer för idag då?

Japp:)

Ja men vart på ön bor du ? =D

Kram

ja det va gott! :D

jaaadå :P



sj?

sv. haha ja det får det =)

haha! Men den är värd att läsa! ^^

tummen upp! :D

sv: okeyyy ;p

ska fixa mig om en stund typ! :p

boken verkar bra! =D

Görs?=)

dendär boken värkar grymt bra må ja säga! ♥

jaa det blir bara mer o mer :O

Fide? :o

Jag bor i Burgsvik :p

haha ja precis. lånade twilight boken. har inte ens läst 1 kapitel :o

Jo :-)

:P

ja :) hehe

ja verkligen =(



Kram

japp, om jag skulle köpa den,

hur mycket kostar den? ;D♥

Okej! Häftigt att det var så nära haha!

Tom ? =)

Kram

sv: tack! :D

Hihi, vad ska du hitta på nu då :-)?

haha ja också xD

haha ja! ^^ Gör det :)

sv: härligt =) jo de e bra

den låter bra!

hehe okej, då förstår jag :)

japp det ska jag nog göra :D

jag ska :)

hehe ^^

vad gör du då?♥

jag ska sätta mig och kolla på film,

nån sånn här barnslig och gammal :D

hehe visst är dom,

de får mig att tänka tebax i livet :D

sist jag såg en sånn film var dt karlsson på taket,

nu ska jag nog se på pippi långstrumt ^^♥

Den verkade jattebra! Har du natt produktnummer pa det? Sa man kan bestalla? :)

Jag har läst den och den är ganska bra. Lite tjatig dock ..

jag håller på att läsa den,

ganska bra men ibland blir man lite uttråkad då det inte händer något i vissa delar :D

har läst den och älskade den verkligen :;D

Den boken har jag precis börjat läsa jag också! :D

Den låter som om den är bra ! ;)

Läste den förra året, den var bra...























Follow my on Bloglovin







Trackback