bloggträffen 2010 på gotland är nu avklarat


foto:Beatrice Jakobsson (jag)
bilder:bloggträffen
kamera: canon 500d

det här är några bilder från bloggträffen, men det kommer mer på facebook. jag är ännu jätte glad att jag träffat så många folk som jag gjorde igår. super kul, att träff alla och sitta och prata med dom. det här måste man göra om, här på gotland. snart blir det att springa och köpa en tidning, och se vad dom skrev om oss.

på bloggträffen igår, hade vi frågesport och några frågor man skulle diskutera om. (man fick diskutera om annat runt om kring) och sen blev det mat, för dom som ville. vi gick igenom vad man hade kommit fram och drog ut sommarensblogg, som blev Isabelle. vi var helt slut efter dom timmarna i solen, men hade en super bra dag!

flera som är nöjda med bloggträffen?

Kommentarer

WOHOO nice! :D

sv: hah, jag har inte sovit på hela atten :D

sv: nä, jag valde det själv ^^

hehe jo jag förstår det. Det verkar som om ni har haft det GRYMT trevligt! :D

vart ska du hänga med? :o

Härlig bloggträff!



Allt bra med dig idag?



Jag har ny blogg (tidigare thisissandra.blogg.se)

Kram

sv: Härliga bilder :)

jag var jätte nöjd med träffen , det är alltid kul att träffa andra som bloggar ( hemma kännas det som man är ensam i världen) haha ingen av mina vänner bloggar så.

Det enda tråkiga var att det var såå varmt fast man ska ju inte klaga



Ha en fin dag

/Shoppaholly

jag md :)

Det låter kul!

härliga foton:)

Några plander för idag?:)

sv; okejj, stan:)

thihi tack! ;D

sv så lite så :)

Åh vad roligt ni ser ut att ha :)



Svar; ja nästa gång får jag allt ta och gå på den tycker jag :)



h'nder idag? :)

SV: ja, den blev helt okej ju :)

häärligt att ni hade kul, kunde inte komma får bli nästa gång :)

Svar; jupp :) händer idag då?

Vad händer idag då?

Svar; aha okej trevligt :) vart jobbar du? :)

Svar; aha okej :) hoppas du får trevligt på jobbet sen då :)

haha okej:P men då förstår jag :)

hejsan, fin blogg :) skriv en kommentar vad du ska göra idag i mitt inlägg! skulle vara jätte snällt :D

svar; godmorgon :) , det ser ut som att ni hade jätte roligt tillsammans! :)

jag vill också på blogg träff :(

vad händer idag? ^^

Sv: Jodå allt är bara fint:)

vad kul med bloggträff!:)

ska vara med pojkvännen :)

va kul, va fina alla va

hej!

jag har just nu en foto-tävling på min blogg, kika in första inlägget om du är intresserad.

om inte, så ber jag hemskt mycket om ursäkt.

kram :)

tror ni hade väldigt trevligt!



sv. tack så mkt :D

Hej ! allt bra med dig? :)

okejokej :/ ;)



hur mår du idag då? allt bra?:D kram

Härligt! Lite ont i ryggen, annars toppen!

Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Ha en bra dag!

vsg, händerdå ? :)

sv' mitt internet hade damp igår så kunde inte se inlägg, så därför jag inte kunde se att de stod något om bloggträff :)

Svar; okej det var inte bra det :(

okejokej (:

ja ska fira min syster ^^

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

Åh vad kul med bloggträff. :)

Ha en bra dag Beatrice!

fin blogg :)

Hur är det idag? :)

så lite så:)!

vad ska du göra idag då `?:P

Såg ut att ha riktigt trevligt :)

Ha en bra dag på jobbet gumman! Själv ska jag tvätta,städa och packa lite.

Kram

SVAR; härligt :) jo de bra tack

njas:D

ha en bra fredag^^

Sv: Göra ikv då?^^

vsg :)

jodu :)♥

sv; vsg xD <3

svar: yes

Samma här! :D

Hiss/Diss på min nya header? :D

Sv: Mja, har städat och ikväöll blir det fredagsmys!

va kul men synd att den var så långt bort från mig :(

ska göra idag då?

sv: för vad? :S

vad ska du göra ikväll då? :)

sv: haha ja det är sant :)



haha precis! vi måste få våra vänner att börja blogga :P

/Shoppaholly

svar:tack:) ha en bra kväll

sv. hehe förstår de :D

kul med en bloggträff =)



svar: Har precis kommit hem från min semester i Spanien och det är därför svaret har dröjt så länge men iaf: alltid nice =)

händer ikväll då? =)

allt bara fint här eller vill hem sitter på jobbet suck :(

SV: Har du haft det bra idag?

Åh, det ser ut att ha varit toppen! :D



Ser att du också fotar med canon, dock en annan modell, men ja... Hur ändrar man slutar tid eller vad det heter? ^^

mm :) fina bilder <3 hade bra <3

sv: haha,vad kul att jobba:D

vad roligt det hade varit att vara där :(

sV: jag ska träna en stund ! :D

kul med bloggträff! :)

absoluuuut! :)♥

Ja jag var på fiket i tisdags! Var du? Bästa draget!

Hur var bloggfesten? Skulle gå men blev tvungen att jobba

Kram

ta en titt på min blogg? (:

skönt! :D just hemkommen från the cityyy!

vad gör du? :)

Massa fina klänningar ser jag :)

allt bra med dig idag då

Hej!

Jag undrar om du kan slösa lite av din värdefulla tid och rösta på min skodesign?



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz



Om du röstar så kommentera gärna på min blogg. Du får en länkninge om jag vinner. ^^

Jag är jätte tacksam! <3

vad kul ni verkar ha haft det :)

svar; vad bra då! :D

åh får jag komma nästa år hihi? :$ <3

vsg <33

Jo, det var de!:)

åh gotland ! :D hih

vill se mer bilder så jag la till dig som vän på facebook! Så man kan få se mer där

varsågod! göra i veckan? :D

tack så mycket!

Okej:D

härligt att höra!

vilka fina sommar bilder : D

okejokej härligt jag med;D

jag ska också jobba,, på hundutställningen :/

Skoj med bloggträff =)

sv: Så roligt att höra!:)

händer i helgen ? :)

Hej , allt bra med dig?:)

Bloggträffen var sjukt bra! Det måste ordnas igen=)

Händer idag?:)<3

Hej skulle du kunna rösta på min bild :-)

Gå in här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6389



Tar bara några sekunder. Din röst är guld! Tack i förhand

Förlåt för sent svar på din kommentar. Hur mår du? Kram

Helt okej = )

Hej det var längesen! Tänkte bara säga till dig att jag är tillbaka med min blogg :) Hoppas allt är bra med dig? :D

okej:)

vad ska du hitta på en fredag som denna?

sv: Nu har jag lagt till dig på facebook :)



tyck gärna till om nude färgade kläder om du har lust

/Shoppaholly

Svar: Ja. :)

Härligt att höra. :)

Med mig är det också bra. :)

låter som att det var bra alltså! (y)

woooohoo vi är bääästaste!

åh gud vad roligt! :D

sv: yes.. åhfan har ni såna grejer? :))

svar;

det va ju så liite så!:D

vad gör du :D

sv: Ja! :) Vi ska bara vara i Visby en dag, men får hålla utkik då hehe! :D

Hur fortsätter din Lördag? Händer något kul? :D kram

Vad roligt! :)

allt bra?

Rösta gärna på min sjukt snygga sko! Skulle bli otroligt glad!

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery

(Förlåt om jag redan skickat detta eller om du redan röstat)

Kul med bloggträff :)

Sv: mm göruh?

Trevlig trevligt:)

fina bilder!

ja :)

nu har jag börjat blogga igen ;)

Hihi ja :DD



Har en fråga, som säkert många andra också ställer (A) Skulle du kunna slänga en röst på mig i veckans blogg på denhär länken http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-15-2010.html



allt du behöver skriva är nr1 i grupp 1 ,är du snäll=))

okej ;) är på hotellet ;p

Kul med bloggträff :)!! Händer imorgon då?



/ps. rösta gärna på mitt bidrag i skotävlingen :)!

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

sv; vsg<3

roligt med bloggträff!:)

sv; Jao:)

sv. gör diu då?

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

Du får radera de här kommentaren om du inte alls vill rösta. Du bestämer själv om du vill rösta på mig lr inte. Men skulle bli glad om du röstade:)



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=T0WhrpIafOE4TZqXltkced8PLcczIAAc0W8pBDFhRIYifC4GvdgQ#shoeGallery

Godmorgon vännen! Idag ska vi åka med sambons mamma och pappa till funäsdalen en vecka. Kommer att mobilblogga under veckan så gå gärna in och läs. Kommer dock inte ha tillgång till internet så era kommentarer svarar jag på när jag kommer hem! Men läs och kommentera!



Ha en underbar sommarvecka!

Puss och Kram

Tack så mycket:D

och skönt att det gick så bra med intervjun! Var verkligen ett nerv vrak innan, haha. Nästan.

Sant, jordgubbar är för gott:P

Åh, jag ahde också velat vara där!

SVAR: Okej! :)

hihi okej :) jag packar lite smått :)

Kul med bloggträff:D

Halloj!

Allt bra med dig? =)

svar: har kommit hem från varberg och ska nog inte så mycket mer än att älskar värmen, haha. kommer bli likadan bloggning som innan resan igen så hoppas du följer! ;)



kram

sv; tack!=D

haft en bra helg?

Sv: yää :)

sv; förlåt för sent svar hoppas det är ok :)

allt är toppen med dig då?:)

KRAM

jag är supernöjd :) skitkul att träffa alla goa tjejer! vi kanske skulle köra sommar-turne i flera städer? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback